*Seminggu Kemudian*
*Yoongi Pov*
"Termenung jauh nampak"ujarku sekilas memandang taehyung termenung disisiku..
Kami berdua dalam perjalanan ke wedding namjoon.Walaupun Agak lewat.Taehyung ni lah kejap nak pergi kejap tak..
Akhirnya kahwin jugak mereka berdua..
Kalau tak sampai ke sudah putus, getback putus getback... Sampai nak muak aku tengok..
Ni lepas kahwin entah apa pulak jadinya..
Fuhhh... Nasib lah aku single .
"Aku terfikir.. Apa yang patut aku buat nanti."ujar taehyung..
Riak mukanya nampak lemah dan sedih.
Tu lah.. Aku dah pesan. Berbaik semula, jangan lari.
Tapi dia ni tak pernah dengar cakap aku.
"Luah apa yang kau nak cakap.Terutama nya dekat dirah ara. Aku nak tanya.. Kau masih sayang tak dirah? Kau masih nak hidup dengan dia? Kau masih nak bahagia kan dia? "Soal ku bertubi-tubi.
Aku taknak dia jadi bengong nanti.
Kang tak pasal berjemaah orang pukul dia termasuk aku :)
"Aku tak tau... Aku tak tau nak cakap apa yang aku rasakan. Aku takut in the end keputusan aku buat benda jadi makin parah. "Keluhnya.
Aku rasa nak hempuk je kepala Mamat ni. Nasib aku tengah drive.
Ni apahal brader ni bawa motor pun tak betul..
"Mabuk ke apa? "Soal taehyung yang sama menyedari kehadiran motor kawasaki dihadapan kereta ku..
Tiba-tiba saja...
Sreeettttttttttt.....
Motor tersebut berhenti di hadapan keretaku..
Sempat aku mengelak..
Jika saja aku tidak tekan break, mungkin aku dan taehyung dah arwah terlanggar pokok besar ni..
"Fuh..... Kau okay tak tae? "Soalku cemas melihat taehyung yang terhantuk di dashboard kereta.
Taehyung hanya mengangguk tanda okay..
Baru saja aku hendak keluar mencari motor tadi, kelibat nya pergi membantutkan pergerakan ku..
"Apa masalah lelaki tu.. Sedap berhenti ,nasib baik tak mati kita berdua"marahku..
Taehyung lekat memandang..
"Aku macam kenal.. "Ujarnya tersirat satu kebenaran..
Aku memandang taehyung..
Lalu memandang kearah jalan raya
Aku tiba-tiba teringat sesuatu..
'Takkan dowan kot?'
.................................................................
*Seokjin Pov*
"Nad kau tu dah sarat boleh tak kau duduk diam-diam "tegurku akan nadia yang asyik kehulur hilir bermain dengan ara dan min jung.
"Berani kau sound bini aku"celah jungkook memasang muka samseng..
Sikit pun aku tak takut..
"Kau fikir aku takut, sekali aku jentik terus menangis kau kook"jawab ku mantap lalu menjeling nya..
Takkan berani lah dia nak melawan ..
Haih....
Suasana disini amat meriah..
Ni baru wedding of the year..