Ultimul apel către Y/n...

554 40 8
                                    

"Sunt eu,Jungkook." spun apoi îmi sare telefonul din mână de la turbulență.

Vjuummmm

"AHHH NAMJOON, SE PILOTEAZĂ ÎN SUS NU ÎN JOS!!!!" țipă Jimin din spate.

"ȘTIU CE FAC!" țipă și Namjoon dându și sufletul ca să nu aterizăm în lac.

"Alo?" se aude Y/n de la telefon dar nu știam unde a căzut telefonul.

Mă aplec să caut pe jos și deodată văd că picioarele lui Jimin tremurau ca naiba.

"Frate, ești ok?"

"Am un atac de panică." zice Jimin apoi tremură cu tot corpul, țipă tare pentru câteva secunde bune și leșină.

Namjoon se întoarce și îl vede pe Jimin leșinat apoi își continuă drumul.

Mi am găsit și eu telefonul și l am dus repede la ureche.

"Y/n, vreau să ți spun că sunt șanse foarte mari să mor acum... Defapt nu, sunt șanse sigure să mor deci trebuie să îți spun tot ce am pe suflet înainte să se întâmple ." mă bâlbâi eu ținându mă din toate puterile de scaun ca să nu dau cu capul de geam.

"Cum adică o să mori?!"

"Taci și ascultă! Vreau să știi că te urăsc din tot sufletul pentru tot ce mi ai făcut și pentru că m ai înșelat cu boschetarul de Jackson, care apropo ESTE LA RĂCOARE!!!" țip eu ultima parte iar Namjoon bate palma cu mine.

"Așa cum trebuie." adaugă Yoongi.

"Boschetarii tre' să stea la subsol!" continuă Namjoon și rânjește.

"Pilotează boule!" țipă Yoongi din spate apoi încearcă să îl trezească pe Jimin.

"Poftim?Jungkook, te aud foarte prost, nu prea ai semnal." spune Y/n de pe cealaltă linie.

"La cât de sus zburăm acum cre-că am trecut de mult de satelitul de semnal." spune Yoongi din spate.

"Poftim?" întreabă ea iar.

"Y/n, ascultă-mă bine, te urăsc din tot sufletul. Și oricum nu mai am nimic de pierdut deci trebuie să îți recunosc tot ce simt. Te am înșelat. Da, am făcut-o! Dar asta nu înseamnă că nu te am iubit."

"Awww," șoptește Namjoon.

"Și chiar îmi părea foarte rău că te am înșelat și plănuiam să ți-o spun personal dar știam că o să mă părăsești și nu o să mai am nicio șansă să te aduc înapoi la mine."

"Poftim,poftim?" țipă Namjoon.

"Continuă." mormăie Yoongi care era super atent la ce ziceam.

"Cum adică?" întreabă Y/n.

"M am chinuit foarte mult să mă conving că nu ne potrivim dar m am îndrăgostit de tine oricum deci nu mai puteam să fac nimic. Și nu am vrut să te bag în toată chestia asta cu mafia și pariurile mele dar s a întâmplat și îmi pare rău. Și nu am vrut niciodată să râd de tine în liceu dar eram prea orgolios ca să continui să mă comport frumos cu tine după ce ne ai lăsat baltă. "

" Jungkook, nu te am înșelat cu Jackson, ca să încep, doar ne am sărutat. Pe Jackson l am folosit ca să te fac gelos dar pe tine nu te face nimic gelos pentru că ție nu îți pasă de nimic. Ești bogat, ai prieteni bogați, ai oamenii tăi, poți avea orice fată vrei, eu eram ultima ta problemă..."

"Nu i adevărat! " am negat dar ea m a întrerupt imediat.

"Ba da, și nu ai dreptul să spui că mă urăști. Eu te urăsc și am dreptul să o fac, nu tu. Tu m ai înșelat timp de 6 luni cu blonda aia, mi ai ascuns aproape toată viața ta, la fel cum ai făcut și înainte să fim împreună . Credeam că te ai schimbat dar ai rămas la fel de reținut . Și nu pot să cred că ai incendiat vila lui Jackson, cât de nebun poți să fi?! "

" Hei, aia a fost ideea lui Namjoon! "

" Idee belea frateeee! " se bagă Namjoon și batem palma.

" Nu contează! " țipă Y/n.

" Bella nu a însemnat nimic pentru mine. Am folosit o doar pentru corpul ei când tu nu erai acolo. Defapt, eu nu eram acolo pentru tine... Dar nu asta contează acum. "

" Ai fost primul bărbat din viața mea, iar ție nu îți pasă deloc! Mi am pierdut un an cu tine." începe să plângă și mai tare.

" Cum poți să spui că nu îmi pasă?! Sunt pe cale să mor iar prima și ultima persoană pe care o sun ești tu. Dacă nu îmi păsa îți ziceam direct că ești proastă și închideam. "

" Doamne, încetează! Și cum adică o să mori, ce tot spui?!"

"Ugh... Y/n, Namjoon conduce..."

"Ahhh, doamne. Credeam că e mai grav."

"Conduce un elicopter." continui eu iar Y/n face o pauză apoi țipă.

"Uite, Y/n, îmi pare rău pentru tot ce ți-am făcut. Nu știu de ce am fost atât de distant cu tine."

Yoongi a oftat apoi a început să chicotească.

"Ce ai mă?" mă întorc la el și îl întreb.

"Nimic, frate, doar că nu te am mai auzit niciodată așa sentimental."

"Jungkook, cu cine ești acolo?" întreabă Y/n speriată.

"Namjoon și Yoongi. Aa, defapt, și Jimin,dar el a murit deja."

"POFTIM?! JIMIN E MORT?!" țipă Y/n speriată.

"Uhm, bine, nu e chiar mort, doar că e leșinat de o oră și nu se mai trezește."

"Jungkook, unde mergeți? Vă urmărește poliția peste tot pe aici!"

"Mergem departe. Și dacă supraviețuim, Y/n, probabil nu o să ne mai vedem sau auzim niciodată după acest apel, deci vreau să ți mai spun un singur lucru."

"Cum adică niciodată, ești nebun?"

"Ascultă mă, Y/n, ești cea mai bună iubită pe care am avut o și dacă nu mor, o să trăiesc toată viața cu regretul că nu te am prețuit mai mult. Și poate că nu am fost mult timp împreună dar fiecare zi cu tine a rămas o amintire. Am avut crush pe tine din clasa a 9a până la absolvire. "

" ȘTIAM EU CĂ AI PLĂCUT O PE Y/N DIN A9A. AM CÂȘTIGAT PARIUL! "

Yoongi și Namjoon au început să țipe și să își dea coate iar Y/n era mută. Îi auzeam doar respirația grea prin telefon.

" Serios...? " a întrebat iar eu am început să râd.

" Serios. Y/n, ai grijă de tine și treci peste. Ești o fată minunată, și poate cândva ne vom reîntâlni. Noapte bună." spun și închid apelul înainte ca ea să îmi mai poată spune ceva.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum