BAB 3

21 2 0
                                    

Jungkook pov..

Aku mencangkung di hadapan nadia yang berada di buaian itu..

Pedihh itu yang aku rasakan..

Aku tak boleh lihat nadia bersedih... Sebab aku cintakan dia dari dulu lagi even dia anggap aku ni kawan saja..

Aku cuba menghapus kan air mata yang mengalir dipipi nadia.

Nadia melihatku ....

"Are u okay? "Tanya ku cuba memujuk nadia..

Nadia menggeleng kepala sambil tersedu-sedu menangis..

Aku tak kuat... Jujur aku tak kuat..tengok dia macam ni..

"Aku tahu perasaan kau nad.."ujarku sambil memandang nya..

"Tapi kau tak boleh la sedih macam ni..."pujuk ku lagi..

Nadia berhenti menangis
Memandang tajam ke arah jungkook.. Lalu bangun dari buaian itu..

"Kau kata kau faham perasaan aku jungkook, tapi kau suruh aku berhenti menangis macam ni?!! Kau tahu tak hati aku sakit kook sakit!! "Jerit nadia sambil mengesat kasar air matanya.

"Tapi aku tak nak kau macam ni...aku sedih tengok kau macam ni nad.. "Pujukku sambil memegang bahu melihat tepat ke arah mata nadia..

Nadia terus memeluk ku erat sambil menangis kuat didalam pelukkan ku..

"Aku masih sayangkan dia kook, tapi aku tak boleh terima perpisahan ini"nangis nadia..

Aku mengusap rambut nadia..

"Shuh.. Aku akan selalu ada dekat dengan kau.Please lupakan dia. Aku tak nak kau bersedih macam ni.. Aku nak nadia aku yang ceria macam dulu"ujar jungkook..

Aku tahu nadia mungkin akan mengambil masa untuk lupakan seokjin..

Dan mungkin dalam waktu itu nadia yang dulu takkan ada..

Dirah pov..

"Fuhlamak..macam mana si kook tu pujuk"soal ho seok kepada yang lain..

"Abis kau expect apa jadi? Nadia tendang dia? "Soal yumi..

"Yelah.. "Jawab ho seok..

"Nad tak macam tu.. Kitaorang kenal dia"ujar ku sambil melihat jungkook dan nadia berpelukan..

Aku tersenyum nipis..

Thanks jungkook...

Endflasback

Yumi, nadia,dan jungkook memandang pelik ke arah ku yang termenung lama dari tadi... Hana dah menghilang ke toilet.

"Hello dah sampai mana "ujar yumi sambil mengibas tangan nya ke arah dirah..

aku tersedar.... Lalu tersenyum..

"Aikk dah la termenung lepas tu tersenyum sendri"pandang nadia sinis ke arah dirah..

"Hahahaha aku teringat kisah lama je"ujar ku sambil menghirup air starbucks yang baru sahaja sampai..

"Ingatkan fikirkan taehyung"usik jungkook..

Yumi dan nadia tersengih-sengih ke arah dirah..

"Tak lah.. Fikir hal lain"kata ku sambil melihat sekeliling area situ..

'Aik macam kenal...' bisik hatiku

Satu kelibat yang amat dikenali ku baru sahaja lalu di area situ. ..

"Kim seokjin!! "Jerit ku sambil melambai tangan nya ke arah itu..

Nadia, yumi dan jungkook terus melihat ke arah itu..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now