*Namjoon Pov*Dari jauh aku dan yoongi melihat taehyung duduk bersendirian di lobi hospital..
"Bincang joon.. Apa pun jadi dia tu adik kau.."pesan yoongi....
Ye...rasa marah aku menyelubungi hati aku..
Dirah tu sudah cukup baik bagi aku.. Apa lagi yang tak cukup..
Aku dan yoongi terus bergerak kearah mereka..
Kedatangan ku membuat taehyung yg menundukkan kepala trus memandang kearah kami berdua..
Merah matanya.. Mungkin baru lepas menangis..
Aku kenal sangat taehyung ni..
Yoongi memberi isyarat menyuruh aku untuk berbicara..
Aku mengeluh kasar..
"Aku tau korang datang nak marah.. Marah lah, maki lah kalau nak tumbuk pun tumbuklah, aku terima"ujarnya redha..
Aku terus duduk disisi taehyung.
"Kenapa kau buat dirah macam tu tae.. Apa tak cukup ke dengan apa yang dia bagi? Dia sayang kau tau tak? "Ujarku
"Ye aku salah.. Tapi semua ni aku tak mintak.. Benda ni jadi semua tak sengaja joon"sedih taehyung
"Habistu, macam mana lisa boleh pregnant? Cuba kau cerita? "Soal yoongi..
Taehyung memandang kami berdua..
"Haritu masa malam aku jumpa client dekat club.. Aku jadi mabuk teruk sampai aku tak sedar.. Bangun2 aku tengok lisa menangis kat sebelah aku.. Then lepas tu, lisa bagitau yang dia pregnant ank aku.."terang taehyung..
"Habis tu? "Soal aku
"Lepas dia bagitau dia pregnant, aku jadi happy.. Kau tau kan aku dah lama nak anak.. So aku jalinkan hubungan dengan lisa.. Lama2 aku jadi syg kat dia"terang taehyung lagi..
"Kau syg lisa sekarang ni? So selama ni lepas kau dah terlanjur dengan lisa, perasaan kau dengan dirah dh xde macam tu??? Apa nak jadi dengan kau ni tae??? "Bentak ku..
Yoongi memegang bahu ku..
"Sbar joon"pesan nya
"Aku syg dirah dalam masa yg sama aku syg lisa jugak.. "Nangis taehyung..
"Apa kau fikir taehyung.. Aku tk sangka dapat adik dayus macam kau ni.. "Geram namjoon.....
"Jujur dengan hati aku dulu taehyung.. Fikir mana yang kau syg betul2..kau tau kan dirah syg sangat dengan kau.Ni sampai dirh pregnant pun kau tak tau "bebel yoongi
"Aku serius tak tahu yang dirah pregnant.Aku tak berniat pun nak buat dia gugur yoong.."nangis taehyung lagi..
"Nasi dh jadi bubur.. Skarang keadaan dirah pun kita tak tau lagi.. Tapi satu yang aku pasti.. "Namjoon memandang taehyung yang menangis..
"Dia akan benci kau tae..jadi fikir balik cara nak ambik hati dia.. "Sambung namjoon
"Betul apa yang joon tu cakap.."sokong yoongi...
Tangan taehyung memegang tanganku..
"Tae minta maaf.. Tae dah kecewa kan semua orang.Tae tak jangka semua akan jadi macam ni."nangis taehyung disisi ku..
Aku faham perasaan taehyung.. Buntu, sedih ..tapi ni semua jadi atas alpa dia jugak..
"Pergi jumpa dirah.. Bincang.Apapun keputusan dirah, kau kena terima.."pesanku..
Aku tak nak hubungan dorang terputus macm tu je..
"Tapi aku takut.. "Sedih taehyung
"Aku tau kau takut dengan yg lain kan?Takpe Nanti biar aku uruskan.. "Ujar yoongi..