Infractori Internaționali

589 36 6
                                    

Yn's pov

"Hai frate, am nevoie de banii ăia ." zice Jackson apoi se oprește și se apropie de fereastră.

"Yn?" mă întreabă apoi vin lângă el și văd că afară era numai fum.

Jackson n a stat pe gânduri că m a luat în mașină și a călcat o. Știam cum conducea Jackson și singurul lucru pe care îl făceam era să mă rog să nu murim pe drum.

Nu puteam nici să deschid gura ca să îi zic să frâneze căci îmi era frică că o să îmi zboare dinții din gură de la viteză.

Mergând spre direcția fumului, inima a început să îmi bată tare. Ne apropiam din ce în ce mai mult de vila lui.

Și chiar era vila lui. Toată... În flăcări...

Jjk's pov

Jackson și Y/n au venit fugind spre noi și ne au întrebat ce s a întâmplat.

"Adevărul e că noi.. -" spune Jimin dar Yoongi îi dă un brânci și îl întrerupe.

"Pff nu știm frate, erau niște tipi pe aici mai devreme care turnau benzină peste casă și noi trecând cu mașina am coborât să îi oprim ca niște prieteni adevărați, normal. Ne au zis că vor să se răzbune pe tine și Namjoon s a dus după ei în vilă ca să îi bată dar ei au ieșit și au dat foc la timp. " zice Yoongi.

" STAI, NAMJOON E ÎNĂUNTRU?! " țipă Y/n îndreptându-se spre vilă dar Jackson o oprește la timp.

" Shhh, baby, lasă l acolo, sigur e mort deja. "zice Jackson rânjind.

Baby? Deja e împreună cu boschetarul ăsta?

" Jackson, ai înnebunit?! Namjoon moare iar tu nu faci nimic?! "

" Baby, calm down, în flăcările alea nu rezistă nimeni mai mult de 3 minute. Vila arde deja de o oră ."

" Defapt de 13. " zice Jimin.

"Taci dracu."

"Nu pot să cred," zice Y/n apoi îl împinge pe Jackson și vine spre mine.

"Jungkook...-" îmi spune ea dar o întrerup la timp.

Știam că o să se întoarcă la mine. Problema e că acum nu o mai vreau eu pe ea.

"Pleacă." am spus întorcându mă spre Yoongi și Jimin.

Jimin vorbea la telefon cu poliția.

"Jungkook, ascultă-mă!"

"Ce vrei?"

"Vreau să îmi cer scuze."

Am bufnit. "Tskk."

M am întors la băieți. Y/n a venit iar la mine și aproape am lovit o dar m am abținut.

"Y/n, nu mă face să fac ceva ce aș regreta."

Y/n s a ofticat apoi s a întors la Jackson. Cum zboară ea din floare în floare.

"Jackson, ce facem?!"

"Am vorbit acum cu un prieten. Verificăm camerele de filmat și apoi găsim vinovații. Am eu grijă să nu scape în viață."

Ne am întors toți la Jackson, șocați. "Camere de filmat?!" întreabă Yoongi apoi se uită în zare. Știa că de data asta am comis o.

"Pfff băieți, cred că trebuie să plecăm." zice Jimin apoi ne ridicăm toți 3 și mergem la mașină.

"Cum adică?! Ne lăsați așa, aici?!" Ne oprește Jackson, confuz.

"Uhm, da frate, avem și noi treabă în oraș. Pffff, îmi pare rău pentru vilă, sper să se oprească focul, mda, aia e, baftă ." spune Jimin, îl bate pe Jackson pe spate și apoi zboară în mașină.

Yoongi pornește mașina dar fix înainte să plece începe să se audă un tușit puternic. Venea dinspre vilă...

Ne am întors cu toții spre sursa zgomotului și l am văzut pe Namjoon ieșind pe ușă în flăcări. Era ca în filme...

Știam eu că nimic nu îl omoară pe Namjoon.

Am căscat cu toți ochii cât cepele la scena ce ne curgea în față.

Deodată Namjoon fuge spre noi și se aruncă în mașină.

"CALC-O! " țipă Namjoon.

Yoongi a dat din cap și a accelerat. Cât ai clipi eram deja pe drum.
Și timpul trecea și Yoongi conducea deja regulamentar dar nu știam unde mergem. Cel puțin eu nu știam.

"Acum ce facem?! Când o să se afle că noi am dat foc la vila aia o să intrăm direct la pârnaie." zice Jimin oftând.

"Nu o să se afle,"zice Namjoon cu 2 telefoane la urechi. Vorbea deja despre ce s a întâmplat cu băieții lui.

"Și cum, mă rog, nu o să se afle? " întreabă Jimin.

" Pentru că noi 4 o să dispărem de aici pentru totdeauna. " zice Namjoon luând aer în piept.

Ne am uitat toți șocați unul la altul.

"Să înțeleg că ne întoarcem în America?" îl întreb pe Namjoon iar acesta se întoarce la mine și îmi zâmbește.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum