,,Proboha, nechej ji chvíli na pokoji Ethane." Rýpne Tom do Ethana. Vztahy mezi nimi se zlepšují ale na překonání minulosti je ještě pro ně moc brzy.
,,Měl by sis hledět svého vztahu dokud můžeš." Usměje se jízlivě Ethan na Toma ale hned na to opět začne Jade hladit ve vlasech.
,,Drž hubu." Vyjede na něj Tom těsně předtím než do obýváku vejde Daisy s úsměvem od ucha uchu, když uvidí svou drahou polovičku. Ještě jí totiž neřekl zásadní věc s jeho alfou.
,,Půjdeme ven?" Sedne si mu Daisy na klín a lehce ho políbí na čelo.
,,Jo, tady se to s nimi nedá vydržet." Odfrkne si a co nejrychleji se odebere pryč, když si všiml jak se na něj Ethan naštvaně dívá.
,,Měli by jste se udobřit. Jste přeci sourozenci." Podívá se na něj Jade s upřímností. ,,Já jsem tak neskutečně vděčná za své bratry." Řekne popravdě. ,,A za tebe samozřejmě taky." dodá s úsměvem na tváři.
,,Už jsem si myslel, že všechnu slávu necháš bratrům." Uchechtne se Ethan a hlasitě vydechne. ,,Já vím, že by sis přála to samé i u mě ale to není tak jednoduché. Možná s nimi mám stejné DNA ale to je tak jediné. "Pouta" která jsme dříve měli se přetrhly."
,,Třeba se to někdy napraví."
,,Třeba." Pokrčí rameny a dál se o tom nehodlá bavit.
,,Jade?" Vyruší je zpoza rohu Ben a nejistě vejde za nimi.
,,Co chceš?" Usměje se na něj.
,,No, potřeboval bych poradit s výběrem z květin pro Natashu." Poškrábe se nervózně na hlavě, když si všimne pobaveného pohledu Ethana. ,,Co je? Víš jak je těžké vybrat tu správnou kytici pro holku? Jsou neskutečně vybíravé!" Začne okolo sebe hystericky mávat rukama.
,,V klidu "brachu"." Zvedne ruce Ethan ale dál se neskutečně baví na vystresovaném Benovi.
,,Já ti poradím. Řekla ti aspoň někdy které nemá ráda?" Sedne si pohodlně na sedačce a zraněnou nohu si podepře polštáři.
,,Ne." Odpoví téměř ihned a sedne si na zem do tureckého sedu.
,,Jasně. Proč by ti to měla ulehčit." Vydechne s protočením očí Jade.
,,Proč jí prostě nenatrháš něco na louce?" Prohodí nezúčastněně Ethan mezitím co listuje časopisem.
,,Jo. Jasně. Holka chce kytici nádherných květin a já ji půjdu natrhat někde na louku plevel s klíšťaty." odsekne popuzeně Ben a s nadějí se podívá na Jade, která ty dva pozoruje s jistým pobavením.
,,Jade by se určitě líbilo kdybych udělal tak prosté a jednoduché gesto. Nebo snad ne?" koukne na ni zpod svých hustých řas Ethan.
,,Jo, líbilo by se mi to." odmlčí se. ,,Ale občas bych uvítala "opravdovou" kytici." ušklíbne se na něj.
,,Takže jakou jí mám tedy pořídit? Nemám už moc času." podívá se na hodinky a netrpělivě začne klepat nohou.
,,Kup normální růže nějaké pastelové barvy a k tomu eustomy, možná by byl hezký k tomu i "nevěstin závoj" ." zasměje se když uvidí bratrův zmatený výraz.
,,No, sice absolutně netuším kromě růží co jsou to za kytky ale děkuju." poplácá ji spokojeně po rameni a hned na to energicky vyskočí na nohy.
,,Cože vlastně slavíte?" ohlédne se Jade na Bena, který už je jednou nohou pryč.
,,Řekněme, že máme třetí výročí od vtisknutí." zhoupne se nervózně na patách. ,,A taky ji chci vzít na rande na kterém jsme dlouho nebyli." podívá se na Jade a Ethana, kteří ho pozorují s jistým zaskočením. ,,Tak jo. Musím už jít." odkašle si. ,,Čau."
Po jeho odchodu nastalo v místnosti trapné ticho. Jade ani Ethan neví co říct. Tomuhle tématu se raději vyhýbali.
,,Ehm." odkašle si Jade. ,,Nemáš hlad?" otočí se na něj ale když uvidí, že se na ni Ethan taky dívá ihned se otočí zpět.
,,Ne."
,,Tak jo."
,,Jade, půjdeš mi pomoct do kuchyně?" zavolá Emily aniž by za ní přišla. Jade ani na sekundu nezaváhala a téměř hned se zvedla až na to, že spadla zpátky na gauč a shodila obě její berle na zem.
,,Sakra." zakleje a hned se snaží postavit zpátky na nohy.
,,Počkej. Pomůžu ti." vstane Ethan a dotkne se místa na jejím boku, kde má triko lehce povytažené. Aniž by si to oba dva uvědomili natočili svá těla k sobě a zhluboka vydechli. Přitažlivost mezi nimi je snad každým pouhým dotekem větší a větší. Jejich vlci uvnitř nich po sobě šílí a tak mají co dělat aby udrželi své city na uzdě. Bohužel jejich lidský mozek je silnější než vlčí a musí poslouchat jej. ,,Co to s semnou děláš, sakra." skloní se k jejímu uchu až mu spadne pár jeho tmavých pramenů vlasů do tváře.
,,Vinní jsme oba dva." sykne rozhozeně Jade ale dál setrvává v jeho blízkosti.
,,Jade?" vejde do obýváku Emily ale jakmile si všimla těch dvou zarazila se v kroku. Oni se však od sebe ihned oddělili ,,Um. Jestli nemáš čas tak já si řeknu Natashe nebo Daisy." pousměje se nervózně a začne si mnout dlaně o sebe. Není zrovna v příjemné situaci.
,,Ne!" vyjekne nepřirozeně vysokým hlasem Jade a Ethanovi vytrhne zbrkle berle z rukou. ,,Já půjdu. Natasha ani Daisy nemají čas."
,,Aha." podívá se Emily na Ethana, který Jade stále pozoruje se zvláštně zasněným výrazem ve tváři. Ona však narozdíl od těch dvou moc dobře ví o co se tu jedná a ví, že to nebude mít dlouhého trvání.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...