*Seminggu Kemudian*
*Dirah Pov*
Sejak dua menjak ini.
Taehyung Agak busy.
Sampai kadang-kadang Jarang aku berjumpa dengannya.Bila dia balik ,aku sudah tertidur.
Aku tahu syarikat nya ad masalah sejak beberapa hari ini.Dia tidak memberi tahuku kerana aku tahu dia tidak mahu membawa masalah kerjanya di rumah.
Aku dapat tahu pun dari yumi dan jimin pada 4 hari lepas.
Aku asyik memerhati nya tidur... Hari ini hari cuti nya..
Dan hari ini kami berdua mahu keluar berjumpa kawan-kawan yang lain menyambut birthday Yoongi.
Baru saja aku hendak turun dari katil tangan taehyung laju memeluk pinggang ku..
"Hmmmm syg nak pergi mna.. "Suara serak nya menyapa telinga ku..
Aku memandang taehyung yg masih menutupi matanya..
Rambut nya aku sentuh..
"Nak buat sarapan.. Dah bangun.. Ptg ni kita kan nk pegi sambut birthday yoongi.. Cepat bangun"arah ku lalu cuba melepaskan pelukan di pinggang ku.
"Jom mandi sama-sama... "Ajak taehyung tiba-tiba..
Aku yang sedang mengikat rambut pun tersenyum dengan ajakkan dia.
"Werkkk pergi mandi sendri.. Bye bye.. Hahahahaha "aku menjelir kan lidah lalu terus pecut lari ke dapur..
*Taehyung Pov*
"Sayang-nya "gumam ku perlahan lalu tersenyum akan tindakan wife aku yang cute tadi..
Nasib baik jauh dari aku tadi. Kalau x terpaksa dia tidur balik nanti.. Hahahaha...
Baru saja aku mahu bergerak ke bilik air.. Tiba-tiba aku dapat satu sms.
Lisa..
'MORNING TAEHYUNG 😊'aku terus mengerutkan dahi..Knapa tiba-tiba chat ni. Kalau dirah nampak mati aku nanti..
'Kenapa? Lain kali jangan chat i waktu weekend. I tak nak bincang hal kerja waktu-waktu macam ni'
Aku cepat-cepat reply lalu memadam sms dari nya.. Dan bergerak menuju ke bilik mandi..
.................................................................
*Sugar Cafe*
*hana pov*
Kalau x sebab harini ada meeting dengan adik si namjoon.. Mmg x ar aku bangkit dari katil..
Aku menongkat dagu ku sambil memandang ke arah luar menunggu kim geong min adik namjoon bersama bakal husband nya.
Aku mengantuk sebenarnya..Semalam tak dapat tido sebab habiskan kerja aku..
"Nah minum dulu.. Mata kau tu kuyu dah"muncul yoongi bersama coke berais..
Aku terus meminumnya..
"Tq yoongs.."ujarku setelah selamat menyisip beberapa teguk air.
Yoongi tiba-tiba duduk dihadapan ku..
Dia memerhati kan aku..
Lalu aku memerhati kan nya pula...
"Kenapa pandang aku macam tu? "Soal ku pelik..
"Kau dengan namjoon mcm mana? "Soalan cepu emas dia bagi..
"Aku dia okay je.. Asal? "Tanya aku balik..