Díky předešlým dnům jsou všichni jedinci velmi podráždění kvůli napjaté atmosféře. Drží si od sebe odstup a při sebemenším doteku, na sebe vrčí, cvakají zubami nebo hůř, začnou se prát.
To vše se hodně odráží na alfovi. Snaží se smečku krotit a většinou se nikdo nevyhnul trestu.
Emily se pokoušela svého manžela uklidňovat, jenže když se k němu přiblížila, výhružně ji odehnal a nehodlal se s ní bavit. Proto se Connor rozhodl po pár dnech, že takhle to dál nejde a že je potřeba se uvolnit. Vzal tedy svou smečku na lov za hvězdné noci, při které věděl, že v okolí se bude nacházet stádo vysoké zvěře. Jak oni tak i jako normální vlci v přírodě, dávají vlkodlaci přednost lovu ve smečce. Nemohou riskovat jakékoliv poranění, které by pro ně mohlo znamenat život ohrožující handicap.Connorova smečka se hnala za kořistí, kterou ucítili tři kilometry daleko. V čele byli ti výše postavení, jak to je podle hiearchie stanovené. Hnali se přes les jako stádo koní. V moment, kdy se ocitli kousek od stáda bizonů, které se zde dostalo pár dní zpět se smečka přikrčila k zemi a každý si našel své místo, odkud budou moct vše sledovat. Čekali netrpělivě na slovo alfy.
Connor vybídl Daisy s Alexem, kteří vyskočili ze svých úkrytů a upoutali na sebe pozornost, zatímco zbytek smečky stádo obklíčilo. Jakmile se tak stalo, vyvolali v něm paniku a donuli bizony k běhu.Silnější zvířata mezitím ztratila odvahu a opustila ta slabá, která by za normálních okolností chránily. Právě na tento okamžik všichni čekali. Vybrali si zvíře, které se chovalo slabě. Odtrhli ho od stáda a otestovali ho během. Díky tomu zjistili, že je vhodnou kořistí a začali ho štvát. Chodili okolo něj v kruzích a vystrašený bizon se otáčel sem a tam, aby na všechny predátory viděl.
Ben s Natashou na něj udělali předstíraný výpad. Toho využil Connor a skočil po bizonovi zezadu. Své silné čelisti zabořil bez jediného problému do jeho krku, který má pokrytý pevnými svaly. Za bolestivého naříkání bizona se Ethan zakousl do bizonovi zadní nohy. Škubnul jím tak silně, že lovené zvíře ztratilo rovnováhu a společně s alfou na zádech spadnul na zem. Další tři vlci přiskočili a zakousli se do hrdla zvířete.Po dlouhých minutách, kdy se zvíře snažilo bojovat, se přestalo vzmítat a s posledním výdechem mu přestalo bít srdce. Smečka se radostně nahrnula k mrtvému tělu bizona a začali ho trhat na kusy. Své čenichy bořili hluboko do ještě horkého masa zvířete, které bojovalo pár minut zpět o život. Ethan byl ale nervózní. Cítil v okolí zvláštní pach u kterého si nemohl vybavit komu patří a tak se stále rozhlížel po okolí, jestli něco nebo někoho neuvidí.
Za šťastného žraní, si smečka nevšimne přicházejícího šedo hnědého vlkodlaka z lesa. Ethan zvedl zakrvácenou tvář a zaregistroval ho téměř okamžitě. Bez váhání se proti němu rozeběhnul tak rychle, že si toho nikdo nevšiml a srazí cizince k zemi. Kousnul ho do krku a začal se s ním prát. To už je smečka pozorovala s překvapenými výrazy, když viděli jak Ethan s naprosto cizím vlkodlakem bojují o život. Smečka nervózně přecházela ze strany na stranu, nevěděla co má dělat. Stále se otáčeli na alfu a čekali na pokyny. On se však jenom díval na bojující dva vlkodlaky a nijak na ostatní nereagoval.
