,,Říkal jsem Vám, že celá situace s vlčími slídili je velmi divná a brzy se něco stane." promlouvá Connor ke své smečce v čele jídelního stolu. ,,Alfa ze smečky odkud pocházeli dva zvědi, které jsme tu drželi se dozvěděla, co se stalo s jejími omegy a rozhodně z toho není nadšená." zamračí se na své dlaně. ,,Ano." odmlčí se. ,,Říkám ona, protože alfou je žena. Jmenuje se Gladys." rozhlédne se po všech ale pohled zastaví na Tomovi a spojených rukách s Daisy. ,,A jak jsem se taky dozvěděl, hledá i někoho dalšího a mnohem důležitějšího." přimhouří na něj oči, když si všimne jak se ošil nervozitou.
,,Co tedy podnikneme?" poposedne si nervózně Becky. ,,Nebo nebudeme dělat nic a jenom počkáme až se něco stane?" to však říkat neměla.
,,Kdyby jsi mě nechala mluvit, tak to zjistíš!" zakřičí Connor a bouchne pěstí do stolu. ,,Mám ti snad ukázat co následuje po překročení pravidel?! Právě jsi podrazila mou autoritu! Myslíš si, že nemám plán?!" podívá se na naprosto vyděšenou Becky svýma děsivě zbarvenýma očima, která se na židli klepe strachy. ,,Jsem k vám všem mnohem víc hodnější a trpělivější než ostatní alfové. Ostatní bez mrknutí oka trestají bety a omegy smrtí! Chce to snad taky někdo zkusit?!" všichni však mají sklopené hlavy na náznak podřazenosti, což Connora rázem uklidnilo a opět se uvolněně posadil. ,,Omluv se." sykne stále ještě podrážděným hlasem a prstem ukáže na místo vedle sebe. Becky se ihned zvedla a došla na místo, kde Connor ukazuje.
,,Omlouvám se alfo." klekne si na kolena a hlavu skloní k jeho hřbetu ruky, kde mu dá lehký polibek.
,,Běž zpět na místo." vytrhne jí svou ruku z dlaně a nečitelným výrazem se na ni podívá. To, že se Emily snaží získat jeho pozornost ho vůbec nezajímá. Poslední dny je jako vyměněný a dříve usměvavý, hodný Connor je rázem pryč. Od doby, co řeší nebezpečnou situaci s ostatními alfy se jeho chování změnilo k horšímu. Nikdo netuší, jak se v jeho přítomnosti chovat což není zrovna dobré. Ale každý do jednoho mu dají za pravdu v tom, že je opravdu jeden z nejhodnějších. ,,Zjistili jsme, že Gladys, alfa té smečky má mladé omegy na jedné střední škole ve městě nedaleko odsud." když si však všimne naprosto zmatených a nechápavých výrazů, protočí očima. ,,Nechává je se vzdělávat mezi lidma!" odsekne.
,,Cože?!" Postaví se zděšeně Natasha a zcela ignoruje Bena, který se jí snaží uklidnit. ,,Vždyť riskuje prozrazení! Může všechny nás jiné prozradit a doslova nás tak poslat na smrt! Lidi by zešíleli kdyby zjistili, že něco takového jako my existuje!"
,,Sedni!" křikne rozzuřeně alfa a Natasha i když nerada ho uposlechne. ,,Riskuje toho hodně ale ona to už zvládá několik let. Přesto však musíme něco podniknout." odmlčí se. ,,Musíme je sledovat. Musíme vědět co mají v plánu, kam chodí a s kým se stýkají."
,,Klidně se můžeme střídat na hlídkách." navrhne Alex, což se všem zamlouvá.
,,Hlídat je budeme." přitaká Connor. ,,Ale jiným a hlavně méně nápadným způsobem." usměje se. ,,Začnete studovat."
,,To snad nemyslíš vážně." zhrozí se Emily. Když se však na ni zcela a vážně podívá, ví, že to tak bude a ona nic nezmůže, tak sklopí hlavu a začne si hrát se svými prsty.
,,Na to ti seru." ozve se Ethan. ,,Absolutně ne."
Connor se hlasitě rozesměje a zatleská. ,,Já se však neptal a nežádal o svolení. Já to rozkázal." ušklíbne se na něj. ,,A s vaším panem ředitelem Collinsem jsem už vše domluvil."
,,Panem Collinsem?!" vykřikne Jade šokovaně, což nikdo nečekal, že zrovna ona se přidá do už tak napjatého rozhovoru.
,,Snad tě Ethan nenakazil svou špatnou povahou ... ?"
,,Já tam nemůžu jít!" šeptne s přiškrceným hlasem.
,,Obávám se, že budeš muset." semkne alfa ruce do pěstí a změří si ji přísným pohledem.
,,Já tam chodila ještě předtím než jsem se objevila tady! Nesnáším to tam a ti lidi nesnáší mě!" dá si ruce do vlasů a zatahá za ně. ,,Měla jsem jenom samé problémy, to se nedá zvládnout!"
,,To bude dobré." Pohladí ji Ethan po rameni i když sám tím není zcela přesvědčen. Jestli ona měla problémy, co bude potom až tam přijde skoro celá smečka?
,,Ty jsi chodila na školu?!" Vykřikne Daisy a podívá se na svou sestru aby ji podpořila. Natasha už však nemá sílu ani reagovat a jen se zhrouceně dívá na celou situaci se skelným pohledem.
,,No, to je báječné!" zvolá zcela nadšeně Connor a ignoruje její námitky. ,,Aspoň ty to tam znáš a víš jak to chodí! Vysvětlíš to ostatním?" všichni se ale na něj dívají zcela nechápavě a bojí se, že to co řekl je opravdu pravda.
ČTEŠ
JADE
Loup-garouJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...