Jako kdyby byl čas ve smyčce a Jade se opět nacházela v nemocničním pokoji. Po útoku dvou vlkodlaků získala mnoho tržných ran i přesto, že se snažila bránit. Naneštěstí jeden z útočníků si všiml její nohy a několikrát jí do ní kousl, což Jade zapříčinilo neskutečné bolesti. Už tak na tom její končetina nebyla dobře i po několika letech a teď má ránu opět skoro celou otevřenou. I přesto, že je vlkodlak jí jejich rychlá regenerace ran nestačí a musela podstoupit pár operací s jejich doktorem Scottem Bryelem, který pomáhá smečce už několik let. On sám jí řekl, že je překvapen, že končetina nebyla na amputaci a dopadlo to vcelku v pohodě.
,,Ahoj." Usměje se na Jade ode dveří Ben s Alexem a hned na to vejdou za ní.
,,Ahoj kluci." Pozdraví je na zpět a pomalu si sedne na posteli aby si aspoň trochu nepřipadala jako ležák.
,,Přinesli jsme ti něco na zub." Podají jí plný talíř přírodních řízků, že sama váhá jestli je sní všechny.
,,Děkuju."
,,Tak, jak se daří? Je to aspoň lepší?" Prolomí ticho Alex a starostlivě se na ní zadívá.
,,Furt je to stejné ale aspoň už dokážu vstát bez toho aniž bych bolestně řvala." Ušklíbne se na ně Jade a zakousne se do jednoho řízku jakoby nejedla několik dní.
,,Kdyby jsi viděla, co se teď děje -" začne vyprávět Ben ale to by ho Alex nesměl přerušit.
,,Buď ticho!" Dá mu bratr pohlavek.
,,Co?" Přimhouří na ně Jade oči a založí si ruce na hrudi. Nelíbí se jí, že něco neví.
,,A co je na tom?" Bouchne Ben Alexe na oplátku a sedne si k ní na postel aby byl od něj co nejdále.
,,Řekne mi někdo o co jde?" Vyjede na ně už lehce netrpělivě.
,,Fajn, tak jí to řekni." Protočí očima Alex a sedne si na židli vedle postele.
,,Ethan je od doby co jsi byla na operacích dost nevrlý." Začne z lehka Ben a přitom sleduje sestřinu zatím zmatenou tvář. ,,A jak víš, tak držíme v zajetí jednoho útočníka z těch dvou."
,,No dobře ale co se teda děje?"
,,Jde o to, že prvně jsme drželi oba dva vlky a teď už jenom jednoho."
,,Ten jeden utekl?" Podívá po obou dvou.
,,Ne. Toho jednoho Ethan zabil." Odpoví tentokrát Alex, když si všimne, že se Ben k odpovědi nemá.
,,Cože?! Proč?!" Vykulí na ně oči v neuvěření. ,,Vždyť z toho bude mít u Connora obrovský průser!"
,,No, to se už taky dostalo." Uchechtne se Ben. ,,Ethan i u něj ztratil nervy. Museli jsme je od sebe odtrhnout! Byli jak posedlí! Kdyby jsi to viděla! Všude byly kusy srsti a krev!" Začne hystericky Ben rozhazovat rukama, protože on sám ještě nechápe, co se vlastně stalo.
,,Proboha." Zavře Jade oči a dá si hlavu do dlaní. ,,Jak vypadají?"
,,No, musím říct, že Connor to o hodně hůř odnesl ale Ethan to taky schytal."
,,Kde je teď?"
,,Nevíme. Utekl hned po tom, co jsme je od sebe odtrhli." Jade se stále dívá na své bratry jako kdyby jí právě řekli vtip století ale ví, že tohle je prostá realita ve smečce.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...