*jkpov*
A trecut o săptămână de când unchiul e la noi și părinții mei n au mai trecut pe acasă. L am întrebat pe unchi dacă știe ceva de ei dar zicea mereu că nu.
-De ce nu mănânci? întreabă unchiul arătând cu furculița spre mine.
Mi am dat ochii peste cap, - Unde sunt mama și tata?!
-Ah, maică ta, tactu? Cum să ți zic...
-Spune!
-Deci, nu știu ce s a întâmplat cu ei dar promit că n am legătură. Am auzit doar, cică s au împiedicat de o bordură și...
-Și?!
-Și au căzut și au murit..?
-!??????????????
-Ești bine?întreabă unchiul fără vreo reacție
-Da,foarte bine! spun sarcastic
-Ah, ok, atunci nu îmi fac griji, ah și apropo, vezi că prietena ta y/n se vede cu Taehyung ăla.
-Poftim?!
Am luat telefonul de pe masă și am fugit din casă, l am sunat pe Namjoon și ne am văzut imediat pe marginea drumului, la lac.
-Care e treaba, frate? întreabă Namjoon bătând palmă cu mine.
-Taehyung, spun gâfâind, e cu y/n?!
Namjoon s a încruntat, - Frate, tu nu știi??
-Ce să știu?!
-Că Taehyung a intrat la închisoare? De aia te am sunat ieri, avem plan să l eliberăm, de ce naiba nu răspunzi?
-Stai ce?! Ce a făcut?! Și ce plan?!
-Nimic important, droguri, oricum nu l putem lăsa în închisoare 10 luni, trebuie să l scoatem diseară.
-Păi cum?
-Uite planul, ieri când am fost să discutăm cu Taehyung, gardianul s a dat la y/n, diseară, cât timp y/n îl va ține ocupat pe gardian, tu, eu, Yoongi, Jin și Jimin vom intra în clădirea cu celule, ne vom împărți în grupe și îl vom căuta pe Taehyung. După îl scoatem afară cu câteva unelte secrete, treaba mea, spune și îmi face cu ochiul
-Și y/n a fost de acord cu așa ceva? întreb eu mirat.
-A, da, nu a fost, tu mergi acum la ea acasă și o convingi.
-Nu mă duc, am zis rapid dar Namjoon mi a luat o înainte și a urcat pe motor,
-Nu te am întrebat dacă vrei să te duci pentru că n ai de ales așa că, fă-te util și dă i drumul la y/n acasă.
*seara la închisoare*
Intrăm toți tiptil înăuntru, fiind întâmpinați de gardian. Când a văzut o pe y/n a ridicat din sprâncene și a tras o deoparte, făcându ne nouă cale liberă către zona cu celule.
Ne am împărțit pe echipe, eu cu Namjoon iar Jimin cu Jin și Yoongi.
Ne plimbam printre celule, toată lumea părând să doarmă. În final am ajuns în capăt unde stătea Taehyung.
-Ce dracu a durat atât? țipă el în șoaptă.
-Ne rămâi dator fraiere, zice Namjoon apropiindu se de lacătul ușii.
Namjoon era un geniu al desfacerii lacătelor.
M am dat în spate când deodată îmi vibrează telefonul,era un mesaj de la y/n.
(msg) y/n: VINO REPEDE LA INTRARE
N am stat pe gânduri și am plecat spre intrarea încăperii cu celule unde gardianul încerca să o pipăie pe y/n.
L am împins cu forță și am tras o pe y/n în spatele meu. - Ce naiba faci? îl întreb calm
-Cine ești tu să ne întrerupi? Aveam treabă noi doi, spune el apropiindu se de y/n,zâmbind.
I am oprit mâna și m am gândit puțin. -Las o, zic calm, sunt iubitul ei.
Mi am dat o palmă imaginară peste cap în timp ce gardianul a făcut pași în spate.
-Nu spui nimic din ce i am făcut iubitei tale și te ajut să ți scoți prietenul din celulă,zice el dar deodată toate alarmele pornesc.
Pușcăriași din toate celulele fugeau prin clădire și am știut că la mijloc erau implicați Namjoon și Taehyung așa că am apucat o pe y/n de încheietură și am fugit rapid până departe între blocuri.
Sirenele de poliție și au făcut apariția în fața clădirii cu celule iar eu și y/n ne uitam de după blocuri la scenă. Primesc un mesaj de la Namjoon care îmi dă un punct de reper unde să ne întâlnim toți 4.
(msg) Namjoon: vino în centru în spatele clubului nostru urgent, Yoongi Jin și Jimin au intrat în probleme
-Y/n..? spun cu ezitare. S a întors panicată spre mine. - În seara asta nu cred că o să ajungi acasă, îi spun și o apuc de braț, pornind între blocuri cu grijă fără ca poliția să ne vadă.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction