Ethan už několik dní sám bloudí po lesích ve vlčí podobě a nemá absolutní zájem o to se vrátit zpátky. Netouží být se smečkou ve spojení, protože moc dobře ví, že kdyby tam teď zůstal nikoho by neušetřil od rvaček s ním. Potřebuje v sobě opět najít rovnováhu zabijáka a normálního Ethana. Už několikrát se mu stalo, že když zabíjel, těžko pak dokázal uklidnit své vlčí zabijácké instinkty, které jsou u něj více agresivnější než u ostatních. A to se právě stalo několik dní zpátky. Tentokrát to bohužel neudržel a zabil jednoho z těch cizích vlků, kteří na něj a Jade zaútočili.
Už nikdy si neodpustí to, že jí nedokázal pořádně uchránit. Kvůli němu teď má určitě ještě větší bolesti než měla doposud a to jen kvůli jeho nepozornosti.
Možná, že po té se napadením alfy pokoušel o to aby ho vyhostil ze smečky a on se tak nemusel dívat na trpící Jade ke které cítí silné pouto. Ale pro něj naneštěstí dostal jenom vynadáno, což on nechtěl. Chtěl bych vyhostěn.
,,Ahoj Ethane." Ozve se kousek od ležícího vlka ve vysoké trávě hlas dívky, kterou moc dobře zná.
,,Co tu sakra děláš?" Vstane a otočí se čelem k opírající vysoké blondýně, která se na něj dívá se zdviženým obočím.
,,Jen tak se procházím." Usměje se zářivě a poškrábe se ve svých zacuchaných vlasech.
,,Zajímavé, že se procházíš zrovna tady daleko od svého území." Zavrčí na ni podezřívavě a začne chodit pomalu sem a tam, stále s očima přilepenýma na ní.
,,To víš, chtělo to trochu změnu." Sedne si před něj do mechu čímž ho lehce uklidní, protože tímto gestem dala najevo, že se nechce rvát.
,,Dlouho jsem tě neviděl Tyro." Zastaví se přímo naproti ní a lehce zavětří aby ucítil její pach, který n zcela beze změny. ,,A jak tak cítím, stále s nikým nejsi." Rýpne si do ní jako to měl vždy ve zvyku.
,,Nejsem s tebou ani hodinu a už mi lezeš na nervy Ethane." Ucedí skrz zuby. ,,A cože jsi tady? Proč nejsi se smečkou? Opět si hraješ na nedostupného jako jsi to měl vždy ve zvyku?" Utrhne si kus stébla a strčí jej do pusy.
,,Něco takového." Odpoví neurčitě. Rozhodně nemá náladu se svěřovat.
,,Hledám Toma. Dlouho se neukázal." Zamračí se Tyra přemýšlivě.
,,Jo, tak ten se usadil u nás a nevím jestli bude mít chuť se vrátit." Lehne si Ethan zpět do trávy a nechá si větrem pročesávat svou tmavou srst.
,,Proč by nechtěl? U nás na něj čeká Gladys." Řekne tak přesvědčivě Tyra, že to pomalu vyznělo jako kdyby ti dva byli svoji.
,,Čekat může ale to jí bude jaksi k ničemu, když se vtiskl do jedné z našich vlčic." Odpoví.
,,Cože?!" Vyskočí na nohy Tyra jako kdyby jí na zadku hořelo. ,,To ne!" Začne přecházet sem a tam.
,,Co tě tak žere? Vždyť to není tvůj problém. Vtisknutí neporučíš." Nechápe její reakci Ethan a jen pozoruje tu praštěnou holku se kterou vyrůstal.
,,Jenomže Gladys je naše alfa Ethane! Ona chce Toma za její polovičku!" Vyřkne tu věc, která by ho ani ve snu nenapadla.
,,No ... tak to bude mít Tom teda zajímavé." Pronese s nezájmem.
,,Ethane sakra! Je to náš bratr! Nemůžeme ho v tom nechat!" Vyjekne tak hlasitě, že ho zabolelo v ušních bubíncích. ,,Už teď vyslala několik vlků aby ho našli!"
,,Cože?" Zbystří najednou. ,,Jaké vlky?"
,,No, členy smečky přece! Už měli být všichni dávno zpět ale pořád se dva nevrátili." Dá si Tyra hlavu do dlaní.
,,Tak to jsme pěkně v prdeli ségra."
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...