Menajera

2.2K 105 0
                                    

Era aproape de 2 dimineața când primesc un apel. Am ignorat și am încercat sa adorm iar, dar am mai fost sunata odată, și iar, și iar. M am ridicat leneșă din pat și am luat telefonul. Era Jungkook.

-Ce vre-..

-Într-o oră sunt la tine cu Yoongi, spune acesta rapid și îmi închide în nas.

Mi am dat ochii peste cap și m am îndreptat în liniște spre dulap și baie ca să ma aranjez. După aproximativ 50de minute eram complet gata.

Am iesit in hol și când am auzit ciocanitul încet, am deschis ușa.

-Ce naiba faceți aici la ora asta? Îi întreb nervoasă.

-Avem treabă cu tine,spune Yoongi trăgându mă strâns de încheietură.

Am întrat toți 3 in masina, Yoongi la volan, Jungkook pe locul din dreapta cu picioarele aproape lipite de parbriz, iar eu în spate, făcându mi loc moale ca să ma culc.

-Aproape am ajuns, m a batut Jungkook pe umăr după vreo 15 minute.

Era o zona cu vile undeva în capătul orașului.
-Ce facem?

-O sa ma ocup de masina lui Jung, asa cum am promis, cat timp tu și Yoongi o sa va ocupați de o mica problema pe care voiam sa o rezolvam de mult.

-De ce tocmai eu?! am făcut ochi mari

-O sa ti explice Yoongi.

Cei 2 au sarit gardul înalt al vilei lui Jung fără sa se clintească, iar eu am rămas în urma lor. Am încercat sa ma catar dar era sa cad de doua ori.

-Hai odată, spuse Yoongi lovindu și piciorul de asfalt.

-Încerc! oftez, apucând barele reci.

-Prinde-mă de mână, y/n, șopti Jungkook calm de pe cealaltă parte a gardului, întinzându mi palma lui.

Am ezitat puțin dar în cele din urmă l am apucat de mână și am sărit cu bine gardul.

-Mersi, am spus rusinoasa scuturându-mi geaca.

Jungkook a dat din cap și i-a facut un semn lui Yoongi, fugind într o parte opusă a curții, undeva prin spate.

-Și acum ce fa-

Yoongi m a întrerupt și m a tras după el la unul din geamurile ce erau deschise, de la parter.

-Vezi costumul ala de acolo? mă întrebă el făcând semn spre o uniformă . O sa pui aia pe tine și te prefaci ca ești menajera,in caz ca te întreabă cineva. Te duci sus la etajul 2 și cauți o camera cu o ușă din lemn alb, acolo sunt mai multe cutii, intr una din cutii se află un set de chei. După ce găsești cheile, ai grija cum te strecori inafara casei și te întorci la Jungkook care e în spate, în garaj. Eu o sa plec acum, am putina treaba, spune i lui Jungkook ca ne vedem în 2 ore la întrarea din oraș.

M am uitat cu ochi mari la acesta care vorbea de parca sa te furișezi in casa cuiva și sa furi e ceva normal. Mi a zâmbit rapid și a plecat în alta direcție față de cea prin care am venit.

M am întors iar la geam și am sărit înăuntru în cea mai mare grija apoi m am ascuns după o ușă și m am imbracat în viteza. Casa era plina de fete, nici zare de băieți. Am încercat sa nu fac contact vizual cu nimeni și am urcat tiptil la etajul 2, căutând o ușă albă. Erau atât de multe holuri încât ma pierdusem. În final zarisem usa alba. Am fugit repede și am întrat. Era o debara PLINA de cutii. Am început sa ma uit în fiecare și când am verificat ceasul, am rămas masca, era 03:40.

-Se pare ca azi nu ajung la școală,am oftat ștergându mi fruntea. După alte 10 minute de cautat am găsit cheile și am ieșit dar nu m am asigurat dacă holul era gol, și era plin...

-Tu cine ești? întrebă o blondă imbracata aproape în nimic, lângă alte 3 fete la fel de goale.

-Sunt menajera, am venit sa fac curat.

-Serios? Perfect, la baie e coada de 10 metrii,cineva a înfundat toaleta. Mai bine te ai duce sa o rezolvi pana nu îți iei bataie.

Mi am pus mâinile în cap iar blonda mi a făcut semn spre baia cu pricina. Se vedea coada de la un kilometru, toata lumea injura nervoasa.

Ajunsa în fața băii, toți s au întors la mine.

-Tu ești menajera? Ce dracu faci?! Te așteptăm de juma de ora. Toți cei de la rand au început sa ma înjure și sa îmi arunce priviri.

Am înghițit în sec și am întrat înăuntru, după am scos telefonul din buzunar și i am dat mesaj lui Jungkook, dar imediat după ce l a citit m a sunat.

-Cum adică sa cureți baia?! Nu sta acolo, pleacă repede, e aproape gata treaba aici!

-N am cum sa ies! Sunt vreo 10 persoane in fata ușii care vor sa ma bata! am spus panicata dar Jungkook a ras de mine.

-Iesi din baie, spune le ca e gata și când întra primul în baie, fugi cât de repede poți jos. Vino în curtea din spate, la garaj.

-Dar.. -

Mi am dat ochii peste cap. Poți sa nu îmi mai închizi în nas în momente importante, Jungkook?!

Mi am luat inima în piept și am ieșit din baie.

-E gata, dar așteptați puțin pana se aeriseste,am zis puțin speriata.

-Nu așteaptă nimeni! se repezi un baiat ca tancul în ușă.

Atunci am dat dungă și am fugit mai repede ca niciodată pe scări. Intr o fracțiune de secunda eram inafara casei, aproape de Jungkook. Când l am văzut în fata garajului, vorbind la telefon, m am ușurat puțin.

-Ai terminat? întreabă Jungkook, închizând telefonul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ai terminat? întreabă Jungkook, închizând telefonul.

Am dat din cap iar apoi am iesit prin spate inafara casei și am urcat în mașină. Eram la ieșirea din oraș și așteptam de 15 minute sa își facă și Yoongi apariția.

Liniștea era apăsătoare, afară era bezna și foarte frig iar Jungkook se uita în zare pe geamul mașinii între deschis.

-Scuze ca Namjoon și Yoongi te au bagat in prostia asta. Nu voiam sa se ajungă aici... rupe Jungkook tăcerea, luandu te in surprindere.

-E ok, oricum ma saturasem sa mai trăiesc asa plictisitor, i am zâmbit iar el mi a oferit un mic chicot înapoi.

-Vrei sa îți dau geaca mea? și a dat geaca jos și mi a înmânat o,mirosea tare a parfum scump și țigări.

I am mulțumit rușinoasă și m am imbracat.

De nicăieri a apărut și Yoongi, gâfâind, plin de sânge, dar cu o privire relaxată.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum