*Taehyung POV*Bunyi suara yoongi membuat aku terbuai Dari mimpi indah aku..
Mimpi indah?Hmm indah...
Indah sangat..Bau ubat dalam ni buat aku rasa nak je tidur lagi.
Haihh..
Disebabkan dowan tengik tu lah aku terlantar dekat hospital ni.Ni dah masuk dua kali aku masuk hospital sebab dia..
Hanat betul.Huh....
Berat.. Berat sekali mata aku nak bukak.
Rasa nak pejam je bila kudengar suara dirah."Kau jaga dorang dulu ye yoongi. Aku dengan yumi nak jumpa seokjin. Ara stay sini dulu ye. Mummy nk jumpa daddy"ujarnya .
"Hah..Kau jangan ajar anak aku bukan-bukan ye.kalau tak siap kau"ugut yumi lalu ku dengar Pintu tertutup
"Eleh macam aku takut"desis yoongi.
"Dan mereka pun hidup bahagia selamanya"sambung yoongi dan disertai dengan keluhan ara? Minjung?
Entah.. Dengar macam kecewa je.
"No uncle.. Pwincess tak boleh dengan ultraman "keluh ara
Citer apa yang kau bagi anak aku baca ni yoongi..
"Yes... Princess human and ultraman robot uncle.ultraman not good"keluh min jung juga..
"Ehhh ultraman tu manusia okay.. Cuma dia diberikan anugerah untuk menjadi besar tinggi."tepis yoongi
"No.... "Sedih ara dan terdengar lah suara isakan halus
"Pwincess kena dengan pwince, bukan ultraman"sambung ara berserta isakan..
"Oh no.. Uncle ayokk... Ara nangis"celah min jung
"Ekh eleh kau ni....dah citer dia macam ni nak buat macam mana"rungut yoongi
Dan terhambur lah suara ara menangis sekuat-kuat nya..
Dengan pantas aku bangun dari pura-pura ku.
"Dengan budak pun kau nak gaduh ke yoongi.. "Jeling ku.
Dapat kulihat bertapa sedihnya ara..
Awww my daughter.
"Sini... "Panggilku..
Dengan rintihan sayu ara perlahan ke arahku..
Laju aku memeluk nya. Memujuknya.
"Shuh... Tu hanya cerita je ara..Dalam dunia sebenar princess dan prince akan bersama. "Senyumku sambil mengusap perlahan bahu ara.
Ara melepaskan pelukan
Dan memandang ku."Betul? "Soalnya seakan memerlukan kepastian
Perlahan ibu jariku mengusap air mata ara yang masih mengalir di pipi.
"Ye betul..."jawabku mantap.
Min jung yang berada di sisi yoongi tadi ku lihat perlahan naik ke katilku
"But why princess and prince baru nak bersama, why tak dari dulu? "Soal min jung yang dapat aku lihat keliru..
Aku sebenarnya speechless budak min jung ni petah betul speaking..
Padahal jimin pendek tu bukan baik mana pun english dia.
Tapi Bagus lah. Atleast cerdik si min jung ni.
"Why uncle? "Soal min jung lagi
Comel.. Comel sangat bila dua-dua budak bertuah ni pandang aku keliru desperate nak jawaban aku..