Y/n Secretara

1.5K 85 2
                                    

După ce ne am întâlnit cu băieții în spatele clubului din centru, Namjoon mi a dat 2 bilete de avion iar eu m am uitat confuz la el.

-Frate, uite cum stă treaba, Yoongi, Jimin și Jin au scăpat de poliție dar avem o problemă... spune Namjoon ezitând.

am oftat, - ce problemă, Namjoon..

-Îl mai știi pe prietenul nostru din America a cărei agenție ne ajuta cu arme?

Am dat din cap. -Ne a trădat așa că Yoongi a pus pe cineva să i răpească pe el și nevastă sa, secretara.

Am clipit de 2 ori, - Namjoon nu mi spune că vrei să mă duc în America și să îi țin locul.

-Nu, nu vreau să te duci, ești obligat să te duci, spune apoi îmi face cu ochiul.

Mi am dat ochii peste cap. - Păi și de ce 2 bilete de avion?

-Pentru că y/n este secretara, înțelegi?

Y/n a tresărit când a auzit. - Eu nu fac nimic, nu plec, ies de aici, spune și dă să plece dar deodată un tip în negru iese din umbre și o prinde de mână apoi bate palma cu Namjoon și schimbă 2 plicuri între ei, iar eu mă uitam confuz.

-Ei sunt înlocuitorii? întreabă tipul în negru.

Namjoon a dat din cap apoi mi a cerut scuze dar l am ignorat.

Tipul în negru ne a băgat pe mine și yn în mașină iar Taehyung a urcat și el pe locul din dreapta.

-Unde mergem? întreabă yn obosită.

-În America,spune tipul în negru cu calm.

-Poftim?? Nu, oprește!

Tipul a început să râdă iar Taehyung i a pus mâna la gură yn-ei ca să tacă.

-Shhh, vin și eu cu voi. Suntem toți 3 în asta,spune Taehyung șarmant băgându se între mine și ea.

Între ăștia 2 se întâmplă ceva și nu mi place.

-Sunteți împreună? întreb în șoaptă, înghesuit în colțul mașinii.

Taehyung mi a șoptit un da iar yn adormise pe umărul lui.

*în America*

După ce am ajuns toți la fosta casă a șefului agenției care urma să fie a mea, tipul dubios a plecat iar noi 3 am rămas singuri.

-Taehyung, tu de ce ai venit aici?!

-Pentru că am evadat din închisoare , ai uitat? spune el zâmbindu mi. -Ne caută poliția în Coreea.

-Păi și ce facem? întreb încercând să mi păstrez calmul.

-Namjoon ne va înscena moartea, până atunci tu ai o companie de condus, a și vezi că tre să mergi cu yn la muncă.

Am oftat și m am schimbat în haine de birou, trebuie să mă obișnuiesc având în vedere că acum sunt CEO.
Din camera cealaltă apare și yn îmbrăcată în secretară, fusta scurtă, sacou, cămașă strâmtă.

Am vorbit cu ea până ce Taehyung a anunțat că trebuie să plece cu "treabă".

Am pornit spre companie și ajunși înăuntru, toată lumea ne a întâmpinat bine. Din câte am înțeles angajații nu știau cum arată vechiul CEO căci nu ieșea din birou, deci când m au văzut, toți au tresărit.

-Ești chinez? întreabă menajera mirată.

-Poftim?! întreb jignit, - Sunt coreean, iar tu concediată.

-Cine te crezi să îmi concediezi iubita? iese un bărbat masiv și negru de după ușă.

-Ce? Tu cine ești? întreb confuz.

-Sunt Damon, ai uitat că am vorbit 3 luni de zile zilnic la telefon? Sper că planul nostru a rămas același, spune el și pocnește degetele.

Am clipit de 2 ori, - D-da, a rămas...

-Perfect, atunci ne vedem mâine la tine.

L am sunat panicat pe Namjoon după ce Damon a dispărut din peisaj.

*apel*

-Da, Jungkook? țipă Namjoon din cauza gălăgiei de la el, pe fundal se auzeau muzică la boxe și fete.

-Tu te distrezi în cluburi iar eu îmi rup spatele cu Americani de 2 metrii?! Namjoon cunoști vreun Damon?!!!

-Ce demon?

-Am zis Damon,repet punând accent pe nume.

-Demoni?

-Damon, tâmpitule! țip și mă aud toți angajații companiei.

-Frate vorbim mai încolo că e galagie și nu te aud, țipă și îmi închide în nas.

Mă întorc nervos dar mă ciocnesc de yn.

-AI CONCEDIAT MENAJERA?! țipă ea nervoasă.

-M a făcut chinez, așa îi trebuie, spun întorcându mă.

-Era singura menajeră a companiei, acum cine îi mai ține locul?!

-Hmm, stai să mă gândesc. M am uitat lung în jur apoi mi am oprit ochii pe yn. - Tu.

-Eu ce?

-Tu o să îi ții locul,îi spun calm și o bat pe umăr apoi merg iar în birou.

A venit după mine în birou și ne am certat aproape 20 de minute întregi până s a așternut liniștea în încăpere.
Îmi ștergea biroul iar eu am oprit o căci începea să mă enerveze.

-De ce l ai ales pe Taehyung, o întreb apucându i încheietura, strângând o încet.

S a uitat confuză la mine.

-Poftim?




Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum