*Jkspov*
-Și abia după aia mi am dat seama că era Lisa dar eram prea beat ca să îi zic să plece, îmi zice Taehyung râzând.
Îmi povestea de noaptea lui cu Lisa de la petrecerea lui Namjoon de acum o lună.
-Frate ce se întâmplă? ne oprește Namjoon pe amândoi și ne arată că pe coridorul principal era scandal.
Am fugit toți 3 în mulțime și am început să ascultăm.-Posesorul testului de sarcină va avea mari probleme , zice directorul și toată lumea începe să exclame.
Taehyung a început să se plimbe de colo colo cu mâinile în șolduri.
-Ești ok, întreabă Namjoon.
-Da, spune Taehyung trist, -Mă gândeam doar.. Dacă este testul lui Irene ? Jimin nu e pregătit să fie tată, ce o să se întâmple cu copi-
-Ești handicapat?
La un moment dat mă întorc și le văd pe Yn și Lisa panicate. I am tras pe băieți și am mers la ele.
-Care e handicapatul care a lăsat gravidă vreo fată pe aici, întreabă Taehyung.
Am început toți să râdeam înafară de Lisa. Părea suspicioasă, atunci îmi picase fisa.
-Yn, putem vorbi puțin singuri? o întreb iar ea se uită scurt la Lisa apoi aprobă.
Am mers după scările coridorului și m am asigurat că nu era nimeni în preajmă.
-De ce nu mi ai răspuns la telefon?
-Eram la baie.
-Cu cine?
-Singură.
-Și Lisa unde era?
-Ce e cu atâtea întrebări?
Yn și a dat ochii peste cap și a vrut să plece dar am prins o de mână.
-Al cui e testul de sarcină, o întreb apoi se uită ciudat la mine?-Crezi că e al meu? Ești nebun? Nici măcar nu știu, abia-..
-E testul Lisei, nu? o întreb mai încet.
Yn s a încruntat, - Nu este adevărat.
Ne am certat puțin apoi Yn a cedat, - Ok, ai dreptate, e testul Lisei, Lisa este însărcinată cu Taehyung, mulțumit? se răstește Yn nervoasă apoi își schimbă expresia.
Se uita speriată în spatele meu și când m am întors l am văzut pe Taehyung de după perete cu bărbia până la pământ și ochii ieșiți din orbite.
-Ce ai zis? întreabă Taehyung cu o voce moartă și leșină.
*Taehyungspov*
Deschid ochii și realizez că eram într un pat.
-Huuuuuuh, era doar un vis,țip eu ușurat apoi dau să mă ridic și îi văd în colț pe Jungkook, Yn și Lisa care plângea.
-Ce faceți la mine acasă, îi întreb confuz apoi mă ridic.
-Ăsta e salonul medical al liceului, tâmpitule, spune Jungkook apoi vine și mă ia de gât. - Tu n ai auzit de protecție?
Deci nu era un vis.
-Eram beat, țip și îl împing pe Jungkook de pe mine apoi mă întorc spre Lisa.-Ești nebună?!
-De ce țipi la mine? întreabă Lisa speriată.
-Tu nu știi să faci sex fără să rămâi însărcinată?!
-????????
Lisa a început să plângă, Yn mă înjura iar Jungkook mi a sărit iar la gât.
Se deschide ușa și apare și frumoasa mea iubită, Nayeon.
-Ooo, ce face frumoasa mea iubită.
-Mă înșeli?! țipă Nayeon la mine apoi se întoarce la Lisa și încep să se certe.
-Tu de unde știi?
-Tot liceul știe acum, au auzit o toți pe Yn când a țipat la Jungkook.
Am căscat toți ochii iar Yn și a pus mâna la gură. Lisa aproape a leșinat apoi a început să delireze.
-Eu mă arunc pe geam, spune Lisa și se agață de balustradă.
-Potolește-te, țipă Jungkook și o ține pe Lisa să nu se arunce.
Nayeon țipa la mine, Yn era șocată pe jos iar Jungkook o ținea pe Lisa ca să nu facă vreo prostie.
Deodată se trântește ușa și apar Namjoon și Jimin gâfâind.
-Frate, ați dat de belea, zice Jimin.
-Yn, tactu a zis să vii cu Lisa și Taehyung în biroul lui.
Jungkook a luat o pe Yn de mână și a încercat să o calmeze.
-Dacă Taehyung pățește ceva din vina ta... o amenință Nayeon pe Lisa.
-Fetelor, calmați vă!
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction