Dirah Pov..Sedang aku mengelamun mengingatkan kisah lalu ada sepasang tangan melingkari pinggang ku..
"Awakk... Terkejut saya"ujar ku sambil tersenyum kearah suami ku..
Taehyung masih backhug ku sambil kepala nya di bahu ku..
"Jauh termenung syg.. Ingt saya ke? "Bisik taehyung di telinga ku..
"Tak la.. Saya teringat kisah lama kita semua dulu2"ujar ku sambil melihat photo frame kami semua semasa di collage dulu..
Tiba-tiba terlintas pelawaan nadia tadi..Aku harus meminta kebenaran taehyung..
"Btw saya nak keluar boleh? Nak jumpa nad, yumi and Hana? "Tanya ku ke taehyung yg masih mengada-ngada menyelit di belakang ku..
"Boleh... Tapi dengan satu syarat"ujar taehyung sambil bergerak ke hadapan ku sambil membengkok kan badan nya ke arah ku..
Aku dah memandang pelik kearah taehyung yang tiba-tiba smirk...
"Syarat apa? "Soal ku pelik..
Taehyung menunjuk ke arah pipi nya..
Aku tersenyum...
Lantas bibirku meluncur laju ke arah pipi taehyung..
Lalu aku memeluk erat nya..
"Janji jgn tinggal kn saya"ujar ku didalam pelukkan taehyung..
"Ye saya janji sbb... "Kata-kata taehyung terputus..
Aku yang merasa pelik terus melepaskan pelukan lalu memandang taehyung yang sedang melihat ku..
"Dalam dunia ni awak sorg je buah hati saya"ujar taehyung perlahan...
"Hehehe.. Awak jantung hati saya"kata ku sambil mengeletek taehyung..
Aku suka melihat senyuman dia..
Dia lah satu-satunya lelaki yang menghargai aku.. Tak seperti bekas-bekas ku yang lain..Aku amat bersyukur kerana taehyung muncul di kehidupan ku yang dulu tidak seceria ini..
Aku berharap hubungan kami kekal selamanya...
.................................................................
Author pov..
Xx Mall
"Mana la pengantin baru ni..."keluh nadia sambil menghirup air starbucks nya..
"Kejap lagi sampai lah tu"ujar Hana sambil bermain game dia telefonnya ..
"Aku tiba-tiba teringin nak kawin pulak.. "Angan yumi tiba-tiba
Tersembur nadia apabila mendengar kata-kata yumi..
"Wow... Dengan sapa yumi"terkejut nadia sambil menekup kedua belah pipi yumi..
"Sapa lagi kalau bukan jimin kan.. "Smirk hana
Nadia juga smirk ke arah yumi..
"Hahahahahaha, apahal tengok aku macamtu..aku innocent"ujar yumi sambil terkebil-kebil matanya..
"Kalau nak kawin bagitau la kitaorang.. Nanti boleh kitaorg ambil luck dari kau"gelak Hana terbahak-bahak..
"Kann... "Setuju nadia akan kata-kata dari Hana..
"Nampak sangat lonely korang ni"ketawa yumi..
Terbahak-bahak la mereka bertiga ketawa tanpa menghiraukan keadaan sekeliling..