Teaser i

60 3 2
                                    

<TEASER>1

Taehyung&Dirah adalah suami isteri yang sangat la bahagia ... tapi suatu ketika hubungan dia dan taehyung mula rentak akibat adanya orang ketiga yang mahu memusnahkan  rumahtangga mereka.Kim taehyung berlaku curang di belakang dirah bersama kawan isterinya sendiri. Dirah yang tidak mengetahui sebelum ni telah pun mengetahui apabila dirah terserempak dengan mereka apabila pulang dari hospital..Dan mula la berlakunya detik yang tidak diingini.. Apa yg berlaku??
Apa jadi seterusnya....?

Nantikan episod seterusnya

Cast

DIRAH- KIM NADIRAH isteri misali kepada taehyung.. Sgt mencintai taehyung...seorg yg lurus bendul.. Kdang2 blur..bgi nya taehyung la nyawa nya.. Tapi apakan daya taehyung curang dan jadinya pergaduhan
Hingga menyebabkan berlakunya keguguran.. K xnk smbung.. Emo

HANA- KIM HANA seorang yang peramah bab bab sendu apa bagi dekat dia semua selalu cerita pasal crush dia iaitu namjoon abang tiri kepada taehyung tapi namjoon baik orangnya dalam senyap ii dia suka hana juga tapi hana je xperasan tu selalu kene marah dekat aku dia cakap namjoon ada perempuan lain tu yang sendu hari ii.ok done

YUMI- HAN YUMI seorang yang sporting , friendgirl , cantik , peramah dia ni selalu cerita pasal si crush dia kim taehyung nama nye jangan cakap kat aku taehyung ok kim taehyung hmm. Hahaha

NAD- JUNG NADIA periang kalau bab bab gelak ketawa macam hantu bagi dekat dia la sama ii naik gila dia dengan si sj aka kim seokjin bf dia tu.. dalam senyap jungkook suka dekat dia tapi dia je yang buta tak nampak hrmn pasrah jela aku dengan perangai si nad ni.

TAE- KIM TAEHYUNG anak kepada syarikat besar kim taegucci..merupakan suami kepada kim nadhirah.. Seorg yg sweet talker, baik, happy go lucky namun mudah terpedaya.. Lelaki dayus.. Tpi sudah menyesal kn tae?

SEOKJIN- KIM SEOKJIN menjadi ex kepada nadia...sbb break hanya dorg je yg tau..selepas perkawinan tae dan nadhirah, seokjin secara tiba2 mneyukai nadhirah..kerana bginya nadhirah sgt menenangkan.. So di kesempatan retaknya hubungan suami isteri itu, seokjin secara tidak langsung terambil ruang dia hati nadhirah..

KOOK- JEON JUNGKOOK seorg yg pendiam dlm group sbb pemalu tapi dia akan byk ckp dgn seorg je iaitu jung nadia sbb kook ada crush sama si nadia and dorg adalah bff..kook menyukai nadia. Namun dia mendiam kan diri tidak mahu memberitahu nad..

JIMIN- PARK JIMIN seorg namja yg sgt aktif or periang dalam group.. Namun mempunyai kisah silam pedih ..yg tidak diketahui org kwn kwnnya kecuali han yumi...Hnya yumi sja yg tahu sejarah silam jimin.. Mereka menjaga rahsia antara satu sma lain.. Bff kannnn biasa lah..

NAMJOON- KIM NAMJOON Abg tiri kepada taehyung, seorg yg bijak, peramah tpi suka sgt cari gaduh dgn hana.. Dia suka mengusik yeoja tu...lama kelamaan cinta berputik dia antara mereka auchhhh..

YOONGI- MIN YOONGI sorg yg malas nak pkir pasal yeoja.. Byk berdiam jgak.. Tapi kalau dah kelakar mmg kelakar.. Mempunyai sebuah restoran di bandaraya seoul.. Suka memasak gaiss..

HO SEOK- JUNG HO SEOK sepupuku kepada nad.. Dia la happy pill kepada group itu.. Jgn bersedih.. Syg nya belum ada gf.. Sbb dia taknak ad gf.. Susah jaga kata nya.. Selalu lepak ngn yoongi.. Sukar dijangka perangai dia ni..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now