Stăteam la birou pe telefon când deodată ușa camerei se deschide. Era Taehyung care o ținea pe yn în brațe.
-Poți să nu te mai zbați?
-Puteai să îmi spui că mă aduci aici.
Taehyung și a dat ochii peste cap apoi mi a rânjit, - Distracție plăcută, apoi a ieșit din cameră.
Ne am uitat unul la altul pentru un minut. Situația era foarte stânjenitoare așa că m am hotărât să rup tăcerea.
-Uhm, vrei să bem ceva, am întrebat o aproape ezitând și bâlbâit.
Faptul că începeam să mă transform în vechiul Jungkook, foarte, foarte, foarte rușinos și tăcut mă făcea să mă panichez și mai tare.
-Uhmmm,o apă plată? mi a spus ea așezându-se cu spatele drept pe canapea.
-Devil Springs Vodka să fie, spun scoțând sticla de la rece.
Am luat băutura și am deschis o ca un maestru cu tirbușonul apoi i am turnat în pahar până în cap.
Mi am turnat și eu și am ciocnit paharele.-Sper că nu are mult alcool, nu aș vrea să amețesc, spune yn bătând cu degetele în pahar înainte să ia prima gură.
-A, nu, stai calmă, n are mult, și m am oprit să mă gândesc, cred că 80% alcool parcă ?
Yn a clipit apoi s a uitat la mine în timp ce a înghițit vodka. -Jungkook, eu mă îmbăt de la Strongbow.Am început să râd amintindu-mi de vremurile pe când stăteam împreună afară și chiar ne îmbătam din șprițuri. Eram foarte slab la alcool atunci, nu făceam sală, eram foarte rușinos, politicos, pe scurt, ceva ce acum urăsc. Și parcă îmi venea să renunț la tot ce am acum.
Mi am dres vocea, - Și cum te mai simți?
-Sincer? Amețită, spune Yn printre chicote.
N a venit în cameră nici de jumate de oră și deja am îmbătat-o. Mi am vârât privirea pe perete pentru câteva secunde dar când m am întors paharul Yn-ei era gol, și al meu la fel, iar ea era întinsă jumate pe canapea, jumate pe jos, ținându-și râsul.
Am oftat apoi m am ridicat ca s o așez cu totul pe canapea dar s a prins de gâtul meu apoi și a dat drumul pe jos.
- Ai înnebunit? , dacă vine tactu pe aici și te vede lată pe parchet tot eu dau de dracu , ascultă mă puțin !
Yn s a întors cuminte spre mine, - Te ascult.
-Pune te în patul meu și culcă te, te rog, nu vreau probleme iar.
Yn a început să râdă , - Jungkook nu vrea probleme? Atunci de ce n ai venit la școală atâta timp?
Luând în calcul faptul că era beată, iar eu puțin cam amețit, nu mi am făcut griji că și ar putea aduce aminte ce vorbim acum.
-Sincer? Mai mult ca să te ignor pe tine. Nu suportam să-ți văd fața.
-Chiar te ai schimbat, Jungkook, mi a zis ea uitându-se pe tavan. - Înainte te pregăteai să admiți la cea mai bună facultate, acum vinzi droguri în parcarea de la Mall.
-Shhh, poți să nu aduci subiectul ăsta în discuție într un loc așa public? întreb enervat. - Și nu m am schimbat deloc, doar m am maturizat.
În următoarea secundă Yn s a ridicat de pe canapea și a venit pe patul meu, eu fiind întins pe patul lui Tae.
-Paturile de o persoană sunt foarte mari în camera voastră, a specificat ea.Am dat din cap afirmativ luând sticla de vodka de pe masă. Și așa Yn a venit lângă mine și am băut amândoi din sticlă, paharele de cristal ale lui Taehyung se spărseseră "din greșeală" și după două ore de vorbit fără subiect anume, mă simțeam complet beat.
Și împreună cu starea de beție am simțit și tristețea care mă bătea mereu când beam prea mult alcool. De aia încercam să ignor să mă îmbăt dar Yn mă aducea oriunde oricum.
Eram întins pe o jumătate a patului iar ea pe cealaltă și numărăm steluțele de pe tavan.
-Poți să nu te mai învârti, îți număram firele de păr, mi a spus ea ținându-se cu mâinile de mine. - Nu te mai învârti!
-Tu te invârți, nu te vezi? mi am șters ochii și m am uitat la ea, - Cât e ceasul?
S a uitat la ceas pentru aproape 10 secunde apoi s a întors la mine, - Nu știu,se învârte și el.
Am oftat și m am ridicat pe vine, căutându mi telefonul. Am căutat peste tot prin pat unde îmi aduc aminte că îl lăsasem dar era de negăsit. - Yn, mi ai luat tu telefonul?
-Nu am să te mint dar da, poate că eu l am luat. De ce?
-Pentru că îl vreau înapoi?
-Nu, cu o condiție, mi a spus râzând.
-
Nicio condiție, spun și mă aplec să mi iau telefonul din mâna ei dar, beat fiind, am alunecat pe pătură și am căzut peste mâna ei iar ea a început să țipe tare. - SHHHH, fă liniște, trezești profesorii.
-Cred că mi a căzut mâna,spune începând să plângă.
Chiar mă simțeam foarte prost că am lovit o, plus că după mi a înmânat telefonul cu o privire tristă.
- Îmi pare rău că te am lovit, am repetat de 2 ori iar ea mi a spus că e ok și s a ridicat de pe pat, mergând spre noptieră. - Ce e asta?
-E albastrul de metil pentru prințesa de Taehyung . A băut apă din frigider azi dimi și a răcit.
-Nu, ăsta e colorant de păr! m a corectat ea, - Jungkook, vopsește-mă!
M am ridicat din pat zâmbind ca prostul. E timpul să îi distrugem coafura lui Yn cu medicamente.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction