BAB 13

11 2 0
                                    


*Dirah Pov*

Setelah saja aku menghantar makanan ke taehyung..

Aku segera ke hospital untuk menemui jin..

Otak aku masih memikirkan hal tadi..

*Flasback*

"Sayang"kata taehyung sebaik melihat aku..

Aku melihat dia dan lisa.. Silih ganti..

"Err lisa ni share partner kt office ni"terang taehyung..

Lisa yang tadi di sebelah taehyung terus ke arah aku.

"Hii. Hehe... Tak apa la i pergi dulu.. Kita sambung bincang after this okay En taehyung.. "Ujar lisa

"Btw nanti free kita lepak ye.. "Sambung lisa ke aku lalu keluar dari bilik taehyung itu..

Aku hanya mampu tersenyum nipis..

Aku memandang taehyung...

Gelabah ar tu..

"Syg jgn pkir bukan-bukan.. Lisa tu just share partner je..Kitaorg bincang hal kerja je.. Tak ad lebih nya.. Lagipun tadi ad jimin jugak.. Tapi dia urgent hal luar ..so tinggal lisa je kat sini "terang taehyung berjela-jela sambil membuat serius..

Nak tergelak sebenarnya..

Jarang dia gelabah macam ni..

"Stop.. Ye lah.. Saya percaya awak tak main kayu tiga.. "Senyum aku lalu menapak ke arah dia lalu memeluknya..

"But why awak x pernah bagitau pun hal ni? "Soal aku didalam dakapan nya..

"Ni hal kerja sayang.. Saya tak suka bincang hal kerja kat rumah.. Saya nak hal kat rumah hal kita berdua je.. Hahaha"balasnya

Aku yakin taehyung tak akan pernah menduakn aku..

*Endflasback*

"Lama termenung.. Ingt laki ke"muncul seokjin di ruangan lobi hospital..

Ni lagi sorg.. Bila ntah nak ada cahaya hidup... Busy je manjang..

"Haah ingt laki.. Takkan la nak ingt kau pulak kan.. "Perli ku..

Seokjin terus pout..

Mengada anak kim ni..

"Btw apa yang kau nak bagi ni..? "Soal ku..

Seokjin menghalakan 5beg kertas kearah ku..

Aku mengambilnya dan melihat..

Lah cekedis rupanya..

"Wahh tq.. Dari mana ni? "Soalku mata masih bersinar-sinar melihat cekedis ni..

"Kwn aku dari new york bagi.. Byk sgt so aku bagi la kat korg semua.. Skang kau bagi ni kat yumi, nad, hana and lisa"arahnya..

Aku terus melihatnya..

"Aku nak share skit ni.."ujar aku perlahan

"Apa? "Soal seokjin.

"Tadi aku datang office taehyung.. Then nampak lisa kat situ.. Taehyung kata dorg share partner.. Tapi dia x bgitau aku pun.."terang aku kepadanya..

Seokjin membuat muka pelik..

"So, kau jeles ke? "Soal dia..

"Sapa je yg tak jeles.. Nak pulak dia tak bagitau aku pun yg lisa share partner dia.."ujar ku sedikit sedih..

Seokjin mengeluh..

"Kau jangan fikirkan hal yang bukan-bukan.. Taehyung takkan mungkin curang ngn kau...and mungkin dia tak nak bagitau sebab takut kau jeles.. Lagipun hal kerja je.. Think positive "jelas seokjin..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now