*Taehyung Pov*Aku melihat jam yang sudah hampir menginjak pukul 12 malam..
Aku dapat rasakan seluruh badan aku sakit.. Seharian duduk sini siapkan semua ni..
Perut pulak buat hal lapar..
Aku melihat gambar dirah di atas meja ni.. Tersenyum buat aku rindu dia..
Tapi keje masih banyak..
Jimin pula balik awal sebab nak dating katanya.. Kesian tengok..
Sekarang kesian aku memikirkan dirah keseorangan di rumah..
Kusut kepala ni..
Tiba-tiba seseorang mengetuk pintu ku..
Aikk.. Ada orang lagi time ni..?
"Heyy.. Taehyung kenapa u tak balik lagi? "Soal lisa sambil masuk ke ruang office ku..
Aku mengeluh..
Fuhh.. Ingatkan sapa tadi.."Banyak keje lisa. I kena siap kan before tengahari esok.. "Keluh ku.
Lisa terus ke arah aku.
"Kesian u...takpe i teman kan.. U nak i tolong apa-apa x? "Pelawa lisa sambil memicit lembut bahu ku..
Aku terdiam sejenak..aku menepis perlahan tangannya..
"Err tak apa lah..btw kenapa u ada kat sini? U balik je lah.."ujarku lalu fokus membuat kerja kembali..
"Ouh tdi nak send something kat jungkook but i singgah office dulu ambik barang.. Tak tau pulak u ad lgi kat sini. Btw u dah makan belum? I ada masakkan something untuk jungkook but dia x nk .. U nak? I tengok u tak makan pun lagi tadi"ujar nya smbil. mengeluarkan bekas makanan..
Lalu memberi kepada aku.
Dugaan.. Aku lapar.
"Makanlah. I pergi buat kan u air.. "Ujar lisa lalu bergerak keluar dari bilik aku..
Aku terus menyuap nasi goreng kimchi yang berada di hadapan ku..
Lapar punya pasal nasi goreng pun boleh lah..
"Makan slow2..Nanti tersedak. "Ujar lisa yang sudah berada di bilikku..
Aku yang terkejut terus tersedak..
Kelam kabut lisa menghulurkan air.
"Kan i dh cakap. Be careful.. "Ujar lisa sambil menepuk perlahan bahagian belakang badan ku.
"Thanks...i lapar sangt. "Ujar ku tersenyum kekok.
"It's okay... Makan lah I tolong u sikit-sikit"senyum lisa lalu duduk dihadapan ku.
Aku tersenyum...
Lalu menyambung makan..
.................................................................
*Yumi Pov*
Sesampai je di restoran saranghae ni.. Aku mencari kelibat si jimin..
Terpaksa aku memandu kenderaan sendiri memandang kan jimin balik lewat katanya..
Aku pusing-pusing sekitar restoran ini.. Kosong je.
Macam tak ada orang.. Tapi bercahaya terang benderang ..
Tiba-tiba berkumandang lagu..
Bruno mars - Just the way You are..
Aku menjadi pelik..Aku melihat sekitar ku..