Ending

23 2 0
                                    


*3 TAHUN KEMUDIAN*

*Dirah Pov*

Malam ni Birthday Party Ara..

So aku perlahan-lahan mengemas kawasan perumahan ku sambil tunggu nadia, yumi dan hana datang menolong..

Cuaca cerah harini..
Senang aku hati aku melihatnya..

Tetapi......

"Mummy where is my favourite elsa dress? "Muncul ara dengan muka masamnya..

"Ara letak mana sayang? Mummy baru je susun semalam"senyumku sambil mengemas pinggan2 plastik yang untuk digunakan malam nanti..

Haihh anak dara sorang ni.
Cari barang tak pernah nya jumpa..

"Ara nak pakai untuk beday party tonight"ujar ara sambil menarik hujung bajuku..

"Please mummy carikan"pout ara  mengikut gerak geriku..

"Fine, mummy carikan nanti. Now pergi mandi dulu. Kejap lagi daddy balik.. "Arahku dengan pantas ara naik kebiliknya.

Ara jenis yang sangat patuh arahan..

Bila aku kata jangan dia tak akan buat..

Tapi tu lah dia ni kuat merajuk..

Kadang susah nk dipujuknya..

"Aunty didahh!!"Jerit ji na dari jauh

"Ji na... Mom dah kata jangan lari-lari. Awak tu jalan pun ketepi ketengah.. Nanti jatuh menangis"marah nadia..

Tersenyum aku melihat ibu anak ni

"Sorry mom.. Ara unnie ane? "Soalnya binggung mencari keberadaan ara..

Aku perlahan mengusap rambut halusnya.

"Ada dekat bilik mandi...pergi la tengok, tapi hati-hati ye"pesanku.

"Min jung pun nak tengok ara"jerit min jung dari jauh laju masuk kedalam rumah ku..

"Tengok-tengok kan ji na min jung "pesan yumi..

Nadia dan yumi duduk mengambil nafas..

"Penat ye? "Usikku

"Gila kau tak penat ji na tu ya ampun nakal betul dirah.. Ni mesti ikut bapak dia lah tu"kelug nadia..

"Sabarlah nad.. Nanti dah besar kurang lah nakal tu. Macam min jung jugakk"celah yumi..

Aku tersenyum lalu sambung mengemas..

"Btw hana tak sampai lagi ke? "Soal nadia..

"Hello gaissss"sapa hana sambil mengheret baby stroller..

Baru je sebut dah muncul..

"Sorry lambat anak-anak aku ni buat hal.. Penat aku"keluh hana laju meneguk air buatan ku..

Setelah setahun berkahwin hana dan namjoon pun dikurniakan anak..
Lelaki ..kembar pulak tu

"Haneul... Ni bila aku tengok balik sebijik macam muka kau hana"ujar nadia sambil mengendong haneul..

"Ofcos lah dah hana yang lahirkan.. Kau pun satu nad"yumi menggeleng kepala lalu tersenyum melihat ha joon

"Yang sorang tu keje tido je.. Kang haneul bangun, si ha joon ni tidur.. Tidurkn si ha joon, haneul pun bangun"terang hana..

"Susah jugak kan ada anak kembar ni"gumam yumi..

"Kau tak nak anak lagi? "Soalku kepada yumi..

"Nanti-nanti lah tunggu min jung besar sikit"jawab yumi mengusap pipi haneul..

"Hah tu laki kau dah balik.. Kau pergi lah dulu layan dia.. Kami sambung apa yang patut"senyum hana..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now