*Dirah Pov*Aku terus memandang taehyung lama..
Taehyung dulu pernah berjanji dengan aku tak akan jejak tempat-tempat macam tu lagi..
Aku percaya...
Tapi tekaan aku salah..
"Aku pun mabuk teruk masa tu sampai tak sedar.. "Celah jimin...
Aku cuba kawal marahku..
"Bila tu lisa? "Soal ku kembali.
"Dua hari lpas.. Takkan taehyung tak cerita dengan u? "Soal lisa kembali..
Dua hari lepas.. Hari dimana aku tunggu taehyung sampai ke pagi..
Aku terus memandang jin..
Jin mengelak pandangan mata aku.
"Kau tahu kan taehyung tu laki orang.. Tempat-tempat mcam tu kan tak elok"ujar keras hana..
"Ye.. And why jimin tak bagitau yumi.. Pasal ni. Yumi pun tak suka jimin pergi then mabuk-mabuk macam tu"sambung yumi.
Aku hanya mendiamkan diri.
Taehyung yang cuba memegang tangan ku. Aku tepis perlahan..
"Aku bukan nak masuk campur.. Tapi betul kata hana tu.. Lagipun tempat tu tak sesuai kot..."celah nadia...
Keadaan sekeliling menjadi sunyi sepi..
Aku dah tak tau nak kata apa..
Aku hanya mampu mendiamkan diri.."Err..lepas ni i akan cuba bincang dengan klien i yang lain.. Btw i kena gerak dulu.. See you soon later.. "Kata lisa lalu perlahan-lahan beredar dari sini bersama Jonathan...
Keadaan menjadi sunyi kembali.
"Dah buat spoil terus bla.. Geram pulak aku"marah hana
"Alah abaikan je lah.. "Celah yoongi..
"Lepas ni yumi dapat tau jimin pergi lagi.. Siap min min"marah yumi ke jimin..
Jimin terus memeluk yumi sambil meminta maaf..
"Min min minta maaf.. Jimin janji tak buat lagi.. "Ujar jimin..
"Dirah are u okay? "Soal jin..
Aku hanya mendiam kan diri.
Lalu memandang nadia..
"Nad..Jom teman aku balik.. Aku rasa nak balik lah.. "Ujarku terus tanpa memandang sesiapa selain nadia..
Nadia Agak kekok dan rasa serba salah terhadap taehyung..
"Tak pe..jom aku bawa balik saing nadia "Pelawa jungkook kepada ku..
Aku tanpa buang masa terus bergerak keluar dewan itu..
*Namjoon Pov*
"Aku dah Agak dah benda ni akan jadi.."ujar aku sambil memandang muka taehyung.
"Ye aku salah...aku penting kan kerja tu x fikir perasaan dirah. "ujar taehyung serba salah....
"So semua dah tau hal ni?!selain aku ,yumi,nadia dengn dirah..???"Soal hana dengan Agak marah..
"Aku pun ni hah baru tau"celah ho seok..
"Aku ngaku aku tolong tae masa dia mabuk mastu... Aku tak nak dirah sakit hati"jawab jin..
"Kau tak nak dia sakit hati.. Now kau tak rasa dia sakit hati? "Ujar nadia Agak sedikit kasar..
"Dah jom kita pergi hantar dirah dulu.. Taehyung aku hantar dia dulu ye... Kau pikir la cara nak pujuk dia balik.. Dah jom sayang"ujar jungkook lalu menarik tangan nadia..