Taehyung și Jungkook se bat pe Y/N

995 49 9
                                    


_______________________________________
Intru în cameră și n apuc să zic o vorbă că Taehyung mă apucă de umăr și mă trântește peste pat. Deodată s au auzit câteva pocnitori și tot patul era împrăștiat prin cameră.

-Bă tu n ai auzit ce a zis Namjoon de pat?! întreb nervos și îl apuc de umăr.

Taehyung a vrut să se ferească și s a dat în spate dar s a împiedicat de o scândură de la pat și a căzut peste ușa dressing ului care acum avea o gaură în mijloc.

-Frate îi spargem casa lu ăsta, țip eu la Taehyung dar se ridică și îmi dă un pumn în gură.

Ne am bătut vreo 2 minute până când cineva a început să bată cu pumnii în ușă de i zbura clanța.

-Cine i în cameră, se aude o voce groasă și nervoasă de după ușă.

Tocmai am uitat că vila nu era a lui Namjoon, ci a unui prieten, matahală de 2 metrii.

Taehyung începea să se panicheze. L am lovit ca să facă liniște dar tipul a început să dea cu pumnii și picioarele în ușă.

-Yn, fi o fată bună și du le băuturile astea lui Taehyung și Jungkook, se aude de după ușă. - Să nu le încurci, nu aș vrea ca Taehyung să moară înaintea lui Jungkook.

Am făcut ochi mari apoi m am uitat la Taehyung care era la fel de speriat. Yn vrea să mă otrăvească?

M am uitat în stânga și în dreapta dar singura scăpare era fereastra. Taehyung și a dat seama de ce vreau să fac.

-Frate suntem la etajul 3, vrei să mi rup coloana?!

-Nu mi pasă de ce îți rupi tu, fiecare pe cont propriu, îi spun apoi mă cațăr pe geam și încep să mă plimb pe acoperiș până găsesc o baie cu geamul deschis.

Am intrat în baie pe geam și mi a sărit inima din piept când am văzut o pe Yn înăuntru. Și ea s a speriat la fel de tare.

-Deci vrei să mor, hm? o întreb nervos, strângând o de încheietură.

-Nu, stai, stai, există o explicație, îmi spune ea...

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum