37.

320 20 0
                                    

,,Nechápu jak jste to mohli dopustit!" Křičí už několik minut alfa na všechny na okolo. Je jasně vidět, že jeho trpělivost začíná přetékat a neví kam svou zlost směřovat.

,,Měl by ses uklidnit." Přistoupí k němu Emily a jemně se dotkne jeho ramene. On se však po ní ohnal takovou silou, že jí odstrčil přímo na Jade, která za ní stála ale naštěstí stihla Emily zachytit tak aby nespadla ani jedna. 

,,Dobrý?" Podívá se Jade smutně na vlkodlačici, která upírá svůj dotčený výraz na Connora, který se teď o ní absolutně nezajímá.

,,Já že se mám uklidnit?! Jak mám být kurva klidnej, když každou chvílí tu může vtrhnout Gladysiína smečka a roztrhat nás na kusy?!" Vezme do dlaně skleničku a mrští s ní o protější zeď.  Všichni jasně vidí jeho tmavé žíly, které mu prosvítají kůží. Vědí, že pokud teď někdo něco řekne nebo udělá, co ho ještě více rozčílí, budou tu mít za pár sekund běsnícího vlkodlaka a to zrovna v tuhle chvíli nepotřebují.

,,Jo, rozhodně se uklidni." přistoupí k němu Ethan, ignorujíc ostatní, kteří ho varují. Moc dobře si totiž pamatují jejich poslední rvačku, která nemusela dopadnout dobře, kdyby Jade nezasáhla. ,,Chováš se jako idiot. To si říkáš alfa, když nejsi schopný ani vymyslet plán, který by nám mohl pomoct přežít?" přistoupí ještě o krůček blíž až cítí Connorův dech na jeho tváři.

,,Tak proč teda alfou nejsi ty?" rýpne do něj stejnou měrou a spokojeně se usměje, když si všimne Ethanového vykolejeného výrazu.

,,No, opravdu jsem to zpočátku tohoto rozhovoru myslel dobře ale jak tak vidím, tak naše názory se poslední dobou velmi rozcházejí." dořekne a z ničeho nic ho udeří pěstí do tváře přímo do místa, které Connora omráčilo a on se s hlasitou ránou skácel k zemi.

,,Co jsi to udělal?!"vykřikne Emily a okamžitě si klekne na zem k její drahé polovičce i přesto jak se k ní hrubě před málo sekundami zachoval.

,,Udělal jsem to, co jsem musel." odpoví jí a se založenýma rukama se otočí ke členům smečky, kteří ho nehnutě sledují. ,,Teď se můžeme chvíli soustředit. Takže, jak už všichni víme, tak se tu každou chvílí může zjevit naše sokyně, proto se musíme na to připravit co nejlépe." mluví pevným a rozhodným hlasem. Nikdo ani nedutá. S velkou mírou zaujetosti vnímají každé jeho slovo a každou sekundou se jejich důvěra k němu více prohlubuje, protože vědí, že Ethan má s boji velkou zkušenost a mohou mu tak opravdu věřit, že mají přece jen nějakou šanci na přežití. 

___

V domě panuje chaos. Všichni pobíhají sem a tam. Jeden překřikuje druhého. Všichni cítí nadcházející stres a napětí. Bojí se o své životy a životy svých blízkých. 

,,Jade!" přiběhne k sedící Ethan. Celé dopoledne spolu nepromluvili ani slovo a už ho to začalo znepokojovat. Všiml si, jak je nesvá a nechce jí nechat samotnou v tuhle chvíli ale bohužel teď on přebral práci Connora. On je teď dočasný vůdce. Všichni se na něj spoléhají a on smečku rozhodně nechce zklamat.

,,Jo?" odtrhne svůj zrak od lesa, který je teď pro ně hrozbou. 

,,Jsi v pohodě?" přistoupí blíže k ní a dotkne se jeho hrubými klouby prstů hrany její čelisti. 

,,Ne." vydechne a podívá se na něj s pohledem plným obav. Dříve nikdo v její tváři nemohl spatřit ani náznak strachu nebo obav, protože k tomu ani neměla důvod ale teď má o koho se bát. Má obavy, že může ztratit to, co hledala několik let. ,,Bojím se." zavře oči a zhluboka se nadechne.

,,Nic se ti nestane, Jade. Nenechám je ti nějak ublížit." zamračí se nad tou představou. Ona je jeho naděje na život v kterou tolik let už nedoufal, že najde.

,,Já se nebojím o sebe." zakroutí hlavou. ,,Bojím se o Tebe. Bojím se o bratry." ohlédne se na Bena a Alexe. ,,Bojím se o všechny tady. Jste moje rodina." začne roztřeseně dýchat při té děsící představě. ,,Nechci být zase sama." 

,,Já vím." projede prsty její nádherně bílé vlasy, které na ní tak zbožňuje. ,,Bohužel život vlkodlaků nikdy nebude zcela v bezpečí. Ale máme odhodlání a vždy naději, proto na to dnes mysli." líbne jí na rty.

,,Dávej na sebe pozor, prosím." skelným pohledem se na něj podívá. ,,Vím, že bych Ti to měla říct při jiné situaci ale nevím jak to skončí a - " přeruší jí náhlý křik a rozruch. Oba dva se okamžitě rozhlédnou okolo sebe a uvidí to, čeho se obávali nejvíce. 

Je čas.


JADEKde žijí příběhy. Začni objevovat