"Cei mai buni prieteni"

943 58 1
                                    

*jkspov*

-Te vreau înapoi.

Yn s a încruntat apoi a clipit de 2 ori.
-Pe cine?

Mi am dat ochii peste cap, face pe proasta? -Pe Taehyung. Cum adică pe cine?

-Uhm, uhm, Jungkook, tot în viață, tot în viață? , întreabă Taehyung, scuturându-se de praf.

-Ce mai vrei și tu mă, mă răstesc dar apare Namjoon de nicăieri și mă apucă de umăr, privind în gol pe cer.

De nicăieri vine o tipă și îi înmânează lui Namjoon un microfon apoi se face mică și pleacă.

Toată mulțimea de oameni s a adunat în jurul nostru iar artificiile zburau pe cer, Namjoon, rânjind, a dus microfonul la gură iar ceilalți țipau ca la un concert.

-Bună seara, California, țipă Namjoon cu chef de glume, făcea gălăgie în tot cartierul.

-Să înceapă petrecerea, se aude din celălalt colț o voce cunoscută.

-Yoongi?!!! am țipat. Jimin m a auzit și când s a întors, a fugit săgeată către cel mare.

-Așa, unde rămăsesem, mă întorc eu spre Taehyung care era întins pe bancă.

-Hai mă zi ce vrei.

-Vreau să știu de ce te ai băgat în relația mea cu Yn.

Taehyung s a încordat pe bancă apoi s a încruntat. Se uita urât la mine.

-Hm? Ați avut măcar una? Stai, nu tu ești ăla care a târât o în gang apoi în America apoi care a lăsat o baltă pentru tipa aia populară urâtă cu sâni mici?

-Și de ce vorbești de parcă ți ar păsa de ea?

Taehyung și a dat ochii peste cap apoi s a uitat în altă parte pentru câteva secunde. - Poate că nu prea îmi pasă de ea dar simt că nu o meriți.

-Păi, amândoi gândim diferit frate, cum facem să ajungem de acord ?

Taehyung stătu pe gânduri o secundă apoi se întoarse la mine zâmbind. - Fi atent, facem unu la unu, cine câștigă face ce vrea cu Yn.

-Mhmhm mhmhm, mă bag,zic satisfăcut apoi mă apropii de el ca să l împing.

-Ei ei eooo alooo nu ne batem aici, Tuksedo Mask, întrebăm pentru o cameră.

Taehyung s a ridicat de pe bancă și a fugit în mulțime. Am fugit și eu după el și am ajuns amândoi la Namjoon.

-Frate, fi atent, eu și Jungkook avem urgent nevoie de o cameră, zice Taehyung ținându l de umăr pe Namjoon, cu speranță în ochi.

Namjoon s a uitat dubios la Taehyung, apoi la mine, apoi a rânjit. - Ce mă? Vreți cameră?

A început să râdă apoi mi a dat cu cotul în umăr, - Nu face pe prostul, Namjoon, trebuie să trimitem niște emailuri de pe laptop ul meu, confidențial, da peste tot e lume, dacă vede cineva, stric afacerile gang ului,zice Taehyung iar apoi Namjoon cască gura la noi.

-Aaaa, frate, vă ador, ați rămas prieteni buni după atât timp și până și când suntem la petreceri vă țineți de treabă, e clar că sunteți prieteni pe veci, spune Namjoon apoi îi dă lui Taehyung o cheie.

Dacă ai știi Namjoon ce frumos ne batem noi când ajungem în camera aia... Prieteni pe viață :)

-Fiți atenți, continuă Namjoon, camera e la etajul 3, ultima de pe stânga, dar aveți grijă, nu cumva să vă așezați pe pat că l mai țin două șuruburi. Au mai fost tâmpiți pe acolo, noroc că voi nu mergeți să vă prostiți, a, și aveți grijă cu cheia, dacă ușa se închide, automat se și încuie.

I am mulțumit lui Namjoon apoi am fugit sus pe scări în vilă. - Ce zicea mă Namjoon să nu facem în cameră? mă întreabă Taehyung confuz.

-Nu știu, aflăm după ce stricăm tot, zic apoi urcăm și ajungem în cameră.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum