*Jungkook Pov*Riak wajah lisa dan dowan terkejut bukan kepalang..
"Aku tanya ni,Lisa kau pregnant?????? "Soalku lagi..
Dowan memandang aku dan lisa berulang kali..
"I'm out.. Aku tak nak masuk campur hal korang berdua"senyum tipis dowan sambil mengangkat kedua tangan nya lalu beredar dari ruang tamu ini..
"You... You.. Hishhhhh"panggil lisa akan dowan yang sudah sampai ke pintu keluar..
"Apa yang kau buat ni lisa??? Kalau uncle tau mati kau.. "Marahku..
Lisa menatap tepat kedalam mata aku..
Reaksi yang sukar untuk aku jelaskan..
Aku tak sangka dia lakukan hal di luar dari jangkaan aku..
Aku ingat dia kat luar negara dulu makin bertambah baik tapi makin teruk adalah..
"You... Jangan sibuk nak jaga tepi kain orang.Ni bukan hal you pun.. So move back. "Tegas lis berkata lalu beredar naik keruang atas..
Tu lah dia.. Degil number satu.. Sejak dulu tak pernah berubah..
Apa aku nak jawab kalau uncle tanya??
Dan siapa lelaki yang sanggup buat benda ni ngn lisa..
Damnnnnnnn pening kepala aku...
.................................................................
*Yoongi Pov*
Aku memandang riak muk seokjin seakan bercampur aduk..
"Kau tak payah lah fikir pasal tu.. Kita pun tak tau siapa bapak budak tu.."ujarku menyuarakan apa yang aku rasa..
Seokjin memandang aku..
"Habis kenapa taehyung yang perlu ada dengan dia haritu??? Kau tau tak sejak semalam buntu aku fikir... Sebab? Sebab aku takut.. Takut apa yang aku fikir tu betul.. "Ujarnya seakan kecewa..
"So kau nak cakap yang anak tu anak taehyung?? Kau yakin yang taehyung buat semua tu?? "Tanyaku lagi.
Seokjin menggelengkan kepalanya perlahan.
"Aku cuma tak nak benda yang aku fikir ni jadi kenyataan.. Kau byangkan.. Dirah mesti kecewa gila dengan taehyung.. "Sedih seokjin..
Aku mengeluh..
"Kau tak patut fikir macam tu.. Aku kenal taehyung tu dah lama.. And lagi satu takkan taehyung nak curang dengan dirah.. "Kataku cuba menyakin kan seokjin..
"Kau tak faham yoongi.. Kau tak nampak apa yang aku nampak.. Taehyung dah banyak berubah.. Cara dia layan dirah pun dah berubah.. Dirah banyak tau makan hati dengan dia sejak dua menjak ni.. Dia sedih.. Kau fikir aku boleh diam je ke"curhatnya...
"Kau suka kat dirah?? "Tanyaku berani..
Seokjin seakan terkejut dengan soalan ku terus memandang mataku..
"Apa maksud kau? "Berkerut dahinya..
Aku memegang bahu seokjin..
"Bro... Kau suka dirah ke? Cara kau curhat semua ni buat aku pelik.. Tapi aku minta tolong sangat.. Kalau ada ..tolong jauh kan perasaan kau tu.. "Risauku..
Keadaan menjadi senyap.. Suasana malam sahaja yang bergema di dalam cafe aku ni..
"Aku sayang dirah sebagai adik aku.. Aku cuma risau. Semuanya jadi ni boleh jejaskan kandungan dirah.. "Keluh ku..