,,Prosím, řekněte mi, že je tohle jenom nějaká noční můra." Kňučí vyděšeně Ben.
,,Rád bych ti to potvrdil ale já sám mám co dělat abych nevzal nohy na ramena." Odpoví mu jako jediný bratr Alex, protože ostatní jsou ponořeni hluboko ve svých myšlenkách aby se aspoň nějak drželi dál od reality.
,,Jade." Doběhne ji Daisy, která se stoprocentním zděšením v očích hypnotizuje velkou budovu kousek od nich a studenty, kteří se k ní schází snad ze všech směrů.
,,Jo?" Podívá se na ni, aniž by jakkoliv dala najevo jedinou emoci. Moc dobře ví, že její návrat na školu nebude jenom tak a nebude proklouzávat mezi studenty bez povšimnutí jako kdysi. Sice ji lehce uklidňuje, že aspoň tentokrát tu už někoho má a může jim plně důvěřovat. To ale nemění nic na tom, že bude čelit lidem, kteří nenáviděli ji a ona nenáviděla je.
,,Jak jsi to tu mohla vydržet bez toho aniž by jsi se nějak prozradila?" Cukne sebou Daisy v momentě, když jakýsi student okolo nich proběhl s nadšeným výkřikem, když uviděl svou partu kamarádů. Na to k ní ale hned přišel Tom a obejmul ji okolo ramen.
,,Nesmíš se nechat vyprovokovat natolik, kdy se už nemůžeš nijak uklidnit. Když opravdu cítíš nastupující proměnu, začni zhluboka dýchat. To jediné mi opravdu pomáhalo. " Odmlčí se, když si vzpomene na jednu takovou situaci. ,,Když to ale nepomůže. Uteč." Dodá upřímně. ,,Ve škole mají i stěny uši a oči. Nikdy tam nejsi zcela v bezpečí. Nikdy."
,,No to snad ne!" vykřikne něčí dívčin hlas. Jade však moc dobře ví kdo to je. ,,Co tu zase dělá ta stvůra?!"
,,Taky tě ráda vidím Emo." pronese naprosto sarkasticky Jade a zastaví se kousek od její nepřítelkyně se kterou má spojených více špatných situacích než by si přála.
,,Budu si stěžovat u pana ředitele! Pošlu na tebe rodiče!" začne hulákat na okolo jako zblázněná.
,,Drž hubu!" vyjede z ničeho nic Daisy ale na to jí hned Tom stáhl zpátky k sobě. Tímhle však zapříčinila to, že se Ema zaměřila na nově příchozí.
,,A vy jste jako kdo?" zkříží si ruce na hrudi. ,,Její poskoci? To vás opravdu lituju."
,,Být tebou hodil bych zpátečku. Nikoho nezajímá tvůj zmalovaný ksicht! Akorát se tu ztrapňuješ." vystoupí z řady Ethan a stoupne si vedle Jade, která celou situaci pozoruje s úsměvem.
,,Zajímavé." nijak nereaguje Ema na urážky z jeho strany a celého si ho prohlíží jako kdyby měla v očích nainstalovaný rentgen. ,,Jak se jmenuješ?" usměje se na něj se zvláštním výrazem v obličeji.
,,To by stačilo." šeptne výhružně Jade a vykročí směrem k ní, kde jí silně dupne na nohu.
,,Co děláš, ty hnusko ?!" vykřikne Ema a uskočí od ní snad metr. ,,Zničila jsi mi moje boty!" ječí hystericky a snaží se svými umělými nehty vyčistit malou šmouhu na špičce boty.
,,Nelez tam, kam nemáš. To jsem ti snad už minule vysvětlila jasně, ne?!" připomene jí jistou situaci Jade, která se stala pár měsíců nazpět.
,,Neskončily jsme!" sykne výhružně ale přeci jen po varování Jade se stáhla a odešla.
,,Co jsem ti sakra před chvílí říkala Daisy?! Že se nemáš nechat vyprovokovat! Máš jediné štěstí, že tu je s tebou Tom jinak by jsme byli už nahraní!" vyjekne nepříčetně Jade na ni i přesto, že vidí, že se cítí provinile.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...