*Seokjin pov*"Bukan aku... "Sayu suaranya berkata..
Yoongi laju ke arah dirah memegang bahu nya..
"Jom aku dengan seokjin hantar kau balik"ajak yoongi..
Dirah menggeleng kepala nya perlahan tanda tidak mahu..
Yoongi mengeluh..
Aku terus mendekati dirah..
"It's okay dirah, aku yoongi percaya dengan kau..Sekarang aku send kau balik jom"ujar ku sambil mengangkat bahunya perlahan....
Dirah memandang muka ku dan yoongi..
Matanya nya merah masih mengalirkan air mata..
Bibir nya pula luka mungkin akibat tamparan taehyung, apatah lagi pipi nya yang sudah hampir bengkak..
Aku tak sangka..taehyung melakukan hal ini semua.. Aku berharap sangat yang aku lalui sekarang hanya mimpi..
Aku dibelakang memandang sayu dirah yang berada dihadapan..
Perlahan dia berjalan dipapah yoongi..
Ya Tuhan... Kuatkan lah hati dirah.. Kuatkan lah dia supaya dia bertahan..
.................................................................
*Nadia Pov*
Aku, Hana dan yumi memandang taehyung yang sedang berbicara dengan seorang nurse..
Hati aku mula rasa benci apabila melihat taehyung..
Ye aku akui apa yang dirah buat akan lisa memang salah..
Aku jugak kecewa dengan dirah tapi aku tak boleh seratus peratus menyalahi dia..
Taehyung perlahan ke arah kami...
"Lisa macam mana? "Tanya yumi yang kerisauan..
Taehyung hanya menggeleng kepala..
"Aku tak tahu... "Jawabnya sedih..
"Seronok buat macam ni taehyung? "Soal Hana yang menunduk memandang lantai hospital ini..
Taehyung ku lihat hanya diam tidak berkata..
"Congratulation...sebab kau bakal dapat anak and aku harap kali ni kali terakhir kau muncul kat depan aku.. "Ujar hana tanpa memandang kami semua terus berlalu pergi..
Ye.. Riak muka hana nampak kecewa.. Itu jugak yang aku rasakan..
"Jelaskan.. "Kataku pula..
"Aku dengan lisa terlanjur.. Aku tak sengaja.. Semua nya yang jadi luar kawalan aku.. Lepas aku dapat tahu yang lisa pregnant, aku rasa bersalah.Aku pun bertanggungjawab.. Aku cuba untuk berterus terang dengan dirah tapi aku tak sanggup.. "Terangnya..
"Kau tau tak semua ni salah?kau ada fikir? "Soalku cuba menahan marah..
"Nad... Boleh tak kita bincang benda ni nanti.Lisa tu pun kita tak tahu keadaannya.. "Celah yumi..
"Apa jadi ni?? "Muncul jimin dan hoseok..
Ni mesti yumi ada memberitahu jimin keadaan sekarang...
"Lisa masih kat dalam.. "Terang yumi..
"Mana dirah?? "Tanya ho seok..
Diam... Kami semua diam.
Mahu ku jujur memberitahu yang kami semua ni tinggalkan dia di mall tapi rasa salah ku muncul..
Dalam pada masa yang sama aku kecewa..