Oba dva vlkodlaci si byli velikostí vcelku vyrovnání i co se týče svalů, ale Ethan ho stále převažoval. Když si už oba dva šli opravdu po krku, vmísil se mezi ně Connor a odehnal je od sebe. S naježenou srstí a hrůzo strašným vrčením sledoval každý jejich sebemenší pohyb. Všem třem odkapávali od huby sliny smíchané s krví. Po hodné chvíli se atmosféra lehce uvolnila ale Ethan se rozeběhnul tryskem pryč. Nechal za sebou naprosto zmatenou smečku s cizincem.
___
Ethan už druhým dnem sedí ve svém pokoji a odmítá jít ven. Ví, že se v domě nachází ten zmetek, co se opovážil vrátit zpět. Smečka nemůže vědět kdo to je, protože Ethan byl úplně první, kdo se ke Connorovi přidal. Sice se divil, že alfa hned toho vlka nepoznal ale nehodlal to nijak rozpitvávat. Byl přímo vytočený tím parchantem a kdyby se mu někdo postavil do cesty s otázkou "Co to mělo sakra znamenat?!" neručil by za sebe.
,,Ethane." Vejde do pokoje alfa. On se jenom pootočil a nic neříká. Čeká, že mu zase bude promlouvat do duše, což vždy zatím bez výčitek svědomí ignoroval. ,,Budu muset odjet na pár dní s Emily a některými ze smečky k alfovi Stratfordovi. Má prý problém se západní smečkou." Stoupne si naproti němu a zkoumavě si ho prohlédne.
,,Ještě něco?" Ozve se konečně a zvedne k němu své tmavě hnědé oči.
,,Ano, Daisy a Tom tu zůstanou." Ethan se napřímí a nesouhlasně zavrčí, když vyslovil jméno toho parchanta. ,,Proč tu musí zůstat i on?! Nebyl tu přes sedmdesát let! Byl vyhoštěn! To jsi snad zapomněl, co udělal ten vlčí paznecht?!" Vyjede rozzuřeně a prudce se postaví ale Connor ho jedním chmatem přišpendlil ke stěně, protože se mu jeho vzdorovité chování vůbec nelíbí.
,,Ethane, nikdy jsem nezapomněl, co udělal! Ale vzhledem k tomu, že si tady na tomto světě hodně dlouhou dobu vzhledem k naší nesmrtelnosti ještě pobudeme ... Tak chci mít dobré vztahy se všemi v okolí!" Zavrčí mu výhružně u ucha. Ethan se mu vymaní ze sevření a naštvaně se na něj podívá. ,,Tak to ten jeho život brzo ukončím. Nebudu ho trpět v mé blízkosti! A další důvod je dosti pádný Connore. Oba dva víme, čeho je ten grázl schopný a ty jako alfa by jsi měl chránit svou smečku!" Zavrčí mu výhružně před obličejem.
,,Nedovoluj si beto! Pořád jsem alfa já a tohle nehodlám trpět!" Hmátne Connor svou rukou do vzduchu, když chtěl Ethana chytit pod krkem aby mu ukázal, že on je ten nadřazený ale Ethan mu uhnul a tentokrát přišpendlil on alfu ke stěně.
,,Ty nezapomínej, že já jsem beta jenom proto, že jsem nechtěl být vůdce smečky. Nemusím se vůbec podřazovat." Přimáčkne ho ještě silněji ke stěně. ,,Oba dva víme, že já jsem ten silnější a kdybych chtěl, s hravostí ti přeberu místo." Řekne mu nepřirozeně hlubokým hlasem. ,,Ale protože nechceme dělat zbytečné scény, které by smečku znepokojily ... Necháme tuto situaci stranou a nebudeme ji řešit Connore, že ano?!" Bouchne alfou o zeď a odstoupí od něj s úšklebkem na tváři.
Connor vstane a přeměří si ho zvláštním pohledem. ,,Fajn, dnes tedy odjíždím i s ostatními jak jsem řekl. Ty dva tu ale nechám." Odejde a nechá naštvaného Ethana v pokoji, který ví, že příštích několik hodin mu nebudou příjemné.
ČTEŠ
JADE
WerewolfJade je dívka, která touží pouze po jedné věci...vzpomenout si na svůj život... Kvůli událostem v její minulosti je velmi osamělá a uzavřená do sebe. Problémy má všude tam, kam se jen podívá a kvůli tomu se jí všichni straní. Nemá naprosto nikoho, k...