*Namjoon Pov*'Mana la Minah ni.. Lembab'
Aku memandang sekeliling area cafe yoongi.. Lalu memandang yoongi yg sedang busy melayan customer nya..
Lalu aku tersenyum apabila terdengar perbualan hana,yumi,nadia dan dirah..
Prince charming..
Aku tnpa sengaja terdengar gosip mereka berempat.. Tapi ckup lama untuk aku dgr yumi, nadia dan dirah cuba menyakinkan hana bhwa aku sukakan nya..
Aku tahu hana mungkin takkan percaya.. Sbb aku selalu cari gaduh dengannya.
Aku tersenyum lagi..
Aku suka mencari pasal dgnya ..Sebab aku suka tgok dia marah.. Dia nmpk.. Nmpk.. Cute..
"Kau pahal tersenyum mcm org gila"muncul yoongi dihadapan ku
Sibuk je org tengah pkir bidadari ni..
Aku menjeling..
Yoongi jugak menjeling aku..
"Kau nk minum ap? "Tanyanya
"Mcm biasa latte ice pastu bagi coke"ujarku..
"Coke untuk spa? Xkn kau nk minum dua2"soal yoongi..
"Untuk hana.."jwb ku sambil memandang ke arah luar cermin..
"Sejak bila kau dgn dia keluar ni.. Asl aku xtau"soal nya lagi dgn mata sepetnya.
Hish byk pulak org tua ni ckp..
"Aku ad hal nk bincang ngn dia,Dh bla.. Kacau je"halau ku..
Dia memandang sinis ke arahku..
"Nk bla la ni.. But please jgn tersenyum-senyum sendiri.. Aku tkut customer aku lari..sbb takut ngn kau"Ujar nya.. Huish kena setepek deep...
Aku menjeling nya.. Lalu sambung memandang ke arah luar yg berhalangan dgn cermin..
Dari jauh.. Aku ternampak gadis idaman aku terkial-kial berjalan menuju ke sini..
Mata nya melilau melihat kereta untuk melintas jln..Melihatnya membuat aku tersenyum..
Sebaik saja dia membuka pintu.. Aku cuba kawal perasaan ku..
Aku menjeling nya...
"Lamanya kau.. Sakit pinggang aku tunggu"kataku lalu tepat memandang matanya..
Dia memandang ku....
Mendebar-debar aku..
Ni kali kedua kami berdua jumpa berduaan..
"Kau ingt dekat ke... Yg kau pun satu.. Bukn sepatutnya lusa ke meeting psal ni.and why kau pulak yg dtg.. Patutnya adik kau"tanya nya bertubi-tubi sambil duduk di hadapan ku..
"Suka hati aku la.. Aku Abg dia.. Yg nk kawin adik aku.. Mesti la aku tolong"jawab ku..
Dia menjeling.. Lalu mengeluar kan laptop serta buku nota nya..
Aku fokus memandang nya..
Sikit pun dia x pandang aku yg handsome ni.. Hmm..
"Nah air korg.. Btw hi hana"muncul yoongi..
"Hii.. "Senyum hana..
Dengan yoongi boleh pulak kau sambut baikk.. Ngn aku hampeh..
Aku menjeling tajam kearah yoongi supaya dia bla cepat..
Yoongi terus membuat muka menyampah dia.. Lalu bla dari situ..
"Kau ni kenapa.. Muka mcm tempeyek basi je"soal nya sambil memandang aku..