BAB 81

18 1 0
                                    


*Yoongi POV*

Perlahan aku membuka pintu wad seokjin.

Ye lah takut terjaga pulak dua makhluk dalam tu.

Tapi sebaik sahaja aku buka taehyung sudah pun bangun termenung memandang seokjin yang masih di alam mimpi.

Awal Mamat ni bangun.. Baru pukul 7 pagi..

"Awal kau datang?"senyum taehyung

Aku hanya mendiamkan diri memandang seokjin lalu pandangan lurus memandang taehyung memakai jaketnya..

"Hmm kau masih nak pergi ke tae? "Soalku memandang taehyung bersiap-siap..

Taehyung hanya mendiamkan diri..

Aku mengeluh..

"Dah tu yang kau nak, aku ni nak taknak terpaksa terima.."keluh ku.

Taehyung tersenyum nipis..

"Jaga seokjin...apa-apa kau contact je aku. Aku tak tukar number."pesannya.

Memang dah nekad dah dia ni..
Buat mata aku ni tiba-tiba berair..

Taehyung memelukku..

"Tolong-tolong tengokkan anak aku dengan dirah.Thanks sebab terima keputusan aku"ujarnya mengeratkan pelukan..

Perlahan aku menepis air mataku.. Lalu menepuk bahunya..

"Ehh kau nngis ke? Hahahaha"gelak taehyung sebaik melepaskan pelukan..

Aku menjeling tajam..

"Dah pergi lah sana.. "Halau ku..

Aku tengah sedih sempat pulak dia ejek aku..

Taehyung tersenyum lalu memandang seokjin sekilas sebelum perlahan kearah pintu keluar...

"Kalau dirah masih sayang kan kau, kau takkan pergi aussie kan? "Ujar ku separa kuat kepada taehyung.

Langkah taehyung terhenti..

Dia memandang kearah ku..

Lalu tersenyum..

"Maybe..tapi walaupun dia masih sayang tak semestinya dia akan terima aku kembali"Jawabnya sebelum berlalu pergi....

.................................................................

*Seokjin Pov*

Bunyi bising membuat ku terbangun dari mimpiku..

Perlahan aku membuka mata, Bau ubat menusuk kedalam rongga hidung ku..

'Aihh bila lah aku nak bla dari sini'

"Yoww kau dah bangun pun.. "Sapa jungkook..

Aku blur dan bila aku pandng sekeliling, kesemua kawan-kawan aku ada dalam wad ni..

"Kau ada rasa sakit ke? Diam je "risau namjoon

Aku menggeleng kepala..

"Minum air ni dulu"pelawa jimin sambil menghulurkan secawan air kepadaku..

"Mana jonathan ni dah nak pukul 1 tengahari dah ni ,nanti lambat pulak kita semua.."keluh ho seok.

"Tu lah kau, aku dah cakap baik aku je pergi beli tadi..kalau suruh dia aku rasa esok baru sampai.Nasib baik airport dengan hospital ni tau jauh.."Marah yoongi..

Lewatnya aku bangun dah pukul 1 dah...

Haih...

Tiba-tiba aku teringat sesuatu..

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now