Unchiul Cămătar

1.8K 98 2
                                    

*jkpov*

-???????????

-Jungkook, fugi repede acasă! se grăbi Namjoon să mi zică.

Mi am luat lucrurile întinse de pe jos și am pornit la fugă , dat fiind faptul că mașina noastră era în stâlp.

La colțul uneia dintre clădiri am ocolit fără să mă uit și m am lovit cu capul în pieptul unui bărbat bine făcut.

-Scuzați-mă! spun speriat și încerc să ocolesc dar tipul mă prinde de braț și mă trage la pieptul lui.

-Nu pleca... șoptește acesta suav.

Bărbatul ce părea de vreo 40 de ani mă ținea strâns la pieptul lui, duhnea a alcool și transpirație și sunt sigur că nu l cunosc.

-Te vreau... continuă el cu același ton suav și ușor pervers.

L am împins scârbit dând să fug dar calea mi a fost blocată de 2 adulți pe care la început nu i am recunoscut. Am dat de dracu...

-Jungkook?! Ce cauți aici la ora asta?! țipă tata la mine, urmat de mama.

De unde naiba ați apărut la 10km de casă în pustiu după mine?

Nu am fost mai recunoscător să mi văd părinții ca acum, niciodată.

-John, calmează-te, fiul tău nu a vrut decât să facem cunoștință personală înainte să ne o faci tu,spuse străinul pervers către tatăl meu.

John cine? Pe tata l cheamă John?!

Atunci realitatea mă izbise, străinul ce mi părea ușor cunoscut era El Chapo. De unde îl știe El Chapo pe tata???!

Tata a oftat la spusele lui El Chapo, bătându l pe umăr, ăștia doi se cunosc, pare.

-Fiule, ți l prezint pe unchiul tău! îmi spune tata pe un ton mândru.

Mi au picat ochii pe jos când am auzit. Unchiul meu e șeful clanurilor de violatori și bătăuși și nu știu dacă să mă bucur sau dacă să fug.

-Unchiul tău va sta la noi în oaspeție câteva luni căci are niște probleme financiare, adaugă mama, conducându ne pe toți la mașină.

Drumul spre casă a fost lung și dubios. Când am întrat în casă mama m a oprit și m a pus să l conduc pe unchiu în camera de oaspeți.

-Jungkook, am uitat să te anunțăm, la prima oră avem câteva ședințe și e posibil să nu ne vedem decât a doua zi. Dar nu ți face griji, o să te distrezi cu unchi tu!

Am clipit și am dat din cap. După ce am făcut duș m am dus direct în cameră, în halat, cu hainele în mână. Dau să aprind veoza și tresar când îl văd pe unchiul întins pe patul MEU, într o postură nu foarte friendly.

-Asta e camera mea, mă răstesc la el.

-Și asta e inima mea, îmi spune el punându și mâna pe piept.

Am înghițit în sec. - Ce vrei de la mine?!

-Vreau să ți arat cum se simte un bărbat adevărat, rânjește apucându mă de încheietură.

-Ești nebun?! Mă duc la tata!

Am fugit spre ușă dar mi a luat o înainte, orpindu mă. - Dacă le spui lu mă ta sau lu frate miu ceva, o să am grijă de frumușica de y/n, oricum câțiva tipi de ai mei au pus ochii pe ea. Îmi face cu ochiul și iese din cameră, trântind ușa.

M am aruncat în pat nervos și am adormit pe loc la cât de obosit eram.
Dimineața m am trezit cu o stare uriașă de discomfort. Lumina soarelui îmi bătea tare în ochi așa că m am întors dar nu puteam să mă mișc, ceva mă ținea strâns. Mă uit în stânga și ce să vezi, El Chapo, lângă mine în pat, dormind ca un copil în plină floare, mă ținea strâns în brațe. Am țipat tare și a țipat și el.

Doar eu și el suntem acasă , fuck...

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum