*Jimin Pov*Aku okay.. Aku okay..
Aku hanya memandang dua makhluk yang berada di depan aku ni..
Mesra lain macam..
Buat aku terfikir.. Betul ke keputusan aku harini lunch dengan dorang ni..
Ah.. Hati aku kuat mengatakan keputusan aku betul..
Sebab client lisa tak dapat lunch sama.. So aku jadi lah orang ketiga..
Kalau tidak berdua lah dorang.
Aku memandang serong mereka berdua..
"Kenapa u tengok i dengan taehyung macam tu? "Soal lisa tersenyum kearah ku..
Nak aku jawab betul ke?
Kang aku jawab betul terasa pulak hati lisa ni..Aku cuba memblas senyuman lisa..
"Tak adalah.. I ni cuma terfikir.. Beruntung dirah dengan Jonathan dapat korang ni...taehyung handsome.. U cantik.. Xgitew"jawabku hawau..
Lisa dan taehyung yang tadi tersenyum terus mundur senyuman nya..
Opps...insaf tak tu.. Hahahaha
"Hahaha Jonathan tu bukan bf i lah. I dengan dia cuma kawan je. Tak lebih.. Jodoh i belum sampai lagi..."Ujar lisa ...
"Ouh.. Begitu.. Tapi i ship kan u berdua.. Nampak wow gitu.. Kan taehyung kan? "Soal ku kepada taehyung.
Taehyung menggaru-garu kepala kekok..
"Maybe.. Tak kenal maka tak cinta.. "Jawabnya kekok..
"Hahahaha.. Mungkin jodoh i busy, or maybe jodoh i tengah sesat kat hati someone"ujar lisa sambil memandang taehyung yang sedang asyik memerhati keadaan sekeliling..
Amboi....Ayat macam port2 perampas je.
Aku cuba kawal riak muka aku.
"Sesat kat hati siapa? "Ujar seseorang di belakang ku..
Baru aku nak tanya...
"Sayang.. "Ujar taehyung kearah belakang ku..
Aku pun memandang..
Nadia dan dirah..
"Ehh nad.. Dirah.. Jom join sekali.."ajak lisa..
Aku agak seram dengan muka nadia yang tajam memandang lisa..
Nadia dan dirah duduk di kerusi kosong disisi ku..
"Sesat dekat hati siapa? "Soal nadia lagi..
Aku memandang lisa yang Agak kelam kabut...
Ceh.. Mesti tengah cari ayat tu..
"Kau ni nad..buat lisa takut je. "Tegur dirah kepada nadia..
"Aku tanya je. .kot2 orang tu aku kenal ke.. Betul x lisa..? "Senyum nadia..
"Ehhh tak lah.. Someone.. U tak kenal.. Hehehehe"jawab lisa..
"Sayang buat ap kat sini? "Soal taehyung ke dirah..
"Teman nadia beli barang.. Tak sangka pulak boleh jumpa kat sni.."kata lembut dirah..
"Kau jangan marah dia pulak.. Dia call kau x angkat and sms kau x baca.. So aku heret jelah.. "Ujar nadia...
Aku memandang taehyung.
"Kau ni... Lain kali check lah phone tu.. Hish hish.. Kalau jadi apa2 kat dirah.. Macam mna.. "Marah ku..