Ethan společně s Benem a Alexem se doslova prodírají skrz dav v klubu Svatého Patrica. Příliš hlasitá hudba jim způsobuje husí kůži a bolest jejich sluchu. Lidi se jako šílení na sebe lepí zpocenými těly a je jim jedno, že čím víc jsou opití, tím méně mají na sobě vrstev oblečení.
Všichni tři kluci krčí jejich citlivé nosy nad puchem tohoto místa, kde rozhodně chybí čerstvý kyslík. Ostražitě se dívají okolo sebe a hledají osoby pro které přišli. Bohužel opilí lidé a mlha jim to ztěžuje o dost více. Kvůli těmto okolnostem nejsou schopni využít jejich špičkový sluch a čich, což je dost znervózňuje, protože se na to spoléhají více než na sebe samotné. Vlkodlaci na jejich smysly spoléhají jako na svůj krevní oběh v těle.
,,Vidíte je někde?" křikne Ben a dál se rozhlíží. I přesto, že zrovna oni tři jsou snad nejvyšší ze všech přítomných v klubu, moc velkou výhodu jim to neposkytuje.
,,Ahoj fešáci, dáte si s námi drink?" vpletou se jim do cesty tři holky, které rozhodně nevypadají střízlivě a už jenom jejich oblečení připomíná jisté pracovnice.
Alex se nad nimi ušklíbne. ,,Díky holky ale máme zde něco na práci." snaží se je jemně odpálkovat. Ty to ale nijak netrklo a všechny si poupravily výstřihy
,,Určitě hrajete basketbal, co?" přiblíží se k Alexovi hubená bruneta, která si rozhodně nemůže stěžovat na své tělo. Přejede Alexe pohledem a kousne si do rtu. ,,Notak, pojď se trochu pobavit." dotkne se ukazováčkem jeho hrudi a usměje se. Ethanovi ale dojdou nervy, když se ho začne dotýkat blondýna v domnění, že on bude ten, kdo bude dnes večer platit její drinky. Prudce ji od sebe odstrčil a to samé udělal s brunetou, která se sápe po Alexovi. Ben to celé pozoruje s pusou dokořán. Není zvyklý na takové scény. Lidské společnosti se vždy raději vyhýbal.
,,Běžte si roztahovat nohy někomu jinému. O takové děvky jako jste vy tři nemáme zájem. Určitě jsou na vás vaše matky strašně hrdé! řekne rozzuřeně Ethan a těmito slovy holky naprosto umlčel a hledí na něj jako na blázna. Nejspíše proto, že tohle se jim ještě nikdy nestalo. To je ale Ethanovi naprosto ukradené. Odstrčil je z cesty a nezapomene do nich žďuchnout rukou. Ben s Alexem ho následují s úsměvy na tvářích.
,,To bylo husté! Naprosto jsi je setřel!" vyjekne nadšeně Ben, i když si není úplně jistý jestli ho Ethan slyšel.
,,To je sice fajn, že jsi nadšený jeho výstupem ale pořád jsme nenašli ty, které hledáme." připomene Benovi jeho bratr. ,,Nechápu proč sem šli. Je to tu příšerné." zatváří se Alex znechuceně a podívá se do uličky na záchody, která je temná a špinavá od zvratků návštěvníků klubu.
,,Někde tady budou." snaží se Alexe uklidnit Ethan a trochu tak i sebe. Alex se ale otočil na Bena a chytl ho za ramena a zatřásl s ním. ,,Jak ti nemůže vadit, že je tady někde tvoje holka s tím cvokem?! Nevíme o něm naprosto nic! Ke všemu tu ještě zatáhl Daisy s Jade, která by ještě měla ležet v klidu v posteli!"
,,S Natashou jsme spříznění, takže z její strany opravdu nehrozí, že by mě podvedla." odstrčí ho Ben od sebe a uhladil si pokrčenou košili.
Alex si protře obličej dlaněmi a zatahá si za tvář. ,,Kdo tady sakra mluví o podvádění ty idiote! Ten idiot může udělat něco holkám! Je magor!" rozhodí ruce. V tom to Benovi došlo. Stiskne ruce v pěst, když si představí toho nového parchanta jak ubližuje jeho holce. ,,Musíme je najít. Hned!" prorazí dav tancujících lidí a jako šílený se rozhlíží do všech stran.
,,Tam jsou!" křikne Ethan metr od nich a všichni tři se rychle rozešli do rohu místnosti, kde je velký stůl a u něj vysmátí sedí ti čtyři, které hledali.
,,Ale nazdar hoši, přišli jste se taky pobavit?" Ozve se Tom a obejme Daisy a Jade okolo ramen. Dívky si až teď všimly kdo přišel a nepatrně ztuhly. Nedělají sice nic špatného ale ví, že Tom si moc dobře u kluků nevede.
,,Bene!" zasměje se Natasha a skočí okolo krku svému klukovi, kterého vášnivě políbí.
,,Jsi opilá, Nat." zamračí se na ni a odtáhne ji od sebe, protože odér alkoholu mu nepřijde nijak lákavý. ,,Vem si věci, jdeme domů." kývne na její tašku a bundu.
,,Já ještě nechci! Je tu zábava!" našpulí rty uraženě a snaží si vydobít své. Ethan ale toho měl už dost a v tu chvíli popadl Toma za límec a vytáhl ho na nohy. Je o dost větší než Tom, takže ví, že kdyby ten hajzl zaútočil, hned by ho zpacifikoval.
,,Copak uděláš Ethane? Zmlátíš mě?" vysměje se mu do tváře ale Ethan jenom klidně zakroutí hlavou a nahlas se zasměje. ,,Snad nechceš skončit jako naposled. Myslím, že jsi byl na tom dost bídně." připomene mu a prudce ho odstrčí na stěnu za ním. Tomovi dojdou slova a radši už pusu neotevřel. Moc dobře si vzpomíná na dny, kdy musel být připojen na přístrojích aby vůbec přežil.
,,Proč ale kurva vyšiluješ? Nemáš žádnou družku." řekne zmateně ale pak mu to dojde a usměje se. ,,Počkat, ty a ta bloncka, jo?" ukáže na Jade.
,,Přesně tak. Takže se drž dál než ti urvu koule a narvu ti je do hřtánu." Potvrdí mu jeho domněnku varovně jen aby už držel pusu a odešel za Jade, která se celou tu dobu na ně dívá. Moc dobře slyšela to, co mu řekl.
,,Zvedej se, jdeme a i ty Daisy." chytne obě dvě za paže a začne je táhnout davem pryč z toho pajzlu. Ani jedna neprotestovala. Ví, že kdyby se to zvrtlo, mohly by existenci vlkodlaků ohrozit.
Jade ale ví, že tahle noc pro ni zdaleka nekončí.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...