BAB 23

6 0 0
                                    


*Yumi Pov*

"Wei happy giler bila aku dgr..Bangun tidur terus aku mcm.. Wow.. "Teruja nadia..

Dirah hanya tersenyum melihat gelagat nadia..

"Aku pun tak sangka jimin nak lamar aku.. Aku pun terima lah...rezeki kan... Korang jugak cakap nak nasi minyak lah..itu la ..ini lah.."Ujar ku..

"Ehh aku x nak nasi minyak okay... Aku nak anak buah je.. Tak gitew nad"usik dirah..

"Yang tu lama lagi..Aku x comfirm.. Hahaha"gelakkku

"Apa yang korang seronok cerita ni? "Soal Hana sebaik sahaja tiba di butikku..

Hana memandang kami bertiga pelik lalu duduk di sebelah dirah.

"Kau x baca chat group? "Soal dirah..

Hana pun dah pelik..

"Tak.. Kenapa? Aku malas nak baca.. Aku scroll je. Function group tu pun aku tak tau.. Tiber je ada.. Padahal boleh je jumpa.. "Bebel hana panjang..

"Oit.. Tu untuk mengeratkan hubungan antara satu sama lain..Btw jimin lamar yumi semalam.. Aku pulak yang excited "teruja nadia lagi..

Hana terbeliak mata apabila mendengar apa yang nadia katakan..

"What... Seriously? Asal aku xtau dowh.. "Terkejut hana

"Tu lah.. Lain kalau baca chat tu.. Jangan main scroll je ye"perli dirah..

"Ye betul kata dirah tu.. "Sokongku..

Hana pout..

"Yelah ..lepas ni setiap satu chat aku baca 2 minit ..btw betul ke? Bila? "Soal hana yang teruja akan berita ini..

"Next month..aku nak kau yang jadi wedding planner aku.. Boleh?"ujarkku sambil membuat muka paling comelku..

"Kalau ye pun tak payah buat muka macam tu... Nak muntah aku"celah nadia memandang serong..

"Kau ni nad.. "Ujar dirah menepuk perlahan bahu nadiaa..

"Ye okay2..aku sponsor, memandang kan kau yang kahwin.."senyum hana kepadaku..

Ni lah yang aku nak dengar..

Tersenyum aku..

"Ye tau kawan sponsor.. Tapi jangan senyum sampai ke telinga.. Cover sikit, malu orang nampak.. "Usik nadia..

"Orng nak happy pun tak boleh.. Jealous lah tu.. Nanti aku suruh jungkook melamar kau pulak.. Amacam? "Cadangku..

Hana menepuk meja kuat..

"Yang ni aku setuju... Sangat setuju.. "Sokong hana..

"Kalau ye pun jangan lah tepuk kuat-kuat terkejut aku .."ujar dirah sambil memegang dadanya..

Tergelak aku memandang nya..

"Btw dirah.. Aku ada baca chat.. Taehyung balik lambat, betul ke? "Soal nadia serius..

Dirah tersenyum nipis..

Ni membuat kan aku, hana dan nadia sangat risau..

Dirah dah lah sorang-sorang kat rumah.. Taehyung pulak asyik balik lambat je..

"Ye..banyak kerja tu nad.. Aku pun risau tengok...tu pun subuh baru dia balik.. Then 3 jam lepas tu terus pergi office.. Kejut aku pun tak"cerita dirah kepada kami semua..

Aku yang mendengar rasa sedih..

"Aku rasa taehyung x nak risau kan kau, sebab tu dia tak kejutkan kau..semalam pun kau tidur lambat kan.. "Pujukku...

Our Love Story [COMPLETED]Where stories live. Discover now