*Yoongi Pov*"Hah???.! "Terkejut ho seok dengan apa yang aku katakan...
"Ye pun muka kau tu boleh tak jangan hodoh sangat.. Aku takut accident je nanti.. "Ujarku..
Terus ho seok tersenyum..
"Aku rasa kau salah faham ni.. Seokjin dia penat sangat pesakit dia banyak kena urus sebab tu lah dia macam tu.. Aku sendiri siasat tau"kata ho seok dengan yakin..
Aku tak rasa sakit dia biasa macam yang ho seok katakan..
"Tapi asal dia makan ubat?? "Soalku..
"Ubat? Panadol? "Soal ho seok balik..
"Entah.. Aku tak rasa tu panadol.. Aku lupa nak tangkap pic ubat tu.. "Kesalku..
"Aku rasa tu panadol je kot.. Kau jangan nak fikir bukan-bukan yoongi.. "Ujar ho seok kepadaku..
Aku menjeling ke arah ho seok.. Aku serius ni.. Dia boleh cakap aku fikir bukan-bukan pulak..
"Apakata... Kau dengan aku pergi hospital esok?? "Ajakku..
"Untuk? "Soal ho seok..
Aku memberhentikan kereta di tepi jalan.. Lalu memandang ho seok yang kelihatan confius..
"Cari ubat tu then kita tanya yang pakar.. "Cadangku..
"Hishh kau gila ke.. Kau nak suruh aku join kau geledah bilik kerja dia? "Gelabah ho seok..
Aku menjeling lagi..
Penakut betul laki ni.."Sapa kata kita berdua perlu geledah..?"smirk yoongi....
"Abis tu.. "Pelik ho seok..
Aku memandang jimin yang sedang elok mengesat mata..
Ho seok juga turut memandang jimin yang sudah sedar..
Jimin jadi terkejut melihat kami berdua memandang nya..
"Dah kenapa pandang aku macam tu sekali...yumi mana?? "Keliru jimin..
Aku pandang ho seok sudah tersengih.. Seolah-olah sudah tahu plan aku esok untuk guna-guna kan jimin...
.................................................................
*Keesokan paginya*
*Nadia Pov*
"Serius ar kau free skang ni? "Soal ku memandang yumi yg sedang menghirup minuman nya..
Yumi mengangguk..
"Bukan kau waktu skang jaga si jimin tu ke? Korang gaduh ke? "Soalku lagi..
"Ehh tak lah.. Memang aku free harini.. Ho seok dengan yoongi bawa jimin pergi hospital "katanya..
Aneh...
"Asal tak kau je yang bawa jimin? "Pelikku..
"Dah dorang offer nk bawak, aku pun okay je lah.. Lagipun tadi aku ad hal lain.."jawabnya
"Tapi yang aku pelik tak tau pula aku yang harini jimin ada appoinment ke aku yang tak ingat? "Sambung yumi smbil memikir..
Aku menggeleng kepala..
"Kau lupa lah tu..muda lagi dah nyanyuk.. "Gelak ku..
Yumi menjelingku..
"Yang kau tu.. Asal lately ni jarang aku tengok kau ngn si kook tu.. Gaduh ke? "Soal yumi..
Bila yumi tanya teringat aku kat dia.. Sejak gaduh haritu, call sms dari dia aku abaikan..
"Oii aku tanya kau ni.. Boleh pula termenung.. "Sergah yumi..