*Yoongi Pov*Aku, Hana,nadia, jungkook, taehyung,dirah, hoseok, namjoon, dan Jimin memandang manusia yang ada didepan ni..
"Tak faham aku.. "Keluh taehyung sambil memicit kepala nya..
Aku malas nak cakap apa-apa buang air liur aku je..
Keputusan aku tetap sama..
"Yoongi~~"merdu suara nadia memanggil ku..
Eleh nak pujuk aku lah tu..
Aku tetap dengan keputusan aku..Hana kearah ku lalu memegang lengan aku sambil membuat muka kesian..
"Buat je lah yoongi.. "Suruh namjoon..
Aku memandang dirah yang jugak tak tahu dah nak cakap apa..
"Kau ni jangan nak mengada boleh tak seokjin.. Dah besar pun nak merajuk macam budak-budak"marah ku..
Seokjin hanya diam pout sambil memegang sejambak bunga berwarna pastel pink..
Aku ni kalau ada darah tinggi, kencing manis, sakit jantung aku rasa aku dah lama mati muda kat sini..
Hoseok datang menepuk pundak ku..
"Alah sekali sekala.. Bukan selalu kan.. Apa salah nya.. Kau nak ke majlis ni tak berjalan dengan sempurna.. "Pujuk ho seok..
"Kesian kan lah aku.. "Pujuk jimin jugak sambil membuat muka sedih ..
"Lagipun sekejap je.. Tak lama.Yang lain semua dah siap. Kau je.."celah jungkook..
"Betul tu yoongi.. Kau buat je.lagipun kesian jimim dengan yumi..kita semua ni kan kawan-kawan dorang.. Anggap je ni semua kenangan kita semua untuk masa tua nanti"ujar dirah..
Memang kalah lah aku kalau macam ni..
Aih.. Terpaksa lah aku menjejaskan image aku dari swag ke flower boy ni..
Jatuh maruah aku kalau macam ni..
Okay sekali ni je yoongi.. Sekali ni je..
"Okay fine!. Kali ni je.. "Sebel ku setuju akan idea ni..
Nasib dorang semua ni kawan-kawan aku, kalau tak seokjin orang pertama aku bunuh..
Terpancar keserian di wajah seokjin apabila mendengar jawapan aku..
"Good.. Penat aku merajuk kat sini.. Dah siap-siap pakai baju flower boy kau.. Aku namjoon jungkook dah siap ,tinggal kau je.. Cepat-cepat.. Kita tak ada masa ni.. "Arah seokjin ke aku..
Aku menjeling tajam seokjin ni.
Kecik besar je aku tengok..*Dirah Pov*
Tersenyum aku melihat riak muka yoongi yang sudah masam mencuka..
Aku pun tak tahu nak cakap apa.. Sejam kami semua harus memujuk seokjin yang merajuk dengan yoongi sebab yoongi tak nak jadi flower boy ni..
Aku tahu yoongi macam mana.. Kenal sangat kawan aku yang hati batu ni..
"Dah aku, hana dengan dirah nak tengok yumi dulu"bersuara nadia lalu menunjukkan isyarat kepada aku dan hana untuk ke bilik pengantin..
"Okay2 go go.. Siap-siap ke posisi masing-masing "arah seokjin..
"Jap asal bunga kau je nampak gempak.. Aku punya tak gempak pun"kata jungkook..
Baru sahaja kami bertiga nak bergerak dah ad masalah baru..
"Kook.. Pergi.. Jangan macam-macam lagi.. "Ujar nadia ..
Terus jungkook pout..
"Dah jomm"ajak hana...