Taehyung ne-a trădat

1.3K 71 10
                                    

*yns pov*

Am pus actele jos oftând la finalul zilei când însfârșit am terminat toată munca și după ce am ieșit din biroul lui Jungkook am dat nas în nas cu Taehyung.

-Avem probleme, i ați repede lucrurile,spune el rapid luându mi sacoul din cuier.

-Ce s a întâmplat?

-Nu mai pune întrebări, mergem la aeroport. Trebuie să ne întoarcem în Coreea, am vorbit deja cu Namjoon, îmi zice trăgându mă de încheietură afară din clădire.

-Stai, păi și Jungkook?

L am oprit din mers în mijlocul drumului iar acesta s a uitat lung la mine gândindu se la ce să îmi mai spună.

-De ce i ai spus lui Jungkook că suntem împreună? De când suntem împreună?! m am răstit la el

Taehyung a oftat trăgându mă iar după el, -Chiar ai chef de ceartă acum? Vrei să ajungem și noi la închisoare? Șoptește fără a realiza ce a zis.

-Și noi? Adică și noi? L a prins poliția pe Jungkook cumva?

Taehyung și a dat ochii peste cap și m a luat pe sus cărându mă până în parcare, forțându mă să intru în mașină .
- Yn, te rog, ascultă mă și hai să plecăm, Jungkook e bine și nu l a prins nimeni, o să vină și el cu alt avion în altă zi.

S a pus pe condus iar eu am făcut pe proasta ca să nu i dau de înțeles că am de gând să cobor din mașină în timp ce conduce.

Se uita atent la drum când am ajuns pe o stradă mai populată, cu trafic de zeci de mașini, apoi mi am pus geanta pe umăr și am deschis portiera mașinii, sărind într o baltă de apă și noroi.

Taehyung era blocat în trafic deci nu putea coborî după mine iar eu m am făcut nevăzută printre oameni și am început să fug până acasă. Am vrut să l sun pe Jungkook dar mi s a stricat telefonul de la apa din baltă.

Urcând scările udă și murdară din cap până în picioare, nu am realizat că ușa de la intrare era deschisă și m am grăbit la telefonul fix, dar nu mai aveam niciun număr de telefon pe care să l știu ...

-Care era numărul... spun cu voce tare încercând să mi aduc aminte, cu mâna pe telefonul fix.

-Ce număr? se aude o voce familiară din spate făcându mă să tresar și să țip.

M am întors și am pufnit ușurată, era Jungkook. Nu m am simțit niciodată atât de fericită să l văd și i am sărit în brațe dar m a împins rapid de pe el și a început să râdă tare.

-Ce ai pe tine?

-Poveste lungă, spun respirând sacadat. - Dar tu? Te a prins poliția?

Jungkook a stat puțin pe gânduri apoi s a așezat pe canapea. -Credeam, dar erau oamenii mei. Unde este Taehyung?

-Nu știu, în drum spre aeroport!

Jungkook a făcut ochii mari apoi a ieșit din hol, dar nu înainte de a mi spune să fac un duș.
- Yn,tre să dau un telefon.

După ce am făcut baie m am schimbat rapid și m am întors după Jungkook care era dispărut. Am vrut să merg în bucătărie unde am văzut o siluetă în întuneric. Mi am șters ochii și m am uitat mai bine. Era el.

-Ce faci aici în întuneric? îl întreb aprinzând lumina.

Jungkook a oftat lăsându și telefonul pe masă. - Taehyung m a trădat, Namjoon m a trădat, Yoongi, Jimin și Jin au intrat în închisoare, nu mai am pe nimeni de partea mea.

Era prima dată când îl vedeam pe Jungkook trist.

-Știu că din cauza lor și a mea ai ajuns și tu aici deși nu voiai, și te am forțat să faci atâtea lucruri,continuă el.

*jks pov*

-Și scuze că m am comportat așa cu tine, când tu n ai făcut nimic.

Yn s a așezat pe scaun, față în față cu mine, holbându se în gol. - E ok... Nu pe tine sunt supărată.

I am apucat mâna firavă și palidă, plimbându-mi deg1etul pe venele ei.

- Și iartă mă pentru ce urmează să fac, dar sunt nevoit să o fac , continui scoțându mi pistolul din buzunar.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum