Jjk's pov
"Vă rog, duceți o la poștă." mă rog eu de gardian de câteva minute bune, ținând o scrisoare în mână. Era o scrisoare pentru Y/n.
Gardianul s a enervat apoi mi a smuls scrisoarea și a rupt o. Am început să îl înjur în coreeană.
"E pentru soția mea, nemilosule! Îmi e dor de ea."
"Fraierii ca voi stau în celulă, șefii ca mine dau legea în libertate. Acceptați deja că veți intra la închisoare pe viață." spune gardianul apoi ușa este dărâmată de jandarmerie.
Namjoon și Yoongi s au trezit și ei de la zgomot și au venit lângă mine la gratii.
" Ce se întâmplă? "mormăie Yoongi somnoros.
Deodată în cameră intră Jimin, îmbrăcat în costum, cu beretă în cap, braț la braț cu Vladimir Putin.
Ne au căzut tuturor bărbiile pe jos când am văzut scena. Erau și reporteri, filmau tot.
" Domnule Vladimir. Ne bucurăm că ne vizitați penitenciarul. Dar cu ce ocazie dărâmați ușa?"întreabă directorul general al închisorii.
Președintele bate din palme iar directorul este trântit la perete cu pistolul la tâmplă. Eram toți super speriați.
"ÎȚI PLACE?! "întreabă Putin apoi directorul închisorii spune speriat că nu.
" NU?! EXACT ASTA AU PĂȚIT ȘI EI, ȘI TOTUȘI STAU DUPĂ GRATII!" țipă Jimin apoi se pune în genunchi și face o scenă tipică lui.
Băiatul ăsta merită un Oscar.
"ȘTII CINE SUNT BĂIEȚII ĂȘTIA 3?! SUNT OAMENII CARE I AU SALVAT VIAȚA FRATELUI MEU! "țipă președintele Vladimir Putin apoi îl ia de gât pe director.
"Pssttt, Jimin, și gardianul." șoptește Namjoon apoi Jimin se întoarce la gardian.
"Domnule, ați uitat cumva care vă este poziția?" întreabă Jimin apoi gardianul neagă speriat.
Vladimir Putin bate din palme iar oamenii lui vin și ne scot din celulă apoi suntem urcați într o limuzină și duși direct la tribunal.
Am intrat cu toții direct în mijlocul ședinței. Când oamenii l au văzut pe Vladimir Putin la ușă au rămas șocați.
"Doresc să rezolv un caz rapid."
Judecătorul nici nu a stat pe gânduri și ne a primit în față.
"Deci, aici e fișa de arest a acestor eroi. Îi treci nevinovați." spune președintele apoi judecătorul face cum aude.
A durat doar un minut să scăpăm de sentința pe viață.
"Doamne, Jimin, îți rămân dator pe viață." spune Namjoon apoi ne oprim toți în fața avionului privat al domnului Vladimir Putin.
"Vă mulțumesc mult că mi ați făcut fratele fericit." spune el.
"Și noi vă mulțumim." îi răspund eu lui.
Dl președinte mi a dat nr lui de telefon.
"Stai,Jimin,te întorci în Rusia?" îl întreb în Coreeană.
"Da, frate... Trebuie să îmi termin jocul ."
"Dar te vei întoarce în America la noi, nu? Avem acte noi și pentru tine."
"Cum aș putea să nu mă întorc? Doar avem un plan împreună la urma urmei, nu?"
"Ai grijă de tine." îi zice Namjoon apoi îl luăm toți în brațe pe rând și plecăm.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction