,,VY JSTE TAKOVÍ TUPCI!!!" rozkřičí se přes celý dům Connor. Div ostatním neprasknou ušní bubínky. ,,Po dlouhé době jsem po Vás něco chtěl a musíte to zvorat!" Třískne pěstí do stolu, v němž zůstane velká prohlubeň po pěsti. ,,Není na nikoho spoleh!"
,,Všichni Tě ale varovali!" Křikne Ethan. ,,To nemůžeš popřít! Co sis jako myslel?! Myslel sis, že když nás všechny pošleš do totálně neznámého prostředí mezi lidi, že to bude ok. ?!" Vstane prudce z křesla, kde se doteď snažil sedět v klidu. ,,Jediný, kdo by se měl vzpamatovat jsi TY! Poslední dobou jsi jako osina v zadku!"
,,Uklidněte se." Osloví Emily varovně Ethana s Connorem.
,,Ty se do toho teď nepleť!" Okamžitě ji utne Connor, ignorující její snahu o pomoc. ,,A TY! NEZVYŠUJ NA MĚ HLAS!" smečka jen tiše pozoruje hádající se dvojici, která vypadá, že se každou chvílí po sobě vrhnou.
,,Co mi uděláš?" Vysměje se alfě přímo do tváře a ležérně si založí ruce na hrudi. ,,Neustále jen vyhrožuješ. To ti mám něco věřit? To ti má věřit smečka?!" Rýpe do něj dál.
,,Ethane, stačí!" Sykne varovně Jade a dlaní mu zmáčkne paži aby ho vytrhla z hádky, která byla každou chvíli více vyhrocenější. On se jí však pouze vyškubl ze sevření a "hodil" po ní varovný pohled. V tu krátkou chvíli mohla spatřit sílu alfy, kterou on má v sobě hluboce ukrytou. Ví, že si Ethan dává pozor na to aby ji měl stále pod kontrolou ale poslední dobou je opravdu na tenkém ledě sebekontroly.
,,Teď ne." Promluvil k ní mrazivým hlasem. Jade po těle přejela zvláštní energie a proto se radši stáhla do pozadí. V tomhle ohledu proti němu neměla žádnou sílu a nehodlala to pokoušet.
,,Pojď ven!" zavrčí hrdelním hlasem Connor, čímž všichni poznali, že u něj nastává proměna a Ethan na tom není nijak jinak.
,,S radostí." Vyběhnou z ničeho nic rychle z jídelny až váza okolo niž proběhli se rozhoupala a s velkou ránou spadla na zem, kde se rozpadla na několik kusů střepů.
,,To nedopadne dobře." Šeptne Natasha.
,,Měli by jsme je zastavit." Prohlásí Alex, který nervózně klepe nohou.
,,Jak chceš asi zastavit dvě alfy, Alexi? V tomhle jsme proti nim k ničemu." Ozve se Ben. Natasha se nadechovala ke slovu ale v tom jí přerušila hlasitá, dunivá rána připomínající padání kamenů.
,,Co se tam sakra děje?!" Vyjekne vyděšeně Emily a na to s ostatními členy smečky vyběhne ven. Když však spatří proměněného Connora s Ethanem jak doslova ze sebe odkousávají srst a maso, nezmůžou se na nic jiného než na zalapání po dechu.
Nikdy se nechcete ocitnout v blízkosti dvou bojujících alf. Protože jejich lidská mysl je ukryta v pozadí a smýšlení v tu chvíli ovládá pouze vlk. Divoký, krvelačný. Lačnící po výhře a je jedno kolik toho bude muset obětovat. Chce jen jedno.Výhru.
,,Co budeme dělat?!" Začne Emily přecházet z jedné strany na druhou jako zvíře v kleci a s očima upřenýma na alfy si něco pro sebe mumle.
,,Jade! Proč mlčíš?!" Křikne na ni Daisy. ,,Vymysli něco! Vždyť se zabijou!" Vytrhne ji z přemýšlení.
,,Nevím, co mám dělat!" Křikne na ni zpět a ohlédne se na své bratry a Natashu, kteří se začínají měnit kvůli vyhrocené situaci.
,,Víš!" Sykne na ni Emily a v tu chvíli Jade ovládne mysl její vlk, který ví co dělat.
,,Co se to děje?!" Křikne vyděšeně Jade a hned na to spadne na všechny čtyři se silnou bolestí těla. Nesnáší, když nemá kontrolu nad sebou v situacích, které zrovna nejsou dvakrát příjemné. Cítí se zranitelně.
Rázem však okolo ní vše utichlo. V odrazu okna uviděla svou vlčí siluetu, kterou dlouhou dobu neviděla. Když ale v odrazu zahlédla pohyb za ní ihned se za sebe ohlédla a zadívala se na stále bojující dvojici. Její vlk ale jakoby přesně věděl, co dělat.
,,Ethane." Šeptne mu v mysli a on se téměř ihned na ní podívá. Z huby mu odkapávají sliny smíšené s krví, v jeho zlatavých očích vidí naprostou divokost vlka, který ho teď celého ovládá. Jeho tmavou srst má rozcuchanou s slepenou krví a slinami. Na některých místech vidí jeho rozšklebující se maso ale to on ani trochu nevnímá.
Jade se ale svojí alfy nebojí.
Nebojí se, že by jí ublížil. Věří mu. Naprosto.Pomalu se k němu rozešla, tiše našlapujíc. Okem zahlédla Connora, který se od nich začíná vzdalovat. Cítí, že teď tady pro něj není místo.
,,Jade." Šeptne jí tichým, hlubokým hlasem v mysli. Má pocit, že jeho hlas je jako omamující kouzlo. Čím více je blíž k němu, tím víc jí začíná proudit po těle příjemná elektřina.
,,Buď semnou." Zastaví se těsně u něj, čímž musela zaklonit hlavu aby mu viděla do zlatavých očí.
Ethan nakloní hlavu do prava. ,,Jsem s Tebou."
Jade se čumákem dotkla jeho. ,,Ty víš, jak to myslím." Zavrtí ocasem.
Všimla si jak se celý napl. ,,Jseš si jistá?" Olízne si krev z tlamy.
,,Jsem si jistá jako nikdy ničím jiným." Na to už jen zahlédla jak Ethan vycenil své tesáky.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...