32.

371 19 0
                                    

,,Co se děje?" Zeptá se ihned Natasha po příchodu z lovu, když uvidí nervózně stepující sestru.

,,Táta má teď rozhovor s Tomem." Prohrábne si prsty své vlasy. ,,Chce řešit naše vtisknutí a ke všemu se ozvala i Gladys."

,,Gladys?" Šokovaně se posadí do křesla.

,,Ano." dá si obličej do dlaní. ,,Zjistila, kde je Tom a chce ho zpět." Vydechne přebytečný vzduch. ,,Nejspíše to vyzradila Tyra, protože se po ní slehla zem. Nemůžeme ji najít."

,,Ta proradná fena! Já ji vykuchám jak střevo!" Vyjede nasupeně temperamentní Natasha.

,,Uklidni se. Takhle mi s ničím nepomůžeš." Snaží se uklidnit svou sestru i když ona měla být ta, která bude uklidňovat ji.

,,Jak můžeš být tak v pohodě? Mně kdyby někdo chtěl odvést Bena na místě ho zabiju." řekne ledově děsivým hlasem, který by u jiných vyvolal strach ale naštěstí Daisy už je na její nálady zvyklá a proto tomu nedává takovou váhu.

,,Protože kdybych do toho ještě nezachovala chladnou hlavu, tak nemám šanci normálně přemýšlet. Musí být nějaké východisko." zamumlá přemýšlivě ale to ji přerušilo otevření dveří, odkud vyšel Connor s Tomem za ním. Oba dva však dívkám nevěnovali pozornost a odešli pryč.

,,Co to bylo?"

,,Kam jdou?" rozeběhne se rychle Daisy s Natashou ale když vyšly na terasu, už viděly pouze rychle běžící vlky směrem k lesu. ,,NE!" vykřikne srdceryvně Daisy. ,,TOME NEDĚLEJTO!" křičí dále protože ví, že ji ještě slyší. ,,To tak nemůže skončit!" s bušícím srdcem se rozeběhne za nimi. Tělem ji ihned projela známá vlna energie a bolesti. Během vteřiny se proměnila ve vlka a tryskem se rozeběhla za nimi.

,,Daisy!" křičí sestra ale ona ji ignoruje. Běží snad nejrychleji za celý svůj život. Cítí jak se jí svaly bolestivě napínají ale nemůže zastavit. Teď ne.

Z hrdla ji uniká srdceryvné vytí. Nechce strávit zbytek života v naději, že se její polovička vrátí. Ví, že pokud teď pro něj nebude bojovat tak už nikdy jinou šanci nedostane.

JADEKde žijí příběhy. Začni objevovat