BAB 44

12 0 0
                                    


*2 Hari Kemudian*

*Taehyung Pov*

Aku memandang lisa yang sedang baring disebelahku..

Ye aku bersama lisa sekarang ni,tadi subuh aku dapat panggilan dari lisa yang mengadu sakit-sakit badan dan muntah-muntah..

Bila lihat tengok mukanya pucat lesi.Aku menjadi risau..

Aku mengelus lembut pipinya.. Tak aku sangka yang aku akan jadi Appa tidak lama lagi..

Satu kejadian yang aku tak inginkan berlaku telah membuat kan aku menjadi appa..

"You dah bangun? Kenapa tak kejutkan i? "Soal lisa yang baru sahaja bangun..

Lisa masih enak memelukku..

"I tak nak kacau you.. Lagipun muka you masih pucat.. "Risauku..

Lisa hanya diam..
Aku pun diam, tak tahu nak cakap apa..

"You tak balik ke? Dirah tau tak you keluar tdi? "Soalnya..

Aku terus teringat kan dirah..
Serba salah aku dibuatnya..

Aku terfikir macam mana nak terangkan kepada dirah kalau dia tahu semua hal ni..

Aku takut dia akan membenci aku.. Aku tk sanggup kehilangan dia..

"Dirah tadi masih tidur bila i keluar, so jangan risau.. Nanti tengahari i balik lah.. Now you rest"ujarku sambil senyum kearahnya..

"Hmmm.. Dah lah i nak buat breakfast dulu.."bangkit lisa lalu menuju ke luar biliknya..

Niat aku hendak mengikutinya terbantut apabila menerima panggilan dari dirah..

"Hmm.. Dah bangun dah? "Soalku sebaik sahaja mengangkat panggilan itu..

"Tae pergi mana? Kenapa tak kejutkan dirah? Dirah risau tau tak? "Soalnya bertubi-tubi..

Aku tersenyum sendiri mendengar nya..

"Syg.. Tae keluar subuh tadi sebab ada hal office.. Tae taknak kejut kan dirah.. So tae keluar lah.. Tenghari nanti tae balik.. Masaklah sedap-sedap.. Tae rindu masakkan dirah.. "Ujar ku menenangkan dia..

Aku sejak beberapa hari ini jarang berbual dengan dia..
Salah aku marah-marah dia haritu..

Aku tak boleh terima dia asyik bersama seokjin..
Aku tahu mereka berkawan.. Tapi rasa cemburu aku kuat..

"Hmm yelah.. Dah tae buat lah kerja tu dulu.. Dirah nak mandi dulu.. Bye.. "Lembut suara nya..

"Bye... "Jawabku lalu mematikan panggilan telefon itu..

Rindu sebenarnya aku kat dirah.. Tapi dalam keadaan lisa sekarang aku terpaksa mengabaikan dia..

Berdosa nya aku..

.................................................................

*Nadia Pov*

"Kook esok pickup nad pkul berapa? "Soalku kepada jungkook yang sedang makan dihadapan ku.

Harini dia free so dia ajak lunch. Happy lah jugak sebab dh lama tak makan berdua..

"Pagi.. Kook kan flower boy jimin.. "Ujarnya..

Tak abis2 dengan flower boy dia tu..

Excited jugak esok jimin dengan yumi dah pun nak menikah..

Gembiranya tengok dorang Akan bahagia..

"Amboi happy semacam nampak.. "Usik jungkook..

"Lol member kawin mesti lah happy.. Akhirnya kawin jugak dorang tu kan.. "Senyumku..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now