*Yumi Pov*
"What!!? "Terkejut nadia, Hana dan dirah..
Aku memandang ketiga-tiga mereka..
Terkejut sgt ni..
"Serious lah yumi? "Kata nadia lagi..
Aku hanya menggangguk kepala.
Hana dan dirah berpandangan satu sama lain..
"Wei!!!!! Abis kau terima tak? "Jerit nadia..
Aku pandang mereka bertiga sinis..
"Korg jangan jerit-jerit malu lah org tengok "tegur ku sambil memandang sekeliling..
"Alah excited ni "ujar Hana..
"Ye weii...cepatlah cerita nak tahu ni"excited dirah..
Aku menarik nafas panjang..
"Okay..Semalam aku ngn jimin date.. Date saja-saja.. Then masa aku makan dia tiba-tiba ajak aku kahwin.. "Terangku..
Nadia,Hana dan dirah meng 'oh' kan saja..
"Pastu kau terima x? "Soal dirah..
"Kau jgn x terima.. Kau dgn dia dah lama kot.."celah Hana..
"Ye aku tahu.. So aku terima lah"jawabku tersenyum..
"Eleleh.. Bagus la macam tu..sorg lagi dah nak kawin"senyum nadia...
"Kann ..kau bila pula nadia? "Soal dirah soalan cepu emas kepada nadia..
Nadia terus berpura-pura tidak mendengar..
"Eleh nad.. Dia malu tu senanya.. Nnti aku suh jungkook masuk minang kau okay?"gelak Hana terbahak-bahak..
"Gelak2 jugak kau tu pun sama.. Nanti aku suh namjoon masuk minang kau okay? "Senyum aku mengusik Hana..
Terus hilang semangat dia nak ketawa..
Hah gelak kan org lagi..
"Aku lama lagi.. "Ujar hana..
"Btw kau nak jumpa kitaorg semua sebab apa dirah? "Ujar nadia tiba-tiba..
"Ni hah.. "Ujar dirah sambil menghulurkan 3 bag kepada ku, nadia dan Hana..
"Sapa bagi? "Soal nadia..
"Seokjin.. Smlm dia suh aku dtg hospital bagi2 kt korg smua n lisa"ujar nya ..
"So yg lisa punya mna? "Soal ku..
"Aku suruh taehyung bagi.. "Jawabnya..
Taehyung???
Aku dah blur..kenapa taehyung??"Kenapa kau suruh taehyung? "Soal nadia..
Hana hanya mendiamkan diri..
"Lisa skang bekerja ngn taehyung "ujar dirah senyum nipis..
"What? Asal jimin x bgitau aku pun? "Terkejut aku..
"Sejak bila pulak lisa kerja dengan laki kau ni dirah? "Soal nadia pulak..
"Aku pun bru je tahu smlm.. Sbb smlm aku send bekal untuk tae.. Sbb tu aku terserempak "ujar nya perlahan..
Aku akui lisa sekarang dah lain..aku ada jugak mengajak lepak bersama.. Tapi ada saja alasan dia..
"Jaga taehyung elok2.."celah hana..
Dirah memandang nya..
"Aku yakinn.. Taehyung xakan macam tu.. "Ujar dirah sambil menundukkan kepala..