17.

482 27 0
                                    

Jade má pocit jako kdyby se jí Ethan vzdaloval. Co když se s ní předtím jenom bavil, protože mohla pouze ležet a jemu jí přišlo líto. Co když to všechno dělal jenom z lítosti a ty city mezi nimi byly jenom falešné? Co když to všechno byla z jeho strany jenom nějaká hra a ona mu ji uvěřila? Bojí se, že byla pouhou loutkou jeho hry.

,,Jade?" zaťuká na dveře Ben se svým jedinečným úsměvem na tváři a miskou plnou chipsů. Když si ale všimne ponuré nálady Jade, okamžitě se zamračí. ,,Jsi v pohodě?"

Jeho kamarádka se na něj pouze pousměje ale nic neřekne.

Přátelství mezi nimi bylo den ode dne silnější a oba dva tu byli vždycky pro sebe.

Ben tiše zavře dveře a sedne si na postel k Jade. ,,Pustíme si nějaký trapný romantický film." prohlásí a zapne notebook. ,,Co třeba nějaký pilcher? Tam jsou většinou sladké srajdy u kterých už na začátku víš jako skončí." ušklíbne se na ni.

,,Tak jo." oplatí mu úsměv a pohodlně se usadí na posteli. Ben pustil film a dal počítač mezi ně. V této chvíli není potřeba slov a pouze si užívají klidnou chvilku, kterou oba dva velmi potřebují.

Jade si opřela hlavu o jeho rameno a podívali se navzájem do očí. ,,Děkuju Bene, že jsi tady pro mě aspoň ty."

,,Vždycky budu Jade." řekne a opět se zadívají na obrazovku počítače, kde právě žena běžela v dešti za svým milým aby mu řekla jak moc mu křivdila.

Jade té ženě nezávidí zamilovanost ale závidí jí upřímnost mezi ní a jejím přítelem. Závidí jí její krásný život s velkou rodinou, což Jade sice zažila ale je to hodně dávno a už si to téměř nevybavuje, což ji neskutečně děsí. Děsí jí, že jednou může nastat den, kdy si na už nikdy nevzpomene.

,,Něco Tě trápí, protože jindy by jsi už pronesla nějakou svoji poznámku." nenechá Ben jen tak Jade a zvýdavě se na ní podívá.

,,Nech to tak." odpoví mu tiše a nervózně se zavrtí. Nechce se bavit o Ethanovi, protože ona sama neví, co si vůbec myslet.

,,Nechej mě hádat." olízne si mastné prsty od chipsů. ,,Je to živé." koukne na ni jestli má pravdu.

,,Ano." dá mu za pravdu Jade.

,,Je to velké." Ušklíbne se pobaveně.

,,Ano." Odpoví dvojsmyslně a Ben se vševědoucně zaksichtí.

,,Má to dva metry. Je to sarkastické, arogantní a má to penis." zasměje se hlasitě, když si všimne, jak se Jade tváří. ,,Vypadáš jako překvapená žába v hlíně." řekne naprostý nesmysl a začne se zase šíleně smát ale tentokrát mu zaskočí brambůrek a začne se dusit a prskat sliny na všechny strany. Tohle tentokrát rozesmálo Jade a musí se až chytit za břicho, když ho vidí jak sebou hází ze strany na stranu v pokusu zase dýchat.

,,Ty jsi hovado!" Vykřikne smíchem Jade a utře si slzy, které jí při smíchu tekly.

,,To můžu potvrdit." Ozve se ode dveří hluboký hlas. Jade s Benem se překvapeně podívají na Ethana, který se opírá o rám dveří s pobaveným výrazem ve tváři ale ona se na něj akorát zamračí a stiskne rty pevně k sobě. Dlouho doufala, že za ní příjde ale momentálně nemá náladu na jeho přítomnost. Nechtěla ho mít teď u sebe.

,,Myslím, že by jsi měl jít." sykne ledovým hlasem Jade a neústupně se podívá na toho vlka před ní, který jí pomotal hlavu.

,,Nikam nejdu, chci si promluvit." Napřímí se, čímž vynikne ještě více jeho vysoká, svalnatá postava a široká ramena.

,,Já půjdu." Ozve se napjatě Ben a rychle se prosmýkne okolo Ethana, se kterým se může téměř výškově rovnat.

,,Díky, že jsi mi zničil i tento večer!" Vyštěkne na něj Jade rozzuřeně a vstane se zatnutýma pěstma.

,,Já ti zničil večer? Vždyť jsem nic neudělal!" Rozkřikne se Ethan také a rozhodí rukama. Dívka naproti němu se zamračí ještě víc a z hrdla se ji ozve hluboké, temné vrčení.

,,To je právě to. Nic jsi neudělal." Rozeběhne se k němu a žduchne ho ven na chodbu a přirazí ke zdi. ,,Přiznej se, že jsi semnou jenom manipuloval Ethane! Řekni, že jsem byla pouhou loutkou nějaké tvé debilní hry!" Ethan na ni překvapeně shlíží s jemně pootevřenými rty. Nečekal takovou reakci.

,,Jade, tak to není." Zamračí se a jazykem si navlhčí rty, což Jade naproti němu zhypnotizovalo. Cítí jak jí tělem projíždí neznámá energie, která ji byla velmi příjemná.

,,Tak potom mi řekni mi, jak to teda je." Řekne tiše a obličej přiblíží blíže k jeho tváři.Ethan se jemně ušklíbne a taktéž se přiblíží.

,,Je to takhle ..." Položí své dlaně na útlý pas Jade a na malou sekundu se jí podívá do tváře, kde pátral po sebemenším odporu. Když však viděl, že Jade pouze čeká co bude následovat, překonal zbývající milimetry mezi nimi a políbil ji svými horkými rty.

Svět okolo nich najednou utichl a vnímají pouze sebe navzájem. V tu chvíli jakoby na ničem jiném nezáleželo.

JADEKde žijí příběhy. Začni objevovat