9.

586 25 0
                                    

V posledních dnech v domě smečky panuje napjatá atmosféra a všichni to pociťují velmi silně.

,,Jak jako, že s ní bude cvičit Ethan?! Vždyť ji nemá rád!" Vyštěkne Natasha a dupne svým podpatkem a podlahu. Nevěří tomu vlkovi ani nos mezi očima. Má ho sice ráda ale taky ví, že on prostě není ten, kdo má dobrou trpělivost.

,,Pokud vím Natasho, tak ty jsi ji taky neměla ráda." Odsekne ji Ethan a velmi ho potěšilo, když si všiml, že na něj Natasha vrhá vraždící pohled. Dívá se na ni s velkým pobavením, což jí rozzuřilo ještě více.

Connor obrátil oči a hlasitě vydechl. ,,Sice tu nemám žádná malá vlčata ale vy dva je s hravostí nahrazujete. Dceruško moje. I kdyby se první nenabídl Ethan, tak bych mu ji stejně svěřil, protože jak všichni víme, má hodně zkušeností s výcvikem. Patří k nejlepším bojovníkům." 

,,Tati!" Vyjekne uraženě Natasha a s nosem nahoru odkráčí pryč. Oba dva se dívají na její vzdalující siluetu a hned se začnou smát. 

,,Nebudete litovat alfo." Dodá Ethan a odejde pryč.

,,Myslíte, že se brzo probudí?" Zeptá se Becky Alexe a Bena. Oba jen pokrčí rameny, protože oni sami neznají odpověď. Všichni tři se o ní strachují. 

,,Chybí mi ta její nemluvnost." Uchechtne se Alex a přejde blíž ke spící dívce.

,,Zrovna když jsem si našel tak úžasnou kamarádku se musí něco posrat." Zanaříká Ben.

Becky se na něj podívá se zamračeným pohledem. ,,Ještě máš mě!" Prskne na oko uraženě a Ben se jenom ušklíbne. 

,, Pořád mi nepřijde jako dobrý nápad aby s ní potom trénoval Ethan. Vždyť všichni víme, jak po sobě vrhali ty nenávistné pohledy." Podívá se Alex na ty dva, kteří kývnou na souhlas.

,,To se nedělá, takhle pomlouvat za zády jiné lidi." Řekne ode dveří Ethan. Všichni tři se na něj otočí a kouknou po sobě.

,,To není pomlouvání! Říkáme jenom pravdu!" Vyjekne Becky a přejde blíž k němu. Podívá se na něj nahoru, protože je o hlavu a půl menší než on. ,,Ještě jí něco uděláš! Víme jaký zmetek dokážeš být!" Zapíchne mu prst do hrudi. Alex s Benem zbystří, když uvidí jak se Ethan narovnal a stiskl pevně čelisti k sobě. Znají tenhle jeho postoj.

,,Becky nechej ho." Varuje ji Ben a chytne ji za ruku ve snaze ji odtáhnout od něj co nejdál. Ona se ale vyškubne a prudce strčí do Ethana se kterým to ani nehne.

,,Neser mě Becky!" Zavrčí Ethan a oči se mu zbarví do žluté barvy. 

,,Nebo co? Někdo ji musí chránit před tebou!" Zakřičí Becky hlubokým, vrčícím hlasem a tentokrát do Ethana strčí tak, že oba spadnou do chodby. Ethan se okamžitě dostane nahoru a chytne ji pod krkem. Všechny jeho svaly na těle jsou napjaté. 

,,Jsi zmetek!" Zakřičí znova na něj a kopne do rozkroku. 

,, To jsi neměla dělat!" Chytne ji ještě silněji za krk a bouchne s ní o stěnu. ,,Nedovoluj si kurva na mě! Teď ti můžu během mrknutí oka zlomit vaz!" Zasyčí ji u ucha. 

,,Ethane nechej ji!" Vyjekne Alex s Benem. Oba bratři se k nim vrhli a za křiku se je snaží od sebe odtáhnout. Ethan je ale příliš silný a Becky se nehodlá od něj odtrhnout. Buší do sebe hlava nehlava a je jim úplně jedno, že už i pár ran schytal Alex s Benem.

,,CO SE TO TADY DĚJE?!" Zaduní celým domem alfův hlas. Chytí Becky a Ethana za krky odtáhne je od sebe. ,,Do kanceláře. HNED!" Zakřičí na ně a s přímo zuřícím pohledem je následuje.

___

Když už oba dva sedí v alfově pracovně, se zarytými pohledy do země, vejde Connor a s velkou ranou třískne dveřmi. Přejde k nim a dá jim velké pohlavky. Oni však ani neceknou. Stoupne si před ně a opře se o stůl. ,,Okamžitě mi vysvětlete tu scénu, kterou jste teď předváděli!" Řekne hrdelním hlasem a silně zatne pěsti.

,,Ať to tady vysvětlí ta blondýna vedle mě!" Zavrčí na ni Ethan.

,, Prosím?! Kdyby jsi se nevecpal za náma a Jade do pokoje, vůbec by problém nebyl! Špehoval!" Vyjekne rozzuřeně a ukáže na něj prstem.

,,Já nešpehoval ty feno pitomá!" Zvýší hlas ,, Šel jsem náhodou kolem a ona s Alexem a Benem řešili mě s Jade! Hlavně ona strašně řvala, jak nechce ať jsem zrovna já, ten kdo s ní bude cvičit!" Stoupne si Ethan a Becky udělá to samé. Postaví se naproti sobě se zahnutými pěstmi. 

,,SEDNOUT!" Zakřičí alfa znova a začne chodit z místa na místo. ,,Takže ty zpochybňuješ mé rozhodnutí Becky?!" Zastaví se těsně z ní a podívá se jí do očí. Ona však tentokrát oči nezklopí jak je to u bety zvykem. ,,Ethane. Běž." Přikáže mu Connor. Ethan se zvedne ale u dveří se zastaví. Nechce aby Becky zažila to, co se alfa chystá udělat. I přesto, že ona ho napadla první, měl ji pořád rád.

,,Alfo, to není nutné, ona si uvědomí, že máte pravdu. Jen chrání svou kamarádku-"  pokouší se Connora přesvědčit ale ví, že to nemá cenu.

,,Nikdy bych svůj názor nezměnila!" Vyprskne Becky vzdorovitě, čímž přilila ještě víc do ohně a
Ethan ví, že teď si akorát potvrdila svůj trest. Jen co zavřel dveře, za jeho zády se ozve bolestný křik, který mu i samotnému nahnal husí kůži. Nemohl však nic dělat. Takhle to chodí ve smečce, když někdo neuposlechne alfu.

JADEKde žijí příběhy. Začni objevovat