Jimin este leșinat de 2 zile

563 36 12
                                    

Jjk's pov

Namjoon a aterizat spre mirarea noastră pe un câmp. Singura problemă era că nu aveam semnal și Jimin încă era leșinat.

"Ai reușit?" întreabă Yoongi iar, încercând să facă lumină cu lanterna.

"Acum... Stai... Stai... Insfârșit! Prind semnal de aici." zice Namjoon, cocoțat pe elicopter.

A vorbit câteva minute la telefon apoi a coborât. "Vine o dubiță să ne ia în 2 ore."

"Wow, wow, stai, unde suntem?"

"America, frate, cum am stabilit ." spune Namjoon apoi intră în elicopter.

"Nu știu de ce dar îmi pare puțin probabil că ai reușit tu să pilotezi până în America fără GPS. Și pe cine ai chemat aici?" întreb puțin suspicios.

"Păi am un prieten care mi a zis că m-a localizat și a trimis pe cineva să ne ia."

Am oftat apoi mi am simțit telefonul vibrând în buzunar. Era un mesaj de la Y/n.  Spunea că trebuie să vorbim urgent.

"Ce e, frate? Te văd cam panicat." îmi spune Yoongi apoi mă prinde de umăr.

"Mi a scris Y/n, zice că e ceva urgent." îi spun apoi îi arăt mesajul.

Yoongi m a convins să o sun. Am scris numărul și am dus telefonul la ureche. Mi a răspuns imediat.

"Jungkook!" spune Y/n panicată de pe cealaltă linie.

3 ore mai târziu.

"Hai frate, zi-ne și nouă ce ți a zis Y/n la telefon. Ai muțit ca nebunul." mă bate Namjoon la cap de 5 minute.

Eram în dubiță cu un prieten dubios de al lui Namjoon care NU ERA American. Vorbea o limbă pe care nu o înțelegeam,și mergeam în mijlocul pustietații de o oră.

"Până vorbește ăsta, se trezește  Jimin." mormăie Yoongi din spate.

Am oftat punându-mi mâinile pe față. "Y/n e gravidă în 2 luni." continui apoi Namjoon și Yoongi rămân muți.

"Vorbești serios?" întreabă Namjoon șocat.

"Oprește mașina." îi spun șoferului dar acesta nu mă înțelege pt că nu vorbește Coreeană.

"Ce faci?!" mă întreabă Namjoon.

Am coborât din mașină apoi l am aruncat pe șofer în lanul de porumb și am urcat la volan. Am băgat GPS ul până la aeroport și am pornit într o fugă.

"Ce dracu se întâmplă." întreabă Yoongi somnoros.

"O luăm pe Y/n cu noi." spun eu atent la drum.

Namjoon a oftat, "Știam eu că asta se va întâmpla."

"Auzi, tu taci și fă rost de mâncare că n am mai mâncat de 2 zile." îl întrerupe Yoongi care deja era nervos,în spate.

"I auzi, da poate taci tu că n avem de unde să facem rost de mâncare acum și s ar putea să l sacrificăm pe iubitu tău ." țipă Namjoon uitându-se urât la Yoongi care îl dă pe Jimin laoparte și începe să se împingă cu el, clătinând toată dubița.

"Băi, încetați!" țip eu cu o mână pe volan și cu o mână în capul lui Namjoon.

"Îți zic doar atât frate, dacă Jimin nu se trezește într o oră, fac popas și iese mare foc de tabără, ȘI MĂ DOARE FIX UNDEVA DE CE AI SĂ ÎMI FACI TU!" Namjoon punctează către Yoongi.

" Da de ce nu te sacrifici tu? Oricum tu ne ai băgat în tot căcatul ăsta. "

" Hai, mănâncă mă dacă poți. " țipă Namjoon.

" TĂCEȚI AMÂNDOI, VREAU SĂ VORBESC CU Y/N!! " țip din toată inima și îmi duc telefonul la ureche.

"Alo?"

"Y/n, fi atentă. În 5 ore noi suntem la aeroport în Moscova, nu putem ieși de aici fără tine, iei primul avion până în Moscova  și ne vedem, ok? Și să aduci bani, ochelari de soare și măști."

Y/n nu a mai zis nimic. A rămas mută aproape un minut apoi a spus ok și a închis.

" Stai oleacă, noi suntem în Rusia?" întreabă Yoongi nervos apoi se întoarce către Namjoon și se bat iar.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum