Jimin, noua mână dreaptă a Rusiei

545 37 20
                                    

Y/n's pov

"Doamne, Y/n, nu știu ce să mă mai fac cu Taehyung..." îmi spune Lisa, întinzându-se pe patul uriaș.

"Adică? Nu vă mai înțelegeți?" întreb eu panicată.

Lisa a oftat apoi a început să dea din picioare nervoasă. "Ba da doar că idiotul vrea să îl botezăm pe copil cu numele lui."

"Aaa,atât? Păi și ce e rău în asta, fată? Taehyung nu e un nume rău." încerc să o înveselesc.

"Nu de asta îmi e frică, Y/n," oftează Lisa, "Am rugat doctorii să nu ne zică ce sex are copilul până la naștere. Dar Taehyung e un idiot narcisist și a zis că îl botezăm Taehyung chit că e fată sau băiat."

Am început să râd tare când am auzit asta . Știam că Taehyung e exagerat dar nici chiar. "Auzi, fată, dar nu crezi că ai burta cam mare pentru un singur copil?"

"Asta i am zis și eu lui Taehyung dar idiotul a zis că e doar înalt copilul în burtă. Ca tasu' cică. Am rugat doctorii să țină secret tot."

"Cum ar fi să ai gemeni?" începem amândouă să râdă.

"Ar fi un coșmar, doamne. Dar viața cu Taehyung nu e rea deloc totuși. Chiar ne iubim."

3 zile mai târziu

Jjk's pov

Urcăm toți în dubița lui Taehyung apoi acesta conduce până în capătul orașului. Erau numai clădiri părăsite și multe gunoaie iar populația se rărea din ce în ce mai tare.

" Bun deci fiți atenți cum vorbiți cu Bossul că-mi e prieten și nu am chef să intru în probleme cu el." zice Taehyung apoi ne conduce până într o clădire. Coborâm la subsol.

"Nu știu de ce dar presimt că o să ni se întâmple ceva." șoptește Yoongi coborând scările lungi.

"De ce, frate? E totul safe." zice Taehyung apoi o secundă mai târziu suntem toți luați de gât și aruncați într o cameră, cu pistoale la tâmplă.

"Ați picat în capcană."

Jimin's pov

"Cum adică nu aveți niciun act de identitate, domnule?" mă întreabă polițistul.

Da... Eram în fața secției. Cu un roi de lume lângă mine.

Trebuia să inventez ceva... Hai, Jimin.. Poți s o faci.

"Când aveam doar 7 ani părinții mei au fost uciși în fața mea apoi ne a fost incendiată casa unde mi am pierdut toate actele. Am dormit pe stradă până la 17 ani apoi niște băieți de treabă m au lăsat să muncesc pentru ei în schimbul unui acoperiș deasupra capului și mâncare caldă dar 2 ani mai târziu m au păcălit și m au exploatat pentru trafic de organe în Rusia. Am colaborat cu poliția Coreeană și au reușit să îi prindă pe infractori după aproape 5 ani de căutări, dar eu tot era să mor aici. "povestesc eu ce îmi trecea prin cap.

Eram înconjurat de polițiști, reporteri, jurnaliști, paparazzi, doctori și cetățeni care au început să plângă și să mă aplaude." Doamne... Ce erou! " spune domnul polițist apoi toată lumea începe să aclame.

" Domnule Aleksei, sunteți un adevărat erou cu un trecut demn de filmele de Hollywood." Îmi spune o reporteriță.

Tot ce vorbisem era difuzat live la televizor. Deodată șeful poliției primește un apel de la mâna dreaptă a președintelui Rusiei care mi a ascultat povestea live.

Aparent Președintele Vladimir Putin a început să plângă și m a chemat la biroul lui pentru a mă răsplăti deoarece sunt un erou și povestea mea i a adus aminte de bunicul lui pierdut de mult.

"Domnule, îmi mai puteți spune încă odată cum vă numiți?"

"Sigur, Park Jimin..." lumea se uita confuză la mine. "ĂĂĂ, scuzați mă, mă cheamă Aleksei, Park Jimin este unul din oamenii care m au exploatat."

"Aaa. Ok, domnule Aleksei, va ajunge limuzina în câteva minute să vă ducă la parlament."

Jjk's pov

În colțul camerei era un mini televizor care difuza știri. În timp ce Namjoon și Taehyung îi convingeau pe tipii care ne au răpit să nu ne omoare, eu rămân șocat la ce era la știri. ERA JIMIN.

" Coaie uite cine e la știri. "îi dau un cot lui Yoongi care se întoarce spre televizor și îi pică bărbia pe podea.

"CE MĂ?!"

"L au arestat pe Jimin?" întreb văzând ce se difuza la TV.

Deodată pe ecran apare un boarder intitulat "NOUL EROU AL RUSIEI."

"Ce dracu a făcut ăsta în Rusia?" șoptește Yoongi fiind ochi și urechi la reportaj.

Deodată apare Vladimir Putin pe ecran, fugind către Jimin, luându-l strâns în brațe.

I am dat un cot lui Namjoon ca să vadă și el scena de la TV. Când Namjoon și Taehyung au văzut, aproape au leșinat.

" POFTIM?!" țipă Namjoon șocat.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum