Jade obklopuje bílý pokoj, kterým všem nahání hrůzu. Jediný zvuk tvoří pípající stroj připojený k dívčinému pohublému tělu. Její kůže je tak bělostně zesvětlalá, že tvoří téměř dojem bílé barvy. Pod očima jí razí tmavé kruhy, které ještě více podtrhují její špatný stav.
Co chvíli za ní někdo chodí a doufá, že bude probuzená. Ona však stále nehnutě už dva dny leží na posteli a nevypadá to, že se v blízké době probudí. Velmi překvapující je pouto, které zesílilo mezi ní a Natashou. Ani jedna by nepředpokládala, že se něco takového stane a že zrovna ony se spřátelí. Natasha je jedna z těch, která za ní chodí nejčastěji. Nechce k ní nikoho pouštět. Cítí neutichající touhu ji chránit před kýmkoliv. Tak ochranářská Natasha dokáže být, když se jedná o někoho blízkého jejího srdce. Za své kamarády a rodinu by položila život. Tohle jsou její priority života a ona to hodlá dodržovat. Rodina a přátelé jsou pro ni jako kyslík. Bez nich by nebyla nic.
I když je Jade někde uvnitř svého těla, cítila Nathashinu blízkost. Cítila z ní pozitivní energii.
Věděla, že konečně se dočkala lásky rodiny a přátel. Věděla, že už na nic nebude sama. Věděla, že se musí co nejdříve dostat z vězení svého těla. Chtěla všem ukázat jak moc je šťastná. Jak moc je hrdá na to, že zrovna ona je s nima ve smečce.,,Potřebuju aby jsme dnes jeli do města. Všichni." Rozezní se alfův hlas po domě.
,,Já zůstanu u Jade." Ozve se Natasha rozhodně a založí si ruce na hrudi.
,,Ne, ty nezůstaneš. Jsi tam u ní neustále. Jsem sice rád, že jste sice zvláštním způsobem vytvořily pouto ale i ty máš nějaké povinnosti!" Naštve se Connor a ukáže na svou dceru prstem prstem. ,,Zvedni svůj zadek a běž do auta." Vzdorovitě se na něj podívá ale přeci jen se zvedne a odejde pryč. ,,U Jade ale opravdu musí někdo zůstat, i přesto že tu jsou naši dva doktoři." Odmlčí se alfa. ,,Ethane, bude to na tobě. Poslední dny jsi mi hodně pomáhal. Ostatní se zvedejte, jedeme." Ethan se na něj nevěřícně podíval a snaží se zvládnout svůj hněv, který se mu rozlil na hrudi. Ben s Becky na chvíli zaváhali, jestli je opravdu dobré zrovna jeho u ní nechat ale nemohli neuposlechnout alfu a nakonec odešli. Ethan tu nechtěl za žádnou cenu zůstat a už vůbec ne kvůli tomu, aby dělal opatrovnici. Ví však, že bude za ní muset jít. Už jenom z toho důvodu, že ho zevnitř svíral pocit, že stále neudělal to, o co alfa žádal.
S povzdechem si vzal z kuchyně zbytky od oběda a mobil. Nechtěl se tam unudit nudou. Šoural se po chodbě, která mu připadala nekonečná než došel k pokoji, kde se nachází Jade. Potichu vešel dovnitř a prohlédl si všechny ty děsivě vypadající přístroje. Neměl na tuhle místnost dobré vzpomínky. Ještě nedávno tady byl celých osm měsíců, kvůli tomu, že se popral s cizími vlkodlaky. I přesto, že zvítězil a na smrt došli jenom oni, on na tom nebyl nijak zvlášť lépe. Alfa tento pokoj zařídil jako v nemocnici, protože oni jako vlkodlaci nemohli jezdit za lidskýma doktorama. Zjistili by z krve a rentgenu, že jsou jinak stavění a že jejich životní funkce jsou rozdílné od lidských. To nehodlali a nemohli za žádnou cenu riskovat.
Lehl si na menší gauč, který byl vcelku pohodlný a zapl si videa na YouTube. Dlouho takhle nerelaxoval a musel uznat, že je to příjemná změna. I když si relax představoval ve svém pokoji a ne tam, kde pípají přístroje. Zhluboka se nadechl a vydechl. To bude v pohodě, říkal si.
Když se mu zrovna začaly klížit oči ke spánku, na dveře zaklepal doktor, který na to hned vešel do pokoje. Ethan neměl v plánu se hnout ze své pohodlné pozice na gauči. Byl však zcela probuzený a po očku sledoval doktora, který si zapisoval všechny hodnoty z výsledků a kontroloval jestli přístroje fungují správně. V tom ale odhrnul Jade peřinu a to se Ethan lehce napnul. Neví, co ten chlap dělá a byl schopen kdykoliv zakročit. Když si ale všiml obrovské táhlé jizvy na jejím levém stehnu a kusu chybějícího svalu, jakoby všechno okolo něj utichlo. Byl schopný hypnotizovat jen její bolestivou vzpomínku, kterou s sebou nosí a bude nosit celý život. Přemýšlí co se jí mohlo stát, že k něčemu tak příšernému přišla. Vypadalo to naprosto nechutně a být zde místo Ethana někdo se slabší povahou, nejspíše by vyvrátil celý svůj obsah žaludku na podlahu.,,Takovou ránu jsem už viděl u několika vlkodlaků." Ozve se doktor a podívá se na Ethana, který seděl na gauči jako přikovaný. ,,Většinou to měli z nějakého boje ale také se tohle může stát po zásahu stříbrem. Tělo to někdy nezvládne, tak jak by mělo a postupně začne odumírat." Pokračuje doktor a při tom prohmatává její ránu. ,,Tady bych to připisoval stříbru. Ale musím říct, že ta kůže se zahojila vcelku dobře. Jen určitě měla a má velké bolesti." Odhrne peřinu i z její druhé nohy na které se nachází akorát menší jizvy.
Ethan se jakoby probudil a došel k nim. Díval se na to ještě z větší blízky. ,,Tady například můžeme vidět velký rozdíl mezi hmotností svalů na nohou. Pravá noha je naprosto v pořádku, svalnatá a je celkově velmi zdravá. Druhá je ale značně skoro o polovinu menší. Díky tomu můžeme poznat, že levou nohu zatěžuje málokdy." Začne prohmatávat svaly na pravé noze. ,,Předepíšu ji na tu bolest injekce." odmlčí se na chvíli a pak se podíval krátce na Ethana. ,,Řekla někomu z vás o tom?" kývne k její ráně ale Ethan jen kývl na náznak nesouhlasu. ,,Je neuvěřitelné, že nikomu z vás neřekla o tak velké bolesti."
,,Všichni jsme si všimli, že má jisté problémy při chůzi." Podívá se na doktora Ethan. Doktor ho vybídl aby pokračoval. ,,Ale nechtěli jsme moc vyptávat. Ve smečce byla nová a nechtěli jsme aby se cítila ještě víc nepohodlně, kvůli velmi osobním otázkám. Je pravda, že například při lovu jsme si všimli chybějících chlupů na jejím stehnu ale bohužel zvířecí pudy vždy zvítězily a nenapadlo nás se na to více zaměřit."
,,To chápu. Je těžší se soustředit ve vlčím těle na jiné věci než na zvěř. Samotnému mi to někdy dělá problémy a to jsem v podstatě vytrénovaný na to abych dokázal logicky uvažovat i v těžších podmínkách." Odkýve mu to doktor. ,,Každopádně až se uzdraví, bude muset s nohou pracovat a začít ji posilovat. Nemůžeme nechat aby ty svaly ochably úplně."
,,Já jí s tím pomůžu." Ozve se Ethan dřív, než si uvědomí, co vlastně řekl.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...