Sfârșitul nostru??

660 42 10
                                    

Y/n's pov

"Jackson, nu, oprește te!"

L am împins pe Jackson de pe mine apoi m am ridicat din pat și m am îmbrăcat rapid.

"E o mare greșeală. Nu vreau să îl înșel pe Jungkook, te rog uită ce s a întâmplat!"

"Mhm, nu mi convine dar nici nu pot să te forțez." zice punându-și tricoul pe el.

Am dat din cap rapid apoi am ieșit din cameră și m am dus direct în dormitor la Jungkook. Pe scări aproape m a bufnit plânsul.

Jungkook m a înșelat timp de 6 luni și nici măcar nu și-a cerut scuze iar eu doar m am sărutat cu Jackson și plâng?

Am intrat în dormitor și fără să realizez am trântit ușa după mine.

Jungkook care dormea a tresărit imediat și s a uitat urât la mine.

"Ești ok?" mă întreabă el somnoros.

Mi am dat ochii peste cap apoi fără să mai conștientizez, i am dat o palmă. După asta s a uitat confuz la mine.

"Asta pentru că m ai înșelat." țip eu apoi îi mai dau o palmă, "Asta pentru că nu mi ai recunoscut că m ai înșelat."

Am vrut să l mai lovesc odată dar m a prins de mână și m a împins.

"Ce ai?"

"Ce am? Tu ce ai?!!! M ai înșelat, nu ți e rușine?!"

"Cu cine te am înșelat eu?" mă întreabă el somnoros. Abia își ținea ochii deschiși.

"Cum cu cine?! Cu blonda aia proastă , cum o chema?Nici nu mă interesează,. De ce m ai înșelat?!"

"Y/n, ieși afară din cameră." îmi spune el serios.

"De ce?! N ai nicio scuză, recunoaște. Ești un câine în călduri, eu n am fost de ajuns sau ce? Și de când îți plac blondele?!"

Jungkook a inspirat lung apoi s a uitat la mine, "Ieși afară."

"DE CE?!"

"Pentru că nu te am înșelat cu nimeni!" țipă el apoi se ridică din pat și mă trage până la ușă, vrând să mă dea afară din cameră.

"Ce crezi că faci?! Ia mâna de pe mine, nu plec nicăieri până nu mi dai niște explicații ."

"Y/n ești nebună și geloasă și nu îmi place. Calmează-te, credeam că ești mai matură. Nu te am văzut niciodată așa nervoasă ."

"Tu m ai făcut așa. Tu și blonda aia a ta proastă."

"Ce blondă?!" țipă Jungkook la mine.

"Cum ce blondă?! BLONDA AIA."

"Da, am înțeles. Știi ceva? Ieși afară!" mă împinge iar spre ușă dar de data asta ripostez și plec în celalalt colț al dormitorului.

"N auzi că nu plec până nu mi dai niște explicații?!"

Jungkook a inspirat lung apoi a oftat și s a uitat urât la mine. A plecat de lângă ușă și s a așezat pe pat.

"Mai întreb încă odată. Ce blondă?!"

"BELA!" țip.

"Dacă mai țipi odată la mine, nu ieși din dormitor, ieși din casă."

"Jungkook, lasă vrăjeala. Vreau să aud explicații."

"Ce explicații vrei? Ți am explicat deja, nu te am înșelat. Aia e doar o fată de la pariuri care mă place. N ai nicio dovadă că te am înșelat și nici nu vreau să știu de ce crezi că te am înșelat."

"Bela mi a zis că ați fost împreună."

"Iar tu fată deșteaptă te ai pus s o crezi pe Bela? Multă încredere ai în mine, văd. Oricum m am lămurit în legătură cu tine, dacă asta ești tu când te enervezi din nimicuri atunci prefer sincer să rămânem doar prieteni."

"Jungkook, nu, nu am știut. Îmi pare rău!"

Jungkook's pov

"Te rogi degeaba de mine, Y/n, lasă mă să mi treacă supărarea. "

"Tot tu ești supărat?! Ai lipsit de acasă 5 zile, m ai lăsat 5 zile cu niște străini. Ai făcut afaceri ilegale! Ești un idiot!" a țipat Y/n la mine.

"Iar aduci asta în discuție? N ai subiect de ceartă? Parcă lămurisem deja treaba asta. "

"Și? Mie tot nu mi a trecut." țipă ea dinou.

"Nu mai țipa!"

"NU VREAU!"

"Y/n, te duci singură acasă, nu mi pasă, eu nu mai rezist cu tine."

"S o crezi tu că mă duc singură, mă duce Jackson."

"Ăhă, crezi tu că are Jackson grijă de tine?"

"Mhmmmm hmmm, și ce grijă are, la fel cum a avut grijă de mine când dormeai tu... La el în pat..."

"Poftim?" m am încruntat. "Ce a făcut Jackson?"

"Mmmm și ce n a făcut .. Că a făcut de toate", râde Y/n.

Am trecut pe lângă ea rapid și am coborât scările de zici că aveau 2 trepte apoi am bătut cu pumnul de 2 ori în ușa de la camera lui Jackson și am intrat peste el.

Era în boxeri,crăcănat în pat, își făcea poze. În toată camera lui miroasea a parfumul Y/n-ei.

"Uuu, Jungkook, am auzit țipete sus vreo 2 ore. Ați făcut roleplay eee?" zice Jackson apoi îmi face cu ochiul.

Y/n's pov

Jungkook a ieșit din cameră iar eu am fugit după el și l am văzut cum a sărit de pe scări direct în cameră la Jackson.

Am auzit cum a intrat în camera lui, a trântit ușa tare apoi peste nici 5 secunde Jackson a început să țipe.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum