BAB 49

8 0 0
                                    


*Dirah Pov*

Aku memandang jam dinding..
Sudah menginjak pukul 8 malam..

Aku melihat diriku di cermin.. Sudah cantik berhias..

Niat di hati aku.. Nak bagitau ke taehyung yang ku sudah pregnant mas dinner nnti..

Mesti dia excited..

'Sementara menunggu taehyung balik... Baik aku kemas-kemas apa yang patut'omelku sendiri..

.................................................................

*Jungkook Pov*

Aku memandang Nadia yang sedang enak menikmati suasana malam..

Tadi ikutkan dh dating.. Tapi masih rindu, so walaupun aku dihalau balik..

Aku tetap disini tak nak balik..
Muahahahaha..

"Bila nak balik..? Takkan nk tunggu sini sampai besok? Tak ada kerja ke? "Keluh Nadia..

"Ehh salah ke lepak sini.. Kejap je pun.. Macam tak suka je"pout ku....

"Bukan tak suka.. Malu jiran tengok.. Kook bukan tak tahu yang jiran nad sini mulut puaka"ujar Nadia sambil melihat sekitar kawasan penjiranan rumahnya..

Hati jiran je dia ambik kisah.. Hati aku ni.. Sho syedih..

Aku melangkah dekat lalu merangkul lengannya dan meletakkan kepala ku di bahu nya.

"Jeon jungkook"panggil nadia meleret..

"Alah sekali sekala manja-manja, apa salah nya.. "Kataku sambil mengerat kan pegangan ku..

Biar lantak orang nak kata apa.. Suka hati aku lah..

Kalau tak puas hati boleh je nak ajak gaduh...aku panggil yoongi lawan..Senang..

Perlahan aku dapat rasakan usapan di kepala ku..

Awww... Sayang jugak dia kat aku..

"Kita ni bukan macam yumi ngn jimin dah kawin nak manja2"keluh nadia..

"Tu lah sebab kook ajak kawin.. Tapi nad yang tak nak.. Jom lah kawin.. Kook janji akan jaga nad.. "Ikhlas aku berbicara..

Lubuk hati aku jujur nak jadikan dia isteri..

Walaupun hubungan aku dengan dia tak sampai setahun..

Aku sayang gila-gila dekat dia..

"Sedap lah kook cakap"ujar nadia sambil menarik manja rambutku..

"Aww... Skit lah"aku terus bergerak bangun dari bahunya..

Nadia hanya tersenyum melihat telatah ku..

"Kook serius tau.. Kook taknak kita bertahun-tahun couple.. Kook ad cita-cita.. Kook nak jadikan nad isteri kook, lepastu kita ada anak then jadi happy family"semangat aku menceritakan anganku..

Nadia perlahan ke arah ku lalu memeluk ku erat..

"Tapi sedia ke kook terima nad ni, nad ni banyak kerenah tau.. Nad tak nak kita kawin awal-awal, lepas tu kita renggang.. "Ujarnya di dalam pelukan ku..

Aku mengusap perlahan bahunya..

"Kook sayang nad sangat-sangat.. Semua baik buruk kook nad boleh terima, takkan baik buruk nad kook tak boleh terima kan?It's okay.. Kook tak boleh paksa nad.. Kook akan tunggu sampai nad betul-betul ready okay? "Ujarku

"Thanks sebab faham..so sekarang balik.. Dah malam dah ni"halau nya..

Pelukan pun terlerai..

"Yelah-yelah nak balik lah ni.. Jangan lupa basuh kaki sebelum nak tidur, jangan main phone sampai lewat malam.. "Pesan ku..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